Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentekind85, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ja ik baal ook enorm. Maar het is niet anders. Ik kijk wel op tegen het inleiden aangezien het bij m'n zoon 5 dagen heeft geduurd o_O Maar dat zien we dan wel weer. Komt helemaal goed!

2. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Oei ja dit wist ik maar niet bij stil gestaan. Storm zeg. Even goed onthouden.

3. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Zijn daar ook internationale films en series te bekijken? En leuk voor kinderen?

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Videoland heb ik ook, wat kijk je daar zoal?

5. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    5 dagen? Omg! Bij mij werkte het na 2 uur en kreeg een enorme weeenstorm. Ik wil absoluut niet meer ingeleid worden.

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Haha ja 5 dagen.. was echt een hel! Toen ik eindelijk mocht persen was ie er binnen een kwartier.

Waarom werd jij ingeleid dan? Want je zoontje is rond 36 weken geboren toch?

7. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Voor kinderen hebben ze bijvoorbeeld paw patrol, peppa, woezel en pip, Bumba, Nijntje, Teletubbies...enz Vooral voor kleine kinderen is het heel leuk. Mijn twee oudere kids vinden Netflix leuker.
    Er zijn veel vooruit kijk series van de Nederlandse tv.
    Series die lang lopen zoals; greys anatomy staan er op (tot juni seizoen 1tm14)
    Uhm ja ik heb juist vooral de Nederlandse series gekeken bedenk ik me nu.
    Noem eens wat op? Kijk ik even bij Videoland.

8. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Vooral de Nederlandse series, GTST (guilty pleasure :roflmao:) doof, greys alle seizoenen, Beau five saus inside, kees en co, Chantal komt werken, en nog heel veel meer.
    Alleen nu werkt de app weer eens niet op de tv! Takken app. Zit een slotje op waardoor we niets meer kunnen kijken:confused:

9. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja! In ben met 36.6 spontaan bevallen. Ik had weeen vanaf vrijdag rond 12 uur. 14 uur later zat ik nog op 2 cm. Het ging te langzaam dus hebben ze ervoor gekozen om mij in te leiden.

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aha beetje t zelfde als ik dus :roflmao:
    Ohjee, hopelijk werkt t gauw weer!!
    Oh ik kijk ook Temptation island erop:roflmao::roflmao:

11. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Nou meiden, omdat ik nu toch weinig kan doen aan de babykamer (grrr) en daar nog veel aan moet gebeuren ben ik maar vast m'n bevaldoos gaan inpakken. Beval dus in het ziekenhuis. Ik stop het nu even in een lege pamperdoos, straks even een handige tas ervoor uitzoeken. Er gaat al best veel in haha, maar wil gewoon dat de babe er lekker bij ligt straks. Heb er bv een xxl hydrofiel in gedaan en een lekker dekentje om bij mij in op de borst te liggen, wikkeldeken voor in de maxi cosi, 2 setjes kleertjes, en diverse kledingstukken voor mij omdat ik dus niet weet wat voor weer het gaat zijn en of ik in de late avond of overdag in de warmte naar huis ga.

Kom ik daar straks met m'n rolkoffer aan haha. Dat is niet de bedoeling. Ik kan ook met peuter 2 weken op vakantie met alleen handbagage dus dit moet ook kleiner kunnen.

Oh en nog wat goed nieuws: peuter lijkt eindelijk zindelijk te worden. Eindelijk! Scheelt echt in m'n bekkenklachten!

12. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Poeh pittig! Hopelijk dit keer iets anders voor je. Verwachten ze deze baby ook rond hetzelfde termijn?

13. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Ik ook, maar hoe saai eigenlijk hè. Zie dat ik kei veel typfouten heb gemaakt:oops:
    Stomme autocorrectie

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Geeft niks, heeft mijn telefoon ook:roflmao:

15. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Hoop dat t kindje dit keer wel langer blijft, want mijn zoontje had geen kracht om mijn tepel goed te happen. Iets wat veel voorkomt bij prematuur baby’s. Nee, ze wachten niet persee dat dit kindje ook eerder komt. Nog 8 weken voor jou dus! Je kan beginnen met aftellen!

16. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik hoop dat dit kindje wat langer blijft zitten dan!

Ik moest het weekend extra prikken en doormailen wat m'n waarden waren. Ook nu weer aan de hoge kant of zelfs té hoog. Ik hoor vandaag of ik insuline moet gaan prikken. Als dat zo is dan idd nog maximaal 8 weken. Wel een gek idee hoor :rolleyes:

17. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Jammer dat je suikerwaardes nog zo hoog zijn. En weet je al of je moet spuiten?

18. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik ben toevallig net gebeld door de diabetes verpleegkundige. Ik ben een beetje een twijfel geval. Net wel net niet zeg maar. We hebben m'n dagen even besproken qua eten/drinken en bewegen. Daar kan ik niks meer aan veranderen. Het was aan mezelf of ik al ondersteund wilde worden met insuline (omdat ik bijv. té erg honger moet lijden) of dat we het per week aan gaan kijken. Heb in eerste instantie voor dat laatste gekozen. Moet 3 dagen prikken en mocht 1 waarde 7 of hoger zijn moet ik aan de bel trekken. Ik heb gisteren weer op de weegschaal gestaan en weeg nog precies hetzelfde als een maand geleden. Dat moet ik ook in de gaten houden. De beeb groeit wel goed door omdat ze van mijn reserves pakt maar dat moet niet teveel worden!

19. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Volgens mijn gynaecoloog is bedrust niet bewezen zinvol. Daarbij adviseren ze het pas als de groeicurve afbuigt bij ons. Ons kindje is P2 en dan ook in verhouding, dus wat dat betreft valt P6 ‘dan mee’. Ze groeit op haar eigen curve en dat vinden ze bij ons het belangrijkste. Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, het zit mij zelf ook niet lekker, met name omdat zoontje P90 was. Toch zijn ze bij ons erg optimistisch en luchtig in het ziekenhuis. Placenta en navelstreng zien er bij ons voor alsnog goed uit. Ik denk dat je door de extra controle’s misschien wel meer rust krijgt, bij mij is dat in ieder geval zo. Heb maar wel maat 44 aangeschaft.

Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  20. Oxelsnor

Oxelsnor Actief lid

29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    @Collin zou je niet gewoon voor de zekerheid gaan spuiten? Wie weet worden je waardes wel beter en kan je alsnog stoppen?

Hier vandaag 28 weken yes weer stapje verder.
    Slapen is hier momenteel echt een drama. M'n rug en bekkens werken vreselijk tegen. Ga wel 1x per week naar de fysio maar lijkt wel alsof het niet baat helaas.
    Als iemand nog tips heb op kussentjes extra en oefening na :p.

Hier morgen weer controle en eventueel al gesprek over me geplande keizersnede (vind toch best eng worden inmiddels)
    Ik kijk ook heel erg op tegen m'n afspraak in het vu 8 mei !

Deel Deze Pagina