Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentekind85, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @RosanneMarie Haren borstelen bij jou dan hè! Zodat ie zich met je kan vermaken zonder dat je op hoeft te staan :roflmao: Ik ben wel eens met een kapsel van m'n zoon naar zwemles gegaan omdat ie zo trots was op de kuif die hij bij mij getoupeerd had met twee uitstekende vlechtjes :roflmao::roflmao:

Ah ja hij is ook van de tantrums waar het schermtijd aangaat :D

2. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Zoon is 3. Nee, ik laat m'n zoon echt nooit alleen thuis, stel dat er brand uitbreekt?

bonita09 vindt dit leuk.
  3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zou proberen om de afspraak te verzetten.

Hier lieten we de babyfoon ook wel eens bij de buren (met oprit aan ons vast) als wij even half uurtje weg moesten. Verder dan dat zou ik ook nooit gaan. Maar moet er wel bij zeggen dat we heel goed contact met onze buurtjes hebben.

4. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Vind ik allemaal prima als anderen dat doen, maar wij doen het niet om genoemde reden. :)

Ik neig ook sterk naar verzetten.. Vind het zo vervelend zo kort van tevoren verzetten :oops: hopelijk hoef ik nu niet tot over 1.5 wk te wachten ofzo!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Je kunt altijd proberen..lukt verzetten niet, dan heb je nog altijd plan B om te videobellen. Toch?! ;)

6. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou dat ook eng vinden hoor! Mijn zoontje is 2 en wordt echt nog wakker ook. Zou niet ontspannen bij de echo zitten.

Ik ga mijn eerste afspraak ook verzetten. Vriend wil er heel graag bij zijn en heeft toevallig wat meer vrij komende weken (is zelfstandige), dus het kan ook :)

7. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Hoe oud zijn jullie kindjes? Wat een lief verhaal van de zwemles en dat je ook zo gegaan bent! Mijn zoontje is van juli 2016 en dus bijna 2,5. Zal exact 3 jaar tussen zitten, nouja plus een paar dagen.

Mijn zoontje had afgelopen zomer zijn sjaal en regenlaarzen gevonden met 35 graden. Zo naar de winkels geweest, hij was zó trots! (‘Zelf uitgekozen!’ Steeds maar weer). Deed me er een beetje aan denken haha.

Moppiepoppie en Weereennieuwemama vinden dit leuk.
  8. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Lief☀️

9. Linda19841

Linda19841 Actief lid

26 okt 2015
    171
    61
    28
    Dat is toevallig, mijn zoontje is van 3 juli 2016 :) en ben nu 4 juli uitgerekend haha. Drie jaar er tussen lijkt me wel ideaal, kan hij z'n broertje/zusje beetje helpen ;)

10. Linda19841

Linda19841 Actief lid

26 okt 2015
    171
    61
    28
    Poeh vanochtend voor het eerst gespuugd, wat haat ik dat toch. Tot nu toe was het bij alleen misselijk gebleven, ik dacht net; laat ik een boterham proberen te eten. Nou. Na drie happen kwam het er dus weer uit. Beschuitjes en yoghurt dan maar weer..

@Weereennieuwemama; Als je kindje niet mee kan, dan zou ik het ook zeker proberen te verzetten!

@RosanneMarie fijn dat je op deze manier toch de aandacht aan je kindje kunt geven, terwijl je op de bank zit. En boekjes lezen? Mijn zoontje heeft daar het geduld totaal niet voor, dus dat is ook wel lastig. Hij wil vaak dat ik met hem met lego ga spelen. Ik moet wel zeggen dat ik nu iets makkelijker de tv aan zet, hij is nu voor het eerst geïnteresseerd in Sinterklaas, dus dat wil hij nu graag zien haha. Niet dat ik hem uren achter de tv zet hoor, maar een half uurtje.. en verder spelen we ook wat meer op de bank inderdaad, daar bouwen en rijden, ipv op de grond.

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Linda19841 Wat naar zeg, nu ook overgeven. Toch inderdaad maar bij je yoghurtje en beschuit blijven.

@RosanneMarie Wat leuk dat je zoontje zo naar de winkel is gegaan van de zomer. Moet kunnen toch!

Leeftijden kids hier nu 7, 6 en 4 jaar. Ala de baby geboren wordt zal de oudste bijna 8,5 -zijn, de middelste bijna 7..De jongste wordt in september 5. We hadden er liever wat minder leeftijdsverschil tussen gehad nu tussen nummer 3 en 4, maar helaas hebben we dat niet te bepalen he:)
    Voordeel is wel dat ik ze nu allemaal op school heb, ik parttime werk en dus wel mijn momentjes rust kan pakken.

Linda19841 vindt dit leuk.
  12. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    De vk kan helaas voorlopig niet op momenten dat ik kan. Ik ga dus noodgedwongen alleen en zet m'n beeldbelapp aan voor m'n vriend. Dan maar zo. Wel vervelend dat we zo dingen over prenatale screening moeten bespreken. En dan ga ik er nog vanuit dat alles goed zit hé ..

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn dochter is 8 als deze spruit geboren word :)

14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah wat.jammer... :(

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat jammer dat er geen andere opties zijn. Dan maar op deze manier en duimen dat alles goed is!

16. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw

Mijn kindjes zijn 8-6-2 ( als de baby er is 9-7-3) mijn oudste blijft regelmatig alleen thuis max een kwartiertje. Bijvoorbeeld als ik mijn dochter van 6 even ergens moet oppikken van het spelen, of een vergeten boodschap ga halen bij de supermarkt.
    Hier is alles 5 min van ons huis dat scheelt.
    De buren zijn beide (vaak)thuis, hij weet wat ie moet doen als er iets onverwachts gebeurt.

17. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja mijn dochter ook, die is bijna 8, en weet ook heel goed wat ze moet doen, dus die blijft wel eens alleen thuis :)

18. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja echt jammer! Maar ja is niet anders.

19. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Normaal genoeg opvangmongelijkheden maar nu dus even lastig. Ook omdat we het nog zo geheim willen houden.

20. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Wij willen pas na de nipt de zwangerschap bekendmaken bij onze naasten. De nipt kan vanaf 11 wk, dus vlak voor kerst kan ik hem doen. Dat wordt lastig rond kerst en 60e verjaardag van m'n pa als we uit eten gaan op 1 Dec... Heb al gevraagd of het restaurant 0% wijn heeft zodat ik iedereen om de tuin kan leiden, maar dat hebben ze niet. Shit. En dan met kerst... Vieren we ook met naaste familie samen. Normaal ben ik een gezellige drinker die nooit nee zegt. Ik kan met uit eten gaan nog wel een keertje liegen dat ik antibiotica krijg ivm blaasontsteking, maar dan de kerst nog. Weer ene smoes gelooft natuurlijk niemand! 1 dag vieren we bij ons thuis en ik kan dan nog wel proberen stiekem in de bijkeuken 0% voor mezelf in te schenken, maar dat ging laatst in het theater ook al bijna mis (schoonmoeder betrapte me geloof ik). Geheid dat iemand me ook een wijntje gaat aanbieden.

En dan nog de kans dat er al een beetje buik te zien is (zie je sneller bij 2e zwangerschap en ben nu minder getraind) . Wijde kleren aan in ieder geval haha.

Iemand tips hoe ik de kerst overleef??

Deel Deze Pagina