Hopelijk blijft ie t doen! Ik vind t echt niet leuk Vind deze ook helemaal niet leuk! En als deze ook niet doorloopt hoef ik geen banner
Met tranen ben ik buiten gekomen, tranen van geluk. Een mooi vruchtzakje met een klein stipje (vruchtje) erin !!! 2,4 mm dus zou perfect zitten voor hoever ik nu ben. Gynaecoloog raadde wel aan om het nog tegen niemand te zeggen. Pas als ik binnen 2 weken een goede echo heb. Maar ik wou het deze zaterdag eigenlijk al tegen mijn ouders en schoonouders zeggen... wat denken jullie ? Wat zouden jullie doen? Ze vragen nu ook al constant achter wanneer ik mijn 3 de inseminatie heb enzo, en ik moet nu dus de hele tijd liegen...
Nahja had ander kleurtje geprobeerd weer de regenboog, maar dan zegt ie 4 weken en 1 dag zwanger.. weet niet hoe t gaat zijn met een zwart witte ... maar heb ook niet zoveel zin om elke dag m aan te passen..
Wow wat een mooi nieuws! Wat betreft vertellen..ik zou gewoon wat voor jullie goed voelt. Ik ga jullie in ieder geval feliciteren..proficiat!
Oh wauw wat goed zeg!!! Gefeliciteerd! Ik heb t aan mn moeder gezegt toen ik positief getest had, en mn beste vriendinnen weten t ook verder nog niemand die wachten maar tot 12 weken mn dochter krijgt t ook met kerst pas te horen, uit voorzorg.
Super!!!!! Ik ben zo benieuwd naar mijn echo dadelijk! Ik vertel het wel tegen mijn moeder, maar kan het ook slecht verbergen. Ben helaas al tijdje flink misselijk, en verwacht dat dat nog even aanhoudt (bij mn zoontje tot 14 weken) Bovendien vind ik het ook praktisch dat mn moeder het weet ivm oppas, weet bv niet of ik het vandaag red om 12u terug aan school te staan. Geniet van dit blije gevoel en die kruimel in je buik Heb je foto van je echo?
T kan t wel vertragen, maar t bloed zou wel gewoon door kunnen komen als t einde verhaal is? Heb je heel veel Last van krampen? Want k heb ook veel Vaak krampen
Wowww wat gaaf meis! 5.5 ben je nu? Hartje was het zeker te vroeg voor? Onzin joh, zou het gewoon zeggen als je vaak open bent naar je moeder. Ze zegt het vast uit bescherming mocht het mis gaan, maar ik zie het bezwaar niet dat je eigen moeder daar niet in zou mogen delen (mocht het zover komen: zou er niet vanuit gaan). Raar dat ze je zo beïnvloedt hoor.
Had nog een paar liggen, dus nog even g gecheckt. Over een weekje dan de echo. Fijn zo'n knaller te zien!
Mooi hoor! Ik heb alleen de cb digital nog liggen.. voor morgen, en dan moet ik ook zonder testen verder