De misselijkheid heeft hier ook zijn intrede gevonden hoor Ben er blij mee (zolang ik niet hoef te spugen)
Als je je echt zorgen maakt moet je morgen ff naar de poli bellen meis! Snap je onzekerheid wel hoor. Zo lastig!
Nou nee echt niet S ijnds mn galblaas verwijderd is kan ik niet spugen.. Doet zo vreselijk pijn.. dus ik hoop dat ik niet hoef te spugen
@Kimmetjuh90 Ik lees in m'n gebruiksaanwijzing dat de uitslagen anders kunnen zijn bij zwangerschap, dus dan zal t niet boeien denk ik, haha.
Haha Toen ik hoor zwanger was van mn dochter di f ik voor de grap op de weegschaal van de wii bij mn vader staan, die gaf aan dat ik 10 kilo zwaarder was dan voor de zwangerschap, toen dacht ik wow als dat er maar wel weer af gaat straks, na de geboorte van ik er weer op gaab staan (toen was mn dochter 2 maanden ofzo) en toen was ik 12 kilo lichter! Ik was dus 2 extra kilo's afgevallen.. kwam denk ik door de borstvoeding, want ze dronk mij reserves op.. (ik kon toen niet goed genoeg voor mezelf zorgeb) had t zwaar, depressie, dus mja de bv stopte daarna dus ook heel snel, ze kreeg te weinig binnen.. En nu schimmel ik telkens heen en weer tussen de 73 en 74 kilo ....
Jakkes Ik kan soms daaaaaagen lang misselijk zijn omdat ik niet kan spugen. Als ik dan uiteindelijk wel spuug ben ik zo opgelucht want dan ben ik het kwijt.
Ik moet tegenwoordig elke ochtend naar de wc rennen omdat het er nou ja zeg maar niet aan de bovenkant uitkomt Als ik wakker word dan krijg ik darmkrampen en alles ineens, niet normaal! Zou dat ook door het zwanger zijn komen?
Oh wat lijkt me dat fijn, het daarna afzakt Hier is de misselijkheid afgezwaktbdus t komt en gaat een beetje.. Ja, dat kan zeker!
Hier is de misselijkheid volop aanwezig. Tot spugen toe nu. Vanochtend stond ik tot 2x toe te spugen. Pittig, alleen en 3 kinderen die naar school moeten. Ik begin me wel "zorgen" te maken of het er geen twee zijn..Zo erg als nu heb ik het nog nooit gehad.
Ah ja, ik een dagje later, duurt zo lang he.. Al is t nog maar 2 weekjes.. hopen dat ze gauw voorbij vliegen dan maar
Duurt idd lang, maar verandert weinig aan hoe beroerd ik me voel. Hopen dat alles oke is en dit nu niet voor niets is.
@SamirsVrouwtje probeer positief te blijven, er zijn altijd zoveel doemscenario’s! Daar aan denken schiet je niets mee op, behalve dat je je zelf een hoop stress bezorgt en dat is ook weer niet goed. Hier nog steeds weinig klachten. Mijn borsten worden echt groter en ik heb agentje een trekkerig gevoel in mijn liezen. Misselijkheid heeeeel af en toe. De vorige keer ( maar dat werd dus een miskraam) had ik vanaf zes weken al echt een gevoel alsof alles onder druk stond in mijn buik. Voelde ook niet fijn met sporten waardoor ik al heel vroeg mijn workouts aan het aanpassen was. Nu heb ik dat gelukkig niet. Sporten jullie veel? Zo ja wat doen jullie? Ik crossfit (normaal) 5x per week, geef daarbij ook les. Nu heb ik mijn trainingen iets terug gebracht naar 3x per week en doe ik rustiger aan en push mij zelf even iets minder. In overleg met de verloskundige mag ik op deze manier in ieder geval tot 12 weken door sporten. Daarna zal ik wel een en ander moeten aanpassen.
1 juli Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Kellox, 34 jaar, 3e kindje [onbekend] 2 juli Bonita09, 30 jaar, 3e kindje [verrassing] 3 juli Jolo, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje [onbekend] 4 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend] EstelleA, 28 jaar, 2e kindje 5 juli Eevie82, 36 jaar, 1e kindje [onbekend] 6 juli RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] 7 juli Kanawa, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] 8 juli Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje [onbekend] 9 juli CJK, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Jgr , 30 jaar , 2e kindje D1nd1n, 34 jaar, 1e kindje [onbekend] Colinn, 30 jaar, 2e kindje 10 juli R1985, 33 jaar, 3e kindje [verrassing] 11 juli Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje zoef , 33 jaar , 4e kindje [onbekend] BLBL, 36 jaar, 1ste kindje [onbekend] 12 juli 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man)[onbekend] Samirsvrouwtje, 28 jaar, 2e kindje [onbekend] Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje [onbekend] 14 juli L0nneke, 31 jaar, 4e kindje 15 juli ----------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (15) ----------------------------------------- Sterretjes: Lentekind - *4,5 week Afspraken: November: 6/11: Bonita09 - 1e echo 9/11: Wistaire - 1e echo vk 13/11: weereennieuwemama - 1e echo 13/11: Kellox - 1e echo (echobureau) 14/11: superstardebs - 1e echo 14/11: BLBL - 1e echo 14/11: knuffelfloor: 1e echo 15/11: Linda19841 - 1e echo 15/11: Eevie82 - 1e echo 16/11: Colinn - 1e echo 19/11: CJK - 1e echo 20/11: Wistaire - 2e echo zh 20/11: zoef - 1e echo zh 21/11: D1nd1n - 1e echo zh 22/11: Samirsvrouwtje - 1e echo Z-H 22/11: Jolo - 2e echo (8 weken) 26/11 Kellox - 1e afspraak/echo vk 27/11: Colinn - 2e echo December: 03/12: L0nneke - 1e echo 04/12: Bonita09 - 2e echo 04/12: Kimmetjuh90 - 1e echo 18/12: Jolo - 12 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. =====================================================================
Hai allemaal! Na 2,5 jaar bezig te zijn geweest, ben ik na de eerste poging IUI zwanger! Super blij natuurlijk, maar idd ook erg spannend.... En ik voel me zo slecht de hele dag! De misselijkheid houdt echt de hele dag aan. Ik eet als ik wakker word een crackertje en blijf dan nog even liggen. Hebben jullie verder tips? Ik weet het echt even niet meer Vanmiddag hebben we de eerste echo... Hopen dat alles goed is en we een hartje zien! Succes verder allemaal! Het blijft toch spannend!