Hier ook best vaak harde buiken. Maar moet zeggen dat ik vaak niet rustig aandoe. Ik doe nog van alles en heb een zoontje van 2 dus die laat me echt niet met rust
Ik heb 'm van de week binnen gekregen. Medische toestand haha. Welke dingetjes vind je handig dan? Wat vervelend dat je zo moe bent! Is je ijzer al eens gecheckt?
Maar je hebt wel specifiek aangegeven dat het om bekkenbodemfysio gaat en niet gewone fysio? Want daar kan ook nog verschil in zitten.
Ja hier ook. Naar soms Bij mij reageert mn bm al zodra er een beetje urine in m'n blaas zit. Miss zitten we ookwel weer in een groeispurt? Heb t idee dat ik 5cm per dag groei
Vanavond de 4D echo. Zo'n zin in om ons meisje weer even te kunnen zien. Ik hoop dat ze er goed voor ligt! ♡♡
Tof! Wil je hem delen hier? En deed je met de andere kindjes ook een 4D? Benieuwd of je er wat in herkent.
@Colinn Volgens mij kun je in de vliezen geboren worden dus hoeven ze helemaal niet gebroken te worden.
Jaaa zeker! Dit is zo'n fijne man die de echo doet. Je mag wel 5x terugkomen als dat nodig is. Hoop alleen niet dat ze dan te dik is voor een mooi beeld haha
Jaaa wil 'm zeker wel delen. Als ze er goed op staat uiteraard haha. Met m'n zoon ook een 4d echo gedaan en we zagen zeker gelijkenissen toen ie geboren was. En nog steeds
Ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken, maar ik zou -ookal wordt het niet vergoed - toch een consult nemen. Straks is het een kwestie van even een wervel rechtzetten en je loopt weer een stuk vrolijker rond...
Bevalplan: -geen vliezen breken -navelstreng pas knippen als placenta geboren en uitgeklopt is -gedimd licht -vk in een andere ruimte. Alleen op verzoek en bij uitdrijving aanwezig -niet toucheren tenzij op eigen verzoek -man vangt baby op en wordt daarbij zonodig geïnstrueerd -geen liggende maar staande/zittende positie bij eventuele controles -geen knip maar laten scheuren -zo snel mogelijk weer naar huis tenzij op eigen verzoek
Ben benieuwd hoor! Zeker omdat wij t nket doen, ben ik benieuwd hoe t bij andere eruit ziet Als ik t had kunnen missen had ik ook wel een consult ingepland op eigen kosten, helaas kan ik dat niet missen, aangezien we nog bezig zijn met t geld bij elkaar krijgen voor oa de kinderwagen