Hey meiden, Wow dit was spannend zeg... Hadden de 1e echo bij echoburo vanochtend. Na de mk 11 wk vorige keer was dit toch wel weer extra beladen!! Het was gelukkig allemaal in orde en hebben zelfs een prachtig hartje horen kloppen. Zo gaaf dat je t al zo goed kunt horen <3 Zie onderstaand filmpje: Ben iets vooruit gezet dus datum is nu 1 juli <3 We zijn voor nu heel opgelucht en voorzichtig blij!!! Ook nog even de foto: (zit onderin t hoekje geplakt hihi)
[================================================================== 1 juli Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Kellox, 34 jaar, 3e kindje [onbekend] 2 juli Bonita09, 30 jaar, 3e kindje [verrassing] 3 juli Jolo, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje [onbekend] 4 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend] EstelleA, 28 jaar, 2e kindje 5 juli Eevie82, 36 jaar, 1e kindje [onbekend] 6 juli RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] 7 juli Kanawa, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 8 juli Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje [onbekend] 9 juli Jgr , 30 jaar , 2e kindje D1nd1n, 34 jaar, 1e kindje [onbekend] Colinn, 30 jaar, 2e kindje 10 juli R1985, 33 jaar, 3e kindje [verrassing] 11 juli Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje zoef , 33 jaar , 4e kindje [onbekend] BLBL, 36 jaar, 1ste kindje [onbekend] 12 juli 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man)[onbekend] Samirsvrouwtje, 28 jaar, 2e kindje [onbekend] Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje [onbekend] 14 juli 15 juli ----------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (14) ----------------------------------------- Sterretjes: Lentekind - *4,5 week Afspraken: November: 6/11: Bonita09 - 1e echo 9/11: Wistaire - 1e echo vk 13/11: weereennieuwemama - 1e echo 13/11: Kellox - 1e echo (echobureau) 14/11: superstardebs - 1e echo 14/11: BLBL - 1e echo 14/11: knuffelfloor: 1e echo 15/11: Linda19841 - 1e echo 15/11: Eevie82 - 1e echo 16/11: Colinn - 1e echo 20/11: Wistaire - 2e echo zh 20/11: zoef - 1e echo zh 21/11: D1nd1n - 1e echo zh 22/11: Samirsvrouwtje - 1e echo Z-H 22/11: Jolo - 2e echo (8 weken) 26/11 Kellox - 1e afspraak/echo vk 27/11: Colinn - 2e echo December: 04/12: Bonita09 - 2e echo 04/12: Kimmetjuh90 - 1e echo 18/12: Jolo - 12 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ===================================================================== Was ff zoeken naar de lijst Heb mezelf iets naar boven geplaatst hihi.
Jeetje m'n buik begint echt te bollen haha. Zit met m'n knoop open. Waarschijnlijk gewoon m'n darmen hoor, maar normaal een vrij 'dunne' buik dus het valt wel op!
Hallo allemaal! Misschien kom ik me op de valreep nog bij jullie aansluiten. Jaren geleden hier veel actief geweest, altijd met veel hoop en gezelligheid. Na uitblijven menstruaties, geen cyclus en 0 zwangerschap in het ziekenhuis beland, na een lange tijd van onderzoeken 1x iui, daarna ontdekking endometriose.. door naar ziekenhuis 2 voor zekerheid en duidelijkheid.. endometriose DIE 4.. Op naar naar ziekenhuis 3 voor ivf dichterbij huis.. Vorig jaar 1e punctie 7 embryo’s!!! Nu aangekomen bij terugplaatsing 3 en zojuist afgelopen donderdag na bijna 7 jaar hoop houden onze eerste positieve test!!! Volgende week dinsdag onze 1e vervroegde echo ivm de endometriose. Hoe ver ik exact ben durf ik niet met zekerheid te zeggen ivm het ontstaan en ontdooien van de embryo. Zojuist een berekening gedaan wat uitkomt op 5.3 week, 13-7-2019 vanwege de 5 dagen oude blastocyst (ingevroren embryo) Zijn hier meer ivf mama’s die dit kunnen bevestigen?
ik heb het ook, sport ook veel en heb normaal duidelijk zichtbare abs etc(nu ff iets minder haha), maar ben super opgeblazen steeds... is echt wat boller bij darmen... ook wel last van obstipatie nu. Heel irritant maar gaat vast weer over hoop ik dan maar ...
Wow wat fijn en bijzonder dat het eindelijk raak mag zijn! In ieder geval super gefeliciteerd... inhoudelijk weet ik geen antwoord op je vraag. (heb bij vorige zs met ex wel hulp gehad maar geen ivf traject)
Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor de echo.. Pfff we moeste. Lang wachten voor dat we aan de beurt waren! Mooie echo termijn klopt met mijn eisprong en zo. Ennnnnn een mooi sterk hartje gezien
Wauw wat mooi zeg!! Geniet ervan Op welke datum heb je de terug plaatsing gehad? (Ik ben zelf ook zwanger van een cryo maar dag 4 dagen oud beginnend cavitatie stadium) Ik ben wel uitgerekend op 13-7 wellicht zal jij een dag eerder zijn dan? Mijn terug plaatsing was 24 oktober.
Wow! Ik zit hier echt vol verbazing te luisteren en kijken... Zo'n sterk hartje! Bizar... En wat geweldig! Ik ben zelf morgen precies 7 weken en heb dan mijn eerste echo. Verga echt van de zenuwen. Als ik zoiets mag horen morgen dan spring ik een gat in de lucht (als ik niet eerst flauwval van de opwinding ).
Succes voor morgen! Hopelijk krijg jij ook een mooi sterk hartje te horen Ondertussen wacht ik nog even verder
Hallo dames, mag ik er ook nog bij? Als ik goed heb gerekend, mogen we rond 9 juli ons derde kindje welkom heten. Ik heb 29 november de eerste echo, nog even wachten...
Jaaa ik had dat ook echt nog niet verwacht! Nou schijnt hij wel top apparatuur te hebben maar was ook echt onder de indruk. (gewoon uitwendig ook he!) Prachtig <3 Mijn dag kan nu niet meer stuk! Ook vast heel veel succes morgen, hartje gaan ze dan zeker kunnen zien! Super spannend he
Wow wat super voor jullie, en wat spannend. Ik zal duimen dat je een goede zwangerschap zult hebben! Ik heb verder geen ervaring met ivf, dus ik kan je daar niet mee helpen.