Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentekind85, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Leuk om zo te lezen wat jullie in het dagelijks leven doen.

Gezien mijn werk kies ik er echter voor om dit weinig privé openbaar -en dus voor iedereen leesbaar- op een forum te plaatsen. Ben erg gesteld op mijn privacy wat dat betreft.

Wat ik wel kwijt wil is dat ik al mama ben van 3 kindjes. Gescheiden ben en nu dus zwanger ben van de 4e, van mijn nieuwe partner. ;)

Colinn, Mandyx en R1985 vinden dit leuk.
  2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik moet ook toegeven dat ik nooit eerder zo beroerd ben geweest als nu. Hopen dat we ons over een paar weken wat beter voelen!

3. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Morgen heb ik mijn tweede echo!

Colinn, R1985, MamaTom en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja hoop ik echt..

5. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook nog weinig klachten, ontzettend veel trek steeds maar weinig weg krijgen.. ben ook helemaal klaar met vleeswaren ik moet sowieso altijd al veel eten om op gewicht te blijven, nu val ik ook af zonder dat ik misselijk ben of overgeef.
    Ik at veel boerenmetworst, likkepot/paté, file american en carpaccio.. ben dus best wel opzoek naar inspiratie haha.
    Het trekkende gevoel in de baarmoeder heb ik 3 dagen achter elkaar gehad en daarna zakte het af.. nu zo af en toe nog.

Leuk om elkaar beter te leren kennen.
    Van het weekend word ik 32, mijn man bijna 33. Wij gaan 15 jaar samen waarvan nu 7 getrouwd..al jaren een kinderwens die nu hopelijk in vervulling gaat, verder hebben we een lieve, soms stronteigenwijze beagle van 7 die nu momenteel niet meer van mij zijde wijkt.
    Ik werk al 15 jaar als kapster en mijn man heeft al jaren een eigen bedrijf.

R1985 vindt dit leuk.
  6. d1nd1n

d1nd1n Actief lid

25 okt 2018
    214
    314
    63
    Vrouw
    @Kimmetjuh90, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd hoor maar... Shoarma, patat, frikadel? Dat zijn maaltijden die normaal gesproken al vrij heftig voor je maag zijn (moeten extra maagsappen voor aangemaakt worden ivm het vet) dus laat staan als je in het begin van een zwangerschap zit. Beter is om zelf soep te maken met verse groente voor de vitamines en vermicelli erdoorheen voor de benodigde koolhydraten, of iets van rijst met kip of een gekookte aardappel met groente. Deze maaltijden zijn veel beter voor je en het kleine beetje wat je dan misschien binnenkrijgt, is in ieder geval voedzaam.
    Ik heb al ruim 2 weken te maken met overmatig overgeven en misselijkheid en ik kan je zeggen dat je door de misselijkheid minder gaat eten, waardoor je zwakker wordt en dan nog misselijker wordt. Het is dus echt van belang te zorgen dat je op een manier de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt. Ook heel belangrijk voor het kindje dat in je buik groeit :)

7. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Bij mij is er eigenlijk nog niets gewijzigd. Ik heb heel licht bloedverlies bij het afvegen na het plassen zeg maar, en alleen een zeurderig gevoel in mijn buik.

Zou eigenlijk vrijdag gebeld worden door de verloskundige maar ga morgen zelf bellen. Ik wil eigenlijk deze week nog een controle echo om het zeker te weten. Mijn borsten zijn nl nog steeds gevoelig.

Colinn vindt dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    #1168 Kimmetjuh90, 21 nov 2018
    Laatst bewerkt: 21 nov 2018
    Dat snap ik, we doen week boodschappen en t kwam nu zo uit, normaal 1x per week vet eten ofzo..

Ik had t met aardappelen vlees en groente ook dat ik t niet wegkreeg

d1nd1n vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hopelijk krijg je deze week je echo, en is er niks aan de hand met je kleintje :)

10. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo voor jullie dat jullie snel goed nieuws hebben! Dat wachten met die onzekerheid is slopend.

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hoe laat mag je? Ik duim op een goede echo voor je! :D

Ik mag om 09.15u weer ff spieken :D

12. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat een onzekerheid zo :( Ik snap je helemaal dat je graag zo snel mogelijk een echo wil om te kijken waar je aan toe bent!

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik ben ook met vlagen zo misselijk ik merk wel dat als ik dan wat eet het iets minder wordt. Maar ik moet dan ook weer niet teveel achter elkaar eten.

Hebben jullie al gekke cravings of andere trekjes? Ik heb steeds zo'n zin in een boterham met oude kaas :roflmao::roflmao:

14. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Nig niet, maar ook nooit gehad. Sowieso behalve bekkenpijn nooit echt klachtjes gehad.

Colinn vindt dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Da's nog een gezonde craving, ik hou mn mond maar wijzelijk waar ik heel de dag zin in heb :roflmao:

Colinn, d1nd1n en Mandyx vinden dit leuk.
  16. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Even goed voorstellen;

Ik ben een moeder van 33 jr en 3 kids, mijn oudste twee zijn van een andere vader. Hij heeft een klassieke omgangs regeling, om de twee weken het een weekend van vr-zon en alle vakanties de helft.
    Dat word dus nog puzzelen met ex over de zomervakantie. (Ivm baby)

Wij hebben een blank en tan teckel, heerlijk diertje is ze, knuffelkontje tot en met. Wij wonen niet mega groot maar voor ieder kindje straks een eigen kamertje & ook voor ons.
    Door onze scheidingen, mijn ziektes en een huilbaby 2 jaar lang heeft onze relatie best wat te voortduren gehad. UPS And downs, maar na verschillende individuele en samen therapie vormen komen we steeds een stapje dichtbij een sterk gezin met balans.
    We zijn er nog niet en gebruiken de 9 maanden zwangerschap dan ook om de laatste strubbelingen op een rijtje te hebben.
    Manlief is erg bang voor nr4, bang voor herhaling van huilen enz enz. Dus we hebben nog wat klusjes te klaren samen. Maar komt goed, we houden oprecht van elkaar.

Ik werk dus niet meer vanwege mijn chronische ziektes, colitis ulserosa en LPHS een nierziekte.
    Misschien in de toekomst een baantje van 2 dagen ergens oo kantoor wie zal het zeggen. Voorlopig zorgen voor de kindjes wat heerlijk is. Ik heb nog 4 oppas kindjes om wat extras bij te verdienen.

Moppiepoppie vindt dit leuk.
  17. BLBL

BLBL Lid

6 nov 2018
    57
    46
    18
    Vrouw
    Vandaag 7 weken *dansje*!

Vanmorgen weer zitten kokhalzen, en zo slecht geslapen.

18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ohjee.. gaat t nu wat beter? Ik heb ook staan kokhalzen vanmorgen:( en dat was dan alleen vanwege mn multi vitamine...o_O

19. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik ook even iets korts over mezelf vertellen:

Ik ben 26 en heb samen met mijn vriend een zoontje van 2, 3 katten (laatste kwamen we tegen in asiel en konden we niet daar laten, waren helemaal verliefd) en woon in een leuk huis met tuin in een leuk dorpje in de Randstad. Ben invaljuf op basisscholen, op dit moment bewust voor gekozen zodat ik en mijn vriend (zelfstandige en werkt onregelmatig) de zorg voor ons zoontje kunnen delen en hij niet naar de opvang hoeft. Eigen klas blijft wel trekken en mis collega’s om me heen, dus misschien als de kleine frummel geboren is, dat ik wel op zoek ga naar een nieuwe vaste baan. Mijn hobby’s zijn opvoedings- en onderwijsboeken lezen (hou nogal van mijn vak haha) en alles wat creatief is. Hoop voor dit kindje ook weer wat leuke kleertjes/dekentjes/knuffeltjes te maken, hoop dat het haalbaar is met peuter.

Moppiepoppie en R1985 vinden dit leuk.
  20. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Leuk!! Ik ben ook behoorlijk crea en maak veel kleding voor de meiden. Ben benieuwd naar je creaties, zou het leuk vinden hier af en toe wat voor bij te zien komen

Deel Deze Pagina