Ik heb ook nog 2 cb's digital liggen. Ik had woensdag 1-2. Wanneer zal ik testen, dus wanneer denken jullie de meeste kans op 2-3 weken?
Ik wil ook mee doen, maar wel zodat.mn dochter niks mee krijgt (denk dat dat niet gaat lukken, maar lijkt me zo mooi..)
MvM: zou graag mee willen doen..alle zwangerschappen gedaan..maar de consulente is bevriend met de gastouder van mijn kids..Ben bang dat zo meteen het hele dorp dan al weet dat we zwanger zijn..
Ik wil ook wel meedoen, maar woon in een heel klein doodlopend straatje, waar iedereen dus gelijk gaat ziet dat ik zwanger ben (auto mag er niet in, dus flessen moeten lopend gebracht gaan worden).... twijfel een beetje.
Nog geen verloskundige gebeld trouwens, ga ik volgende week doen. Even aan het nadenken of ik dezelfde wil als vorige keer (zijn er meerderen, 1 ervan vond ik niet zo prettig, rest wel) of een andere praktijk.
Zojuist m’n laatste test gedaan. 27/11 afspraak bij vk. Maandag afspraken maken voor de eerste echo. We kunnen hier een pret echo met 8weken laten doen. Ik hoop 1/12 terecht te kunnen dan kunnen we een dag later met Sint deze echo geven ☺️.
Ik heb na t plassen met afvegen 2 stipjes bloed gespot, hopelijk zet t niet door... was rond 6 uur.. ben beetje aan t stressen..
Nee dat durf ik niet, had alleen geplast, maar ben net weer wezen plassen en nu was er alleen beetje slijm geen bloed.. dus misschien toch nog innestelingsbloed ofzo?