Enerzijds snap ik best dat moeders even niet werken als de kinderen klein zijn. Pittige tijd vaak en ze gaan naar school voor je het weet. Fijn dat ze hun moeder dan veel bij zich hebben! Anderzijds begrijp ik het niet, doordat ik het zelf heel fijn vind om te werken. Eruit zijn, m'n ei kwijt kunnen, waardering, sociale contacten spelen daarin mee. Als je wel iets op niveau zou kunnen krijgen voor, zeg, 12 uurtjes, zou je dat dan wel willen? Op academisch niveau werken vraagt inderdaad wel vaak om minstens een uurtje of 32. Ik ben academisch opgeleid en heb lang gezocht naar iets in de buurt (Drenthe) voor 16-24 uur, maar dat is er nagenoeg niet. Keuze is dus of verder reizen, of meer werken. 32 uur vind ik op dit moment helaas echt teveel. Ik kan het nu overigens sowieso ook niet vanwege de bekkenpijn
29 juni Bonita09, 30 jaar, 3e kindje 30 juni Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje 1 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje Flexi, 31 jaar, 1e kindje 5 juli D1nd1n, 34 jaar, 1e kindje 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje Suthern, 30 jaar, 3e kindje 9 juli Zoef, 33 jaar, 4e kindje 10 juli R1985, 33 jaar, 3e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje 11 juli BLBL, 36 jaar, 1ste kindje 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Samirsvrouwtje, 28 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twin boys! Melk84, 34 jaar, 2e kindje 15 juli Vrouwtje Theelepel, 28 jaar, 1e kindje 22 Juli Oxelsnor, 27 jaar , Twin boys! ----------------------------------------- Jongens (13) | Meisjes (8) | Verrassing (1) | Onbekend (2) ----------------------------------------- Sterretjes: Lentekind - ☆4,5 week Fitgirl82 - ☆6 weken Pinguinkje - ☆9 weken (ma) Eevie82 - ☆8 weken (ma) Afspraken: Maart: 7/03: Weereennieuwemama: controle VK 13/03: Samirsvrouwtje - gratis pretecho 14/03: Kimmetjuh90 - controle gyn+consult lactatiekundige 26/03: Oxelsnor - 24 weken echo + gyno 28/03: Colinn - controle VK 28/03: Samirsvrouwtje - controle VK April: 01/04: Colinn - gesprek gyn, vaginaal of ks? 10/04: Colinn - 4D pretecho ♡ 24/04: Kimmetjuh90 - ecg+echo+gesprek met cardioloog van het hart ivm geplande keizersnee en aangeboren afwijking. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb geen idee denk dat mn buik gewoon geplet word en daardoor het naar boven komt? Of teveel beweging haha. Hier is zin ook wel stuk minder hoor .. maar toch zeker wel 3x per week anders draaien we door
Jup, precies mijn bevindingen. Voor een dagje zou ik het mss wel leuk vinden maar mn man werkt in de zorg avond- en nachtdiensten en dat maakt dat ik t al rommelig genoeg vind en eigenlijk meer dan zat heb aan mezelf en de kids en dan ook nog momentje zoeken voor ons samen. Zo’n dag zou ik hem dus helemaal niet kunnen zien, sowieso opvang voorschools en naschools moeten hebben en mn studieschuld wordt ook meteen geïncasseerd. Dus alleen maar hoop gedoe en al met al zal ik er niet veel aan overhouden. Geen ouders in de buurt ook die kunnen of willen oppassen. Ben ook best faalangstig en sociaal onzeker dus dat veilige coconnetje op deze manier vind ik heerlijk. Hoewel ik jou ook wel begrijp. Ik ben allicht gewoon een beetje raar Maar goed, je mag t ook gewoon zeggen als ik niet op de Facebook mag hoor Grapje
Seks: ik heb juist veel meer zin! Alles gaat door de doorbloeding veel makkelijker bij mij. Bloeden na het rampetampen dus ook
Ik zit niet in die Facebookgroep. Je kiest bewust voor fulltime moederen. Prima toch? Zeker met je zoontje met ADD en hoogbegaafdheid en geen sociaal vangnet heb je daar echt wel een dagtaak aan. ZoLang jij en je gezin maar content zijn met de situatie.
Ik kijk ook uit naar 24 weken. En ook een beetje naar 29/30. Toen zijn ik en mijn zusje geboren. Mijn vorige zwangerschap duurde 42 weken, maar weet nog dat ik rond die 29/30 echt wel wat gestresst was. Denk dat ik dat toch nu wel weer heb eigenlijk.
Ik ben even minder actief, lees wel mee. Zwangerschap gaat goed, voel hem sinds 21 weken eindelijk goed bewegen en ook meteen aan de buitenkant te voelen door mn man. Oudste is nog steeds niet in orde wat veel zorgen geeft en slapeloze nachten.
Nee weinig, vorige keer was zn darm geblokkeerd. Dat lijkt te zijn opgelost. Maar hij is nog steeds niet goed.
Lekker dit.. Of ik via de babyfoon bij de buren een oogje in het zeil wilde houden nadat de oppas weg was. Inmiddels zit ik nog steeds naast de babyfoon en heb ik geen idee of de buren inmiddels weer thuis zijn en simpelweg vergeten zijn mij in te seinen, of dat die kinders nog steeds alleen thuis zijn.. Heb al geappt, maar nog geen reactie. Ik wil naar bed!
Ja hier ook! Mijn man wilde ook perse de babykamer klaar hebben met 24 weken. Mocht ze dan komen, dan zal ze wel nog een tijd in het ziekenhuis verblijven maar dat staat zijn hoofd er niet naar om het nog te gaan doen. Nu bijna op 24 weken en ik denk dat de babykamer dan net niet klaar zal zijn maar scheelt niet veel!
Heb je al gedacht aan preventief laxeer middel? Kindvriendelijk uiteraard. Movicolin junior? Zorgt ervoor dat de ontlasting zachter word waardoor het makkelijker eruit kan.. Beterschap en sterkte