Ik snap z'n gevoel. Stom hè? Ik hoop natuurlijk dat onze kleintjes dan nog mininaal 10 weken blijven zitten!
Ja daar zijn we inmiddels 2 weken mee bezig nadat hij die klysma heeft gehad. Maar het is meer dan alleen verstopping, hij eet slecht, is moe, veel hoesten, steeds savonds koorts etc Ook valt hij af, ook omdat ie zo weinig eet natuurlijk. Zal blij zijn als we er een goede balans in hebben gevonden. Lig snachts veel te piekeren over hem
Misschien eens zijn bloed laten controleren hoe zijn immuunsysteem ervoor staat. Ik vind het afvallen, de koorts en vermoeidheid best alarmerend eigenlijk.. Niet persee heel gek, alleen wel iets wat hij niet kan verslaan (zn lichaam). Drinkt ie wel voldoende enzo?
Babykamer, ja opzich best een eindje hier. We moeten alleen de muur om de kamer te scheiden van de onze maken en behangen en de bestaande muur een kleurtje geven. Meubels staan in elkaar, kasten gevuld.
Klinkt naar! Is z'n bloed al eens gecheckt? Dat ie niet de hele dag koorts heeft maar op en af klinkt als een virus (ipv een bacteriële infectie). Is het hoge koorts of alleen verhoging?
Ik lig alweer een uur wakker van de bandenpijn Weet inmiddels niet meer hoe ik moet liggen Ik krijg mega bandenpijn zodra die kleine wakker en actief is... Dat getrappel is zalig maar man o man die bandenpijn
Da's ruk hier (gelukkig) geen last van, wel van een drukke dame in de ochtend vooral. Word de laatste dagen er wakker van.
Oh ik word er ook simpel van, heb straks Mn gyn gebeld om te vragen of wat frequenter paracetamol innemen oké is. En dat doet ik nu, het helpt ietsje, maar bij langer na niet genoeg hoor. Vannacht heel de nacht wakker gelegen van de stomme pijn. Het is ook zo’n irritante aanhoudende pijn die niet zakt, bij jou ook? Ik vind het vooral lastig als ik lang Mn plas op houdt of moet hoesten/lachen ofzo.
Je mag 3x 100mg paracetamol op een dag in principe. Hopelijk helpt dat wat. Ik heb vanochtend ook weer een tukje gedaan en weer wakker geworden met bandenpijn, zo naar. Ik krijg het nu vooral als ik slaap ofzo. Ergste manier om wakker te worden vind ik.
Het is af en toe verschrikkelijk idd! Ik kreeg er vannacht ook mega jeuk bij dus zit inmiddels weer in de medische molen. Ik heb zwangerschapscholestase gehad bij m'n zoon dus de alarmbellen gaan bij iedereen rinkelen. Zonet bloed geprikt en maandag uitslag bespreken met de gyn. Ik hoop zo dat het nog verantwoord is dat ze nog minimaal 10 weken in m'n buik zit!
Zo weinig? Dat helpt geen ruk als je echt pijn hebt zeg ... Ik heb van de week bovenop m'n ascal (werkzame stof zit ook in paracetamol) in 1x 500 mg genomen omdat de vk en bekkenfysio zeggen dat als ik bekkenpijn heb ik maar 'gewoon' paracetamol moet nemen en dat het geen kwaad kan. Verder geen beperkingen aangegeven qua hoeveelheid.
Ja bloed is al nagekeken, kwam niks raars uit alleen wel dat ie recent een virus/infectie heeft doorgemaakt. Deze week voor t eerst in gewicht gelijk gebleven dus hopelijk hebben we het ergste ermee gehad! Drinken doet hij prima gelukkig. Alleen eten dus (vaak) niet
Toen ik 13 weken zwanger was had ik een middenrif kneuzing. Ik mocht gewoon drie keer perdag 2 paracetamol slikken
Kleintje is weer goedgekeurd bij de vk! Mijn bloeddruk was erg laag (110/50)maar hoefde er niets mee.te doen. Gewicht aangekomen is nu totaal 3 kg.
Ik denk dat er bedoeld wordt 3x1000 Mg paracetamol Dat mag gewoon! Tenzij je er idd allergisch voor bent. @dames met bandenpijn s nachts; wat voelen jullie dan precies? Waar zit het? Weet niet goed wat ik me erbij voor moet stellen. Soms schiet het wel ergens erin soort van om mn baarmoeder heen als ik hard moet lopen, na het seksen of als ik heel hard moet hoesten maar das ff kort een raar pijngevoel. Bedoelen jullie dat??