Rond de 34 weken heb ik dat gesprek, had ik al nagevraagd bij mn vorige controle dus nog eveb geduld Ik hoop zooo dat t op t zelfde termijn kan
Ik hoop het ook! De vorige keer gelukkig ook, maar ben met deze zwangerschap echt bang om vroeg te bevallen. Het zit echt tussen me oren
Ja klopt maar zou ook zomaar na 39 weken kunnen zijn, maar ik wil absoluut niet zelf in bevalling gaan omdat ik dan bang ben te laat te zijn ofzo, dus ga t gewoon aangeven
Duim met je mee dat ze tussen de 38 en 39 weken bij je plannen. Hier doen ze dat in het ziekenhuis niet, week 39 wordt ks gepland..
Ik zou t niet weten of ze t doen in zwolle, weet van t vu wel dat ze t doen vsnaf 38 weken ( daar is mn1e geboren)
31 weken vandaag! Wat gaan de weken ineens hard. En ik moet nog zoveel doen voor mijn gevoel Ik kwam deze link tegen en ik vond hem wel handig. Miss hebben jullie er ook wat aan! Wat doe je in je vluchtkoffertje: https://www.zwangerschapsloket.nl/zwanger/ziekenhuiskoffer/ Fijne bevrijdingsdag! ♡
Oh dames wat gaan jullie allemaal snel .. als ik die weken lees denk ik jeetje dan al ! Heel tegenstrijdig lees ik op heleboel tweeling groepen dat de laatste tijd er veel tussen de 30-34 weken geboren worden. Dan raak ik al helemaal paniekerig want dat is al bijna ! Ik probeer momenteel geen doelen meer te stellen maar echt per week te leven in de hoop dat ze voorlopig nog lekker blijven zitten !
Hoop met.je mee dat ze nog een paar weken lekker blijven zitten meis! Snap wel.dat je in paniek raakt als je allerlei situaties tegen komt waarin de tweeling eerder komt, lijkt me erg beangstigend , ik ben nu 30 weken maar meek dat ik erg bangben onzeker word van se gedachte wat als ze nu ineens komt... gaat ze t dan wwl halen... zo naar.. en dan helpen dromen daarober ook niet echt mee