Ijzertekort (bloedarmoede) komt veel voor omdat je lichaam meer bloed aanmaakt. Benauwdheidsklachten kunnen klachten daarvan zijn.
Wat is het toch spannend allemaal.... Afgelopen vrijdag verloor ik ook ineens bloed. Best wel geschrokken en gelijk het ziekenhuis gebeld. We mochten gelukkig die avond nog langskomen voor een echo. Alles was goed en frummel was ook al goed gegroeid! Maar waar kan dat bloedverlies vandaan komen? Gisteren was het helemaal weg.... en nu verlies ik weer wat bloed. Gynaecoloog gaf wel aan dat het hartje goed klopt en het precies zo groeit als zou moeten. Geen reden om ons druk te maken dus, maar pffff dat bloedverlies blijft vervelend. Hebben jullie hier ook last van (gehad)?
Ik snap je gevoel helemaal! Hier precies hetzelfde maar alles was dus wel in orde. Gynaecoloog gaf aan dat het ook te maken kan hebben met de groei van je baarmoeder. Ik hoop dat het voor jou hetzelfde is!!
Nog nooit gehoord of gelezen dat het niet mag haha. Als je de zwangerschapssites erop na leest over wat je wel en niet mag eten staat er niks over droge worst?
Onze oudste vanmorgen: nog even en ik heb twee zusjes om mee te spelen. Ik: oh. Hoe zo? Peuter: nou die heb jij in je buik en die klimt er uit met het trappetje onder je schouder. Ik: wie heeft je dat gezegd. Peuter: ikzelf. Ik: oh. Nou denk het niet hoor Ze kan t ook niet weten van ons want we praten er niet over waar ze bij is