MN vriend vindt 't echt onzin maar ik zie er wel naar uit, hoop alleen echt dat het beeld goed is. En anders maar hopen dat hij in het echt knapper blijkt
Als ik ben doorverwezen plannen ze altijd voor mij de afspraak in, dat gaat zo bij diverse zorgverleners. Ik kan wel bellen om te verzetten als het echt niet uit kan. Misschien werkt het in jouw geval ook wel. Zo?
Mijn vriend vindt het ook echt onzin haha. Wij hadden eerst slecht beeld en toen kregen we 2 weken later gratis nog een echo bij mijn zoontje. Toen was hij 27,5 week en ik herken wel echt zijn lippen en neusje van die echo! Met 25 weken herken ik niks.
Zal vast en zeker wel zo zijn Nee ze maakte altijd een nieuwe afspraak na mn controle, ik heb pas weer een controle op 24 april, dus hadden ze t dan makkelijk kunnen plannen met mij aan de balie, hoop dat ik morgen duidelijkheid heb waar t allemaal voor is
Mijn kleine alien... iedere dag, de hele dag gebeurt er dit in mijn buik. Heb al regelmatig blauwe plekken en ook een geïrriteerde baarmoeder die steeds hard wordt door alle prikkelingen maar het is wel leuk, er is leven in mijn buik!
Prachtig om te zien! Hier is ze ook snachts errug actief, ik lig er met regelmaat wakker van, en smorgens is ze ook erg actief, door de dag heen wwl minder bijzonder blijf ik t wel vinden, ik ga t ook echt missen straks al zie je t aan de buitenkant nog niet als ze beweegt, ik voel t wel Ik kan je de hand schudden
Slapeloze nachten vreselijk hè, ik heb ze al zo lang Wat betreft snelheid zwangerschapsduur, ik vind het redelijk snel gaan. Dit komt wel door veel afleiding en leuke dingen doen, of nog dingen die ik gedaan wil hebben voordat ons kleintje word verwacht. Onze kleine man word ook eerder verwacht dan de uitgerekende datum dus heel lang duurt het niet meer. Ik gok dat hij met 37/38 wk geboren gaat worden. (Inleiding) @d1nd1n wat gaaf dat je zo duidelijk ziet. Vind je het inmiddels wat normaler voelen? Je gaat het straks nog missen 3 d echo, bewust willen we die niet, ik krijg elke week een echo bij de gyn dus geen rede om nog eens extra een 3D echo te plannen. Manlief vind het sowieso ook een vreselijk beeld en voor mij hoeft het eigenlijk ook niet zo.
Superduidelijk filmpje zeg! De mijne beweegt ook de godganse dag (en zo leuk vind ik het niet meer), maar die van jou trapt nog nét wat harder lijkt het. Maar harde buiken ervan herken ik wel ja.
Oh, die slapeloze nachten, vreselijk! Afgelopen week elke nacht tot minstens 2 uur wakker gelegen vanaf ‘netjes’ 22:00/23:00. Een nacht zelfs half 4! Las in mijn zwangerschapsboek van vorige keer dat ik dat ook had toen.
Pff hier ook dat wakker liggen. Dan weer plassen, dan weer rusteloze benen, dan weer hoofdpijn. Irritant!
Hé dames! Net controle gehad bij de gyn. We gaan nog steeds voor een vaginale bevalling maar wel met een katheter en preventief een knip. Mn voorkeur gaat ook uit naar een vaginale bevalling dus prima! Heb ook een echo gehad en ze kwam qua metingen uit op 27 weken en 5 dagen. Ze is 'al' 1108 gram Kwam uit op een p90 lijn maar daar heb ik geen verstand van. Iemand anders wel? Wel met 34 weken nog eens terug komen voor controle en een extra echo.
Ah ja een flinkerd dus Heb woensdag sowieso de suikertest. Kijken wat daar uit gaat komen dan. Zit op zich niet echt te wachten op een wat zwaarder kind
Hier ook rusteloze nachten. Niet eens omdat ik ergens last van heb, ik slaap gewoon niet en lig te draaien, tot ongenoegen van manlief. Vandaag 25 weken. Merk wel echt dat ‘t “zwaarder” begint te worden en dat ik op moet gaan letten met dozen tillen op m’n werk etc. Zolang ik kan lopen gaat ‘t goed. De dagen dat er geen klusjes zijn en je op klanten staat te wachten duren echt heel lang. En dan voel ik mn rug en bekken ook echt, terwijl ik vandaag heel de dag in touw ben geweest en nergens last van heb.
Je krijgt niet na 1x lever eten al een baby met afwijkingen hoor Als je goed leest gaat de vraag over of ik dat zonder zorgen DOORRRR kan blijven eten. Mensen zoals jij idd. Ik ga toch ook niet in een openbare reactie laten merken waar ik me allemaal aan erger bij jou? Val ik de anderen liever niet mee lastig en bovendien leven en laten leven! Ik vind je erg hard en veroordelend in je reacties, niet alleen naar mij toe, en dat komt de sfeer op een openbaar forum niet ten goede. Het zou je sieren als je daarin wat meer rekening houdt met je medemens want je bent onnodig kwetsend en dit is vast niet de eerste keer dat je dit hoort.
Dat is een 'fijn' verhaal. Lezen op eigen risico Ik heb met de bevalling van m'n zoon een totaal ruptuur gehad. Ik ben gehecht op de OK omdat zelfs m'n darm aan de binnenkant was ingescheurd. De TR is gekomen doordat m'n zoon eruit lanceerde. Ben gewoon letterlijk ontploft daaro. Heb vanaf de persweeen een paar keer zelf geperst en daarna 'werkte' m'n lichaam hem er zelf uit. Ik krijg een preventieve knip omdat ze vermoeden dat dit weer zo zal gaan en ze een totaal ruptuur willen voorkomen. Uit voorzorg dus! Wat betreft de katheter, ik heb door die TR een blaasverzakking gekregen. Ze willen m'n blaas leeg houden omdat ze bang zijn dat ik m'n blaas er anders uit pers ipv het kindje. Je begrijpt dat ik een medische bevalling heb haha.