Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentekind85, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Wat is onze fb pagina eigenlijk en is tie geheim?

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ja die is geheim :)

3. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Zo jeetje @Kimmetje wat bizar joh! Snap ik helemaal!

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Van die buik heb ik nog geen last dat ie in de weg zit, hebben t net geprobeerd, eindstand: ik ben boos, omdat we geen goed voorspel gehad hebben, en dus kurkdroog was voor mijn gevoel, waardoor t niet prettig was, nu heb ik gezegt nooit meer seks te willen, had 2 weken lang echt wel zin, nu wil die t geven en eindigt t zo, nou had ik daar 2 weken zin in..:roflmao: nooit meer dus:o:

Moppiepoppie vindt dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ben er goed uitgekomen, en ik leef en ben nu gezond :)

Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  6. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Denk dat ik er op zich ook wel bij wil als dat nog mag. Verveel me teveel als ik de hele tijd maar op de bank lig :roflmao:

Colinn vindt dit leuk.
  7. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Zat jij nou in de ziektewet?

8. Oxelsnor

Oxelsnor Actief lid

29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    20 weken dansje.
    Nog maar 17 weken dan worden ze gehaald. Zn vreemd idee en komt eigenlijk al zo dichtbij.
    Hier buikgriep te pakken dus deze week rustig aan .. nog paar weken werken dan zit dat er ook alweer op :rolleyes:.

Sex gaat nog best redelijk hier alleen moet ik vrijwel na elke sexpartij overgeven :roflmao:

9. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    #3969 Zoef, 4 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2019
    Ik kijk uit Naar de 30wk grens, eind april is Mn kleinste meisje jarig dus heb bedacht dat als doel te hebben als bepaalde grens.
    En daarna 10juni Mn zoon die jarig is (ben dan 36,5wk) wat ik als doel aanhoudt van oké nu mag het echt wel gebeuren en komen.
    Gek hè dat je bepaalde doelen stelt.
    Ik vind het ook geruststellend.

Colinn vindt dit leuk.
  10. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Dat is ook lekker deprimerend voor manlief dat ie om te k*tsen is :roflmao::roflmao: hahaha geintje hè.

Dat jullie nog zoveel seks hebben :rolleyes: ik nagenoeg niet hoor, oops.

Oxelsnor vindt dit leuk.
  11. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Jeetje.. das ook wat!! Hoe komt dat dan??:eek:

12. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Zoooo dan, gistermiddag vriendje van zoontje uit de speeltuin (die vol kattenpoep ligt) met poepschoenen door het huis staan rennen. OVERAL kattenpoep!! Zooo smerig! En manlief sliep ivm nachtdienst dus ik moest het opruimen! Natuurlijk geen handschoenen te vinden en man man man het zat zelfs op de muren en op de wc-pot. Ik ging bijna over mn nek. Moest ook nog snel omdat de andere kids ook steeds binnen kwamen rennen dus met hygiënische doekjes op mn knieën als een gek staan poetsen. Zwanger-hel noemen we dat, brrrrr. En ik ben ook nog eens niet immuun voor toxoplasmose :( Gelukkig manlief s avonds nog met chloor nagedwijld en ik Mn handen twintig keer gewassen nadien, maar het zat echt OVERAL en de jassen vielen ook van de kapstok om de haverklap op die gore grond en helaas niet iedere jas wasbaar dus laten we maar hopen dat dit geen jonge kat was :(

13. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Nee ik werk gewoon niet. Moet er niet aan denken. Heb ma en di na school tot na avondeten een oppaskindje en ik laat 4x per week honden van een kennis uit. Verder een zoontje met hoogbegaafdheid en ADHD en een dochter die genoeg aandacht vragen en die ik breng en haal op de fiets naar school omdat ik geen rijbewijs heb. Ik vind het wel gezegend. Men zegt overigens bij de Jutters dat Mn zoon het heeft van mij omdat ik ook hoogbegaafd zou zijn en ADHD zou hebben, maar ik geloof nog steeds dat het door die wijntjes kwam :D Kan trouwens wel een reden zijn dat ik alles nu al zo druk vind dat ik niet aan werk moet denken. Heb na de uni wel bewust besloten dat ik liever voor de kids zorgde dan ging werken, maar toen lieten de centen het ook meer toe. Nu heb ik te weinig werkervaring (en concentratie en energie maar dat terzijde :rolleyes:)voor banen in mijn opleidingsniveau en banen achter de balie, kassa, etc word ik niet voor aangenomen omdat ik niet in het team pas, overgekwalificeerd ben, te oud ben etc. Dus de pogingen die ik ondernomen heb toen ik ging scheiden hebben geresulteerd in winkelbediende en baliemedewerker waarbij al gauw duidelijk werd dat ik echt totaal niet denk zoals het moet bij dat werk. ‘te academisch’, ‘past niet in het team’, ‘analyseert teveel’, ‘wil alles weten maar moet gewoon zonder vragen doen wat er gezegd wordt’, tja dat klopt allemaal wel, maar ik kan ook echt niet op een andere manier functioneren en voor iemand die toch al niet de ambitie had iets anders dan thuisblijfmoeder te zijn is dat wel voldoende om het op te geven. Zou echt alleen voor het geld zijn, ik vind t vreselijk. :confused: Tja en met de concentratie van een garnaal die ik nu heb ben ik allang blij als de kids gelukkig zijn en Mn huis geen enorme pestbende :D Het is alleen erg krap, dat wel.., maar krijg er rust, ruimte en een heleboel liefde voor terug. Ben gelukkig zoals het nu is!

14. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: Gek he, dan heb je er veel zin in en dan opeens helemal niet meer

15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja nou idd, en dan boos worden op mn man dat t zijn schuld is dat t niet prettig voelde voor mij :roflmao: stomme hormonen:oops:

16. Melk84

Melk84 Actief lid

10 okt 2015
    232
    124
    43
    Ben ik de enige die totaal geen behoefte heeft aan seks??? :mad:

17. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Nee hoor. Hier ook totaal niet. Geen zin, geen behoefte, niks. Paar weken terug wel weer eens geprobeerd maar meer voor manlief. Bij mn orgasme kroop ik in elkaar van de bandenpijn en harde buik. Ik ben er klaar mee :roflmao:

18. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    29 juni
    Bonita09, 30 jaar, 3e kindje

30 juni
    Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje

1 juli
    Linda19841, 34 jaar, 2e kindje

3 juli

MamaTom, 31 jaar, 3e kindje

4 juli

Dufel, 31 jaar, 2e kindje
    Flexi, 31 jaar, 1e kindje

5 juli

D1nd1n, 34 jaar, 1e kindje

7 juli
    Colinn, 31 jaar, 2e kindje
    Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje
    RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje
    Suthern, 30 jaar, 3e kindje

9 juli

Zoef, 33 jaar, 4e kindje

10 juli

R1985, 33 jaar, 3e kindje
    L0nneke, 31 jaar, 4e kindje
    Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje

11 juli

BLBL, 36 jaar, 1ste kindje

13 juli

Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man)
    Samirsvrouwtje, 28 jaar, 2e kindje

Mandyx, 32 jaar, Twin boys!
    Melk84, 34 jaar, 2e kindje

15 juli
    Vrouwtje Theelepel, 28 jaar, 1e kindje

22 Juli
    Oxelsnor, 27 jaar , Twin boys!

-----------------------------------------
    Jongens (13) | Meisjes (8) | Verrassing (1) | Onbekend (2)
    -----------------------------------------

Sterretjes:
    Lentekind - ☆4,5 week
    Fitgirl82 - ☆6 weken
    Pinguinkje - ☆9 weken (ma)
    Eevie82 - ☆8 weken (ma)

Afspraken:

Maart:
    13/03: Samirsvrouwtje - gratis pretecho
    14/03: Kimmetjuh90 - controle gyn+consult lactatiekundige
    26/03: Oxelsnor - 24 weken echo + gyno
    28/03: Colinn - controle VK
    28/03: Samirsvrouwtje - controle VK

April:
    01/04: Colinn - gesprek gyn, vaginaal of ks?
    10/04: Colinn - 4D pretecho ♡
    24/04: Kimmetjuh90 - ecg+echo+gesprek met cardioloog van het hart ivm geplande keizersnee en aangeboren afwijking.

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

19. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Hahah indd!

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  20. SamirsVrouwtje

20 jan 2015