Ik zou willen dat ik moest wachten tot 8wk maar de gyn wil persee eerder. Dus nu met 6 wk 4 Dgn een echo. Ik heb namelijk eerder dit jaar meegemaakt dat ik een vroege echo kreeg en de gyn niet wist wellke kant het op zou gaan. En zo 5 x terug moest tot 8 wk en wat bleek, leeg vruchtzakje.. Bij 8 wk is een een goede echo veel zekerder. Dus prijs je gelukkig met die opgelegde wachttijd , veel preciezer jou echo.
Hier pas 11/12 de eerste echo met 10 weken. Met 8 weken kan maar is een vroege pretecho. Ze doen die alleen inwendig en proberen niet eens uitwendig. Dus die laat ik voorbij gaan.
Oh wow! Dat zou ik ook niet willen.. maar ben zo bang dat t verkeerd is ofzo, weet niet zo goed hoe ik dat beetje los kan laten, want ja dan zijn 4 weken echt heel lang Waarom zou je dat niet willen als ik vragen mag? Met 8 weken, of is dat omdat die voor eigen rekening valt?
♡ Uitgerekend: 1 - 15 juli 2019 ♡ --------------------------------------------- 1 juli Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] 2 juli Bonita09, 30 jaar, 3e kindje [verrassing] 3 juli Jolo, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje [onbekend] 4 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend] EstelleA, 28 jaar, 2e kindje 5 juli Eevie82, 36 jaar, 1e kindje [onbekend] Kellox, 34 jaar, 3e kindje [onbekend] 6 juli RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] 7 juli Kanawa, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 8 juli Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje [onbekend] 9 juli Jgr , 30 jaar , 2e kindje D1nd1n, 34 jaar, 1e kindje [onbekend] Colinn, 30 jaar, 2e kindje 10 juli R1985, 33 jaar, 3e kindje [verrassing] Katin87, 31 jaar, 2e kindje [verrassing] 11 juli Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje zoef , 33 jaar , 4e kindje [onbekend] 12 juli 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man)[onbekend] Samirsvrouwtje, 28 jaar, 2e kindje [onbekend] 14 juli 15 juli ----------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (14) ----------------------------------------- Sterretjes: Lentekind - *4,5 week Afspraken: November: 6/11: Bonita09 - 1e echo 7/11: Kimmetjuh90 - afspraak maken 1e echo 9/11: Wistaire - 1e echo vk 13/11: weereennieuwemama - 1e echo 14/11: superstardebs - 1e echo 14/11: knuffelfloor: 1e echo 15/11: Linda19841 - 1e echo 15/11: Eevie82 - 1e echo 16/11: Colinn - 1e echo 19/11: Karin87 -1e echo 20/11: Wistaire - 2e echo zh 20/11: zoef - 1e echo zh 21/11: D1nd1n - 1e echo zh 22/11: Samirsvrouwtje - 1e echo Z-H 22/11: Jolo - 2e echo (8 weken) 27/11: Colinn - 2e echo December: 04/12: Bonita09 - 2e echo 18/12: Jolo - 12 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
22 november mijn 2de echo. Ik zal nu dus wat langer geduld moeten hebben, vreselijk Het zkh zei ook dat ik het beste al een 12 weken echo plan, omdat mijn gynaecoloog steeds vlug vol zit. Valt net op mijn verjaardag, dus laten we hopen dat ik dan het allermooiste verjaardagsgeschenk ooit krijg !!
Aha okee ja valt idd mee, de exhopraktijk hier vraagt voor een echo op eigen verzoek 55 euro, dus ik snap dat mn man zegt te willen wachten op de echo in t ziekenhuis.
Een nare ervaring uit een ver verleden, meer vertel ik er liever niet over. (Oja en haal jullie niet te gekke dingen in je hoofd want t is niet iets geks, maar wel iets waar jk moeite mee heb). Krijg de rillingen al bij t idee. Als t niet hoeft dan kies ik er voor het niet te doen. Dus ik wacht twee weken langer
Vanmorgen een mooie echo, vanmiddag ineens helderrood bloedverlies. Wat een schrik! Het was even heftig en daarna zakte het al snel af. Het was helderrood maar dun. Dus geen stolsels of slijm erbij. Contact gehad met m'n gyn. Kan komen door de inwendige echo vanmorgen vanwege de doorbloeding. Kan niks anders doen dan afwachten en hopen dat het niet doorzet. Ik ben zo bang! Heb het al 8x meegemaakt. Ik trek het niet om het een 9e keer mee te maken
Ik wou het ook meteen zeggen. Misschien komt het idd door de inwendige echo ! Maar ik begrijp volledig dat je met enorme schrik zit ! Mijn vriend en ik hadden gisteren gemeenschap en bij het afvegen had ik ook plots een bloeding. Gelukkig niet heftig en is meteen ook gestopt. Ik schrok mij ook kapot en voelde mij zo ontzettend slecht. Maar komt idd gewoon omdat je een betere doorbloeding hebt. Mag ik vragen hoe het komt dat je zoveel miskramen hebt gehad? Ging het steeds mis bij de innesteling? Neem je ook utro?
Ik hoop echt dat het 'gewoon' een adertje is en het iets onschuldigs is!! Goede vraag! Enorm veel onderzoeken gehad maar we weten niet hoe het komt dat ik zoveel miskramen heb gehad. Het varieert tussen de 6 en 13 weken. Ik heb een cryo tp gehad in een kunstmatige cyclus. Ik slik 2 tabletjes progynova en de hoogste dosis utro (dus 3x2) op een dag.
Idem hier... ik heb nu nog maar 2 x een vmk gehad, maar ook alle onderzoeken gedaan en niets te vinden. Bij jou is het natuurlijk wel heel wat heftiger... Dit is de eerste ronde dat ik utro neem (3x 200 per dag ook, vaginaal) en bij de 2de iui raak. Bij mijn 2 eerdere zwangerschappen ging het meteen al fout bij de innesteling. Ik ben echt gelukkig dat utro bestaat en denk echt dat dit een groot voordeel is ! Hoelang moet jij utro blijven nemen? Mijn gynaecoloog zei vandaag nog tegen mij dat ik er absoluut niet mee mag stoppen en moet blijven verder nemen.
Tot 12 weken zwangerschap. Utro zorgt voor een extra comfortabel bedje maar als het vruchtje niet goed is houd dit het niet tegen.
Nee, dat is wel waar ! Als het echt verkeerd zit, dan is er niets aan te doen Ik hoop dat het bloed bij jou niet feller doorzet en dat het je deze keer wel gegund is van dat wondertje op de wereld te zetten !