Oh jeetje zeg wat vroeg Gelukkig zit jullie meisje nog lekker warm in je buik! Met hoeveel weken krijg je nu de keizersnede?
Zkh waar ik nu loop wil zo dicht mkgelijk bij de 40 weken zitten, maar ik wil t liefst weer op t zelfde termijn als mn 1e de keizersnee eigelijk.. ga dit wel bespreken de 24ste met de controle, kijken of ze mee willen gaan daarin. Ik durf t gewoon niet aan om langer te lopen, bang zelf toch te gaan bevallen, of dat ik door de weeen niet meer ik zwolle op tijd terrecht kan komen..
Ja ze vermoeden indd een andere houding. Ik krijg maandag te horen wanneer ik voor extra echo kan komen. Even checken of ie ook goed groeit etc
Wel fijn dat ze even gaan kijken! Ik voel de baby al heel lang en vaak best goed, maar ik merk ook heel erg verschil als hij met zijn rug tegen mijn buikwand aanzit, met de ledematen naar binnen. Dan voel ik hem nauwelijks dus. Alleen soms opeens darmkrampen, waarvan ik dan maar interpreteer dat er tegen mijn darmen wordt geschopt, waar ik direct nauwelijks wat van voel. Als de baby andersom ligt (rug tegen mijn darmen zeg maar), zie je echt overal geschop en getik aan de buitenkant en voel ik het ook veel beter. Ik hoop en ik denk dat dat bij jou ook een beetje het geval is. Mijne is alleen wel dusdanig bewegelijk, dat hij nog koprollen maakt en telkens van positie verandert, waardoor ik hem om een paar uur echt wel weer voel. Hopelijk 'goed' nieuws voor jou bij de echo.
Hé, ik moet ook naar Zwolle! Verder snap ik je zenuwen wel goed hoor. Hopelijk is er genoeg ruimte om het te bespreken.
Ik snap je heel goed idd. Ik zie dat je met je dochter met 38+3 een ks hebt gehad. Tussen 38 en 39 is normaal toch? En wanneer krijg je de definitieve datum dan te horen? Super spannend lijkt me dat!
Wel fijn dat ze even extra willen checken dmv een echo of alles goed gaat! Hoe is het de rest van de dag gegaan dan qua voelen?
Ja gister heb ik hem weer wat beter gevoeld gelukkig Dus hoop hem straks ook nog even goed te voelen dan denk ik dat we vandaag niet naar t ziekenhuis hoeven
Dankjewel Ik denk ook dat dit het is hoor. Alleen mn vk zei al dat je zelf beter niet die conclusie kunt stellen en met minder leven voelen altijd aan de bel moet trekken Beter het zekere voor het onzekere Heb hem gister aardig gevoeld dus hopelijk kunnen we vandaag zonder ctg
Oke even geluksmomentje delen hoor. Ik lig dus al even wakker, ben net op mn linkerzij gaan liggen om te kijken of de baby wil bewegen. Maar nee hij bewoog nog niet. Komt mn man net achter me liggen met zn hand tegen mn buik aan en BAM de baby reageert meteen op hem!! Wat kun je dan toch verliefd zijn he
Dat weet ik niet, denk pas tegen t einde zoiets? Na 34 weken ofzo? Ahww wat fijn! Onze kryimel reageert totaal niet op mijn man, ook nauwelijks op mij eigelijk Met mn 1e kon ik nu al "spelen" in mn buik
Dit was ook 1 van de eerste keren dat ie zooo duidelijk reageerde op mn man. Verder stopt hij ook altijd met bewegen zodra ikzelf of iemand anders handen op mn buik legt haha
Poeh gelukkig maar! Ik begin wel eens het liedje te zingen van De Kast als ik haar al een tijdje niet heb gevoeld: geef mij een teken van leven. Ze is daar inmiddels zo op ingespeeld. Als ik de eerste noot inzet krijg ik al een schop
Prummeltje reageert al een beetje op m'n man, zó leuk! En ook op veel van wat ik doe. Gisteren stond ik lekker in de keuken en blijkbaar leunde ik iets te veel tegen het aanrecht, want daar was meneer het niet mee eens.
Ons kindje begint elke dag de bewegen als ik het slaapliedje voor mijn zoontje zing, zo lief! Al een paar weken wordt ze dan ineens megadruk!
Ik heb oooooit meer dan 15 jaar terug een navelpiercing gehad. Deze 10 jaar geleden eruit gehaald en nooit meer naar om gekeken. Ik merk nu dat dat litteken enorm pijnlijk is. Echt zo'n blauwe plekken gevoel is het. Het wordt ook letterlijk steeds blauwer. Herkend iemand dit mét (ooit eens) een navelpiercing? Wat kan ik daar tegen doen?