Ik ben al geen koffie drinker, dus mis niets gelukkig. Ik drink wel veel rooibos thee, dat mag wel gelukkig
Jezus wat een uitspraak van je schoonouders, sorry hoor... Ik snap je gevoel enigzins wat je schrijft over het effect van wijn op je. Dat kan dus ook het nare aan alcohol zijn: het fijne gevoel dat het je geeft, terwijl het zo ongezond is. Ze komen er steeds meer achter hoe ongezond het eigenlijk is. Je levert in op je lever en er gaan onherstelbaar hersencellen verloren. Is een verwarmend chaitheetje (wel opletten op bv het ingrediënt venkel) geen optionele vervanger voor je wijntje? Ik drink laatst een 0% crodinho toen het erg warm was: lekker hoor! Lief meid dat je wil oppassen haha maar ik woon niet in die buurt
Poeh hebben jullie ook dat het eten jullie tegen staat? Het ene moment heb ik het idee dat ik heel veel kan eten, en 's avonds zit ik echt met moeite m'n groente naar binnen te werken (misselijk en vol gevoel) om vervolgens na 10 minuten wel weer trek te hebben in ijs hahaha. Ik herken dit totaal niet van de zwangerschap van m'n zoontje, toen was ik amper misselijk en at ik prima. Verder enorm moe, overdag vallen m'n ogen zo een uurtje dicht als m'n zoontje slaapt. Donderdag m'n echo, spannend..! Hopelijk alles goed.
@Zoef was gelukkig echt maar klein beetje, was net terug misselijk dus ik blijf positief. Ik drink nu vooral thee zonder cafeïne in, bij Holland & Barrett gekocht. Alcohol kan ik makkelijk laten. Maar waren dit weekend op hotel en dan is het wel jammer dat ik van de ontbijttafel geen gerookte zalm mag nemen. Maar 9 maanden zal ik dat wel kunnen volhouden.
Lief van jullie hoor! Vind dat alleen een hele stap, zou het niet zo snel doen. Zouden jullie dat doen, met je mobieltje je partner mee laten kijken live als het even niet anders kan? Het is niet dat ik het niet aankan als het een slechte echo is, voel me alleen wat bezwaard tov de vk
Hier ook moe! In het weekend slaap ik flink bij. En hele dag licht misselijk maar eetlust is nog wel prima.
Afgelopen vrijdag was ik jarig. Ja ja 30 geworden hihi vanmiddag een verrassassings party gehad geweldig mooi nu bekaf! Last van mij bekken een beetje. Ik was 0,0 radler maar toch niet genomen, voelde niet prettig
Snap ik hoor!! Zou je je kindje niet mee kunnen nemen? De vk bij ons heeft altijd een speelhoekje staan. Onze dochter speelde altijd leuk en had niets door wat ik besprak
Over eetlust: ik krijg tot nu toe alles.nog wel goed weg afentoe licht misselijk en wat duizelig, maar trekt voor alsnog gauw weg De tietpijn begint hier weer af te nemen, opzich wel fijn aangezien ik dan dinsdag gewoon mn week kan doen dan.
@Kimmetjuh90 : tietpijn @Weereennieuwemama : goed idee om gewoon een nieuwe 'verslaving' te maken waar je ook lekker warm van krijgt! Momenteel earl grey met honing maar omdat ik ook koffie drink 1 kopje per dag mag ik daar ook niet meer dan eentje van! Kan je niet je buren een babyfoon geven? Zo deed ik dat toen de mijne nog klein waren.. Hoe oud is je kindje?
Ik zou dat zo doen! Live mee laten kijken... bij echo van mijn zoontje had vriend de hele echo opgenomen. Zie het verschil dan niet zo. Qua symptomen: had te vroeg gejuicht. Sinds gisteren hele dag en nacht misselijk en dan constant op het punt van overgeven. Nog niet overgegeven gelukkig. Om 3 uur stipt ben ik doodmoe. Zoontje doet helaas geen slaapje meer tussen de middag, dus de middagen zijn echt een beetje overleven als ik met hem thuis ben. Hoe doen jullie dat? Ik ben niet zo van schermtijd, wordt hij heel drammerig van, dus dat beperken we heel erg. Lig nu op de bank en dan speelt hij dat ik een weg ben voor zijn auto’s ofzo XD zorg in ieder geval dat alle dingen die moeten ‘s ochtends al gedaan zijn en we ook al naar buiten zijn geweest.
Oh en wat betreft het eten: een bijna geen vlees of vis, dus dat is heel makkelijk en ben ook niet echt een drinker, dus ook totaal geen moeite mee! Vind het wel lastig welke kazen je wel en niet mag eten, maar zoek het dan eerst op. Koffie laat ik nu helemaal staan en ik probeer gewoon heel veel water te drinken. Ben sowieso best gevoelig voor cafeïne (na 2 en soms zelfs 1 kopje hartkloppingen en trillende handen :O) dus het is maar beter ook haha.
@RosanneMarie Mijn dochter heeft 9 maanden pipi Langkous in repeat gezien Maar geen optie hoor ik bij jou. Je kan ook zeggen dat ie kapper is en dat je vlechtjes wil en dan geef je m een haarborsteltje. Maar kijk uit voor enorme klitten. Als ie een beetje rustig is in z'n motoriek is t wel erg lekker!
Haha heerlijk! Nou als we een beetje toegeven buiten vaste momenten ligt hij de hele dag huilend en schreeuwend voor de tv omdat hij tv wil kijken maar Pippi Langkous is geweldig!
Haren borstelen is super leuk! Vindt hij leuk om te doen denk ik, bij zichzelf in ieder geval... ga ik morgens eens met m doen!