Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carolinec87, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    @nadine001 wat ontzettend naar. Heel veel sterkte

nadine001 vindt dit leuk.
  2. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Ik kon mezelf toch niet inhouden :oops::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

3. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Yoehoe:thumup:

4. xDaantje

xDaantje Bekend lid

12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Jeeej, haha ik ga dinsdag

5. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Ik had een week na nod nog eens getest met Action die er toch nog lag (en op 12 maar ook 14 dpo niet bepaald knal was). Kwam meteen een streepje en werd ook mooi donker, toch nog even fijn zo'n extra bevestiging hè

Ik heb nu geen extra bevestiging nodig, aardig last van brandend maagzuur, zoals ook bij mijn vorige zwangerschap. En van die leuke moodswings ook :p

KimWeber en Kimmie12 vinden dit leuk.
  6. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben sinds gistermiddag misselijk en vanaf vanmorgen maagzuur.
    Vannacht ook een hele onrealistische baby droom gehad:roflmao:.

7. Kimmie12

Kimmie12 Actief lid

1 sep 2016
    170
    143
    43
    Wat grappig, ik was juist tussen 4.0 en 5.1 steeds flink misselijk en nu al een week helemaal niet meer. Wij gaan het geslacht een verrassing laten zijn (bij de eerste twee ook) maar eigenlijk wil ik het nu toch HEEL graag weten :rolleyes::p

8. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Wat onwijs knap dat jullie dat kunnen! Maar een verrassing lijkt mij ook ontzettend gaaf en leuk. Ben er zelf gewoon te nieuwsgierig voor.

Kimmie12 vindt dit leuk.
  9. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Zo wat knap! Ik wil het wel weten en mijn man helemaal.

Kimmie12 vindt dit leuk.
  10. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Wij houden het ook een verrassing. Bij de eerste wisten we het ook niet en dat willen we nu herhalen!

Kimmie12 vindt dit leuk.
  11. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @Babs1990 Oh bah ook misselijk is wel dubbel gemeen!

Oeh zo knap dat sommigen het geslacht een verrassing laten zijn! Hier bij de eerste een pretecho gedaan voor het geslacht en dat zullen we denk ik wel weer doen :D En anders bij de 20 weken wel. We zijn ook heel talige mensen en willen wennen aan de klank van de (juiste) naam en niet steeds switchen tussen de jongens- en meisjesnaam :D

Kimmie12 vindt dit leuk.
  12. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Wauw die hormonen.. tis een fijne bevestiging dat ik zwanger ben maar met een peuter die mega dwars voor de kar is laatste dagen merk ik dat ik snel boos wordt en echt een kort lontje heb.. dan voel ik me daarna schuldig en is het janken.. vorige keer had ik natuurlijk geen peuter die dwars voor de kar was dus of t nu erger is of dat ik sneller getriggerd wordt geen idee

Deze week kan me niet snel genoeg want zaterdag hebben de echo, vindt t wel dubbel vorige keer ging het mis bij 7 weken dus best spannend

Kimmie12 vindt dit leuk.
  13. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Ow en niet weten wat t wordt zo knap
    Ik ben veel te nieuwsgierig maar t lijkt me wel.heel mooi om het pas bij de geboorte te weten

En namen... mijn zoon stond al heel lang zijn naam bovenaan. Meisje vonden we toen al lastig dus toen we wisten t wordt jongen was de naam ook besloten
    Maar nu vindt ik t wel lastig heb een lijstje maar manlief vindt helaas niet alles even leuk.. van die namen apps en sites afstruinen maar heeft iemand nog andere tips of ideeën om op namen te komen?

14. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Ala het een jongen wordt dan gaat het een hele klus zijn. Ik vind één naam heel leuk maar mijn vriend vindt het niets. Alle andere suggestie die ik geef worden ook snel afgekeurd. Meisjes namen komen wij denk ik vrij snel aanuit.

15. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, ik denk dat ik net buiten jullie lijstje val. Ben midden juli denk ik uitgerekend, maar kan dit niet precies weten. Ik besef het me nog helemaal niet en het is toch nog een beetje onzeker. Ik ben midden in mijn vruchtbaarheidsbehandelijk zwanger geworden en heb met medicatie misschien ook risico gelopen. Ben je benieuwd naar mijn verhaal kan je deze lezen in de volgende link.

https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/bizar-verhaal-zwanger-voor-opgewekte-eisprong-met-letrozol.709488/

Iedereen gefeliciteerd hier!!! Mijn testen liegen er niet om dus heb echt wel goede hoop nu! Ben er net 2 dagen achter.

Bijgevoegde bestanden:

River87, KimWeber, SHN en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.493
    1.846
    113
    Welkom @Mommy94.

Ik weet nog niet of we het geslacht willen weten. Bij de oudste wisten we het niet. (wel heel sterk en goed voorgevoel). Bij de andere 3 wisten we het wel. Uiteindelijk vind ik het leuker en handiger om het wel te weten. Maar mijn man kan zijn mond niet zo goed houden, dus ik weet niet wat we nu doen..:rolleyes:

Qua namen wordt het nu zeer lastig. Wij vernoemen onze kinderen en we hebben precies alle opa's en oma's gehad. Dus wie vernoemen we nu? En wat maken we er van. Wat past er bij de rest en vind ik leuk? Ik denk dat ik alle leuke namen al heb :D.

River87 en KimWeber vinden dit leuk.
  17. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Ik had vanmorgen een afspraak bij de gynaecoloog, was een afspraak die al gemaakt was voordat ik zwanger werd. En hij heeft meteen een echo gemaakt om te kijken of alles goed was. Alles ziet er goed uit en kon zelfs het hartje al horen kloppen! Echt zo blij mee!

River87, KimWeber, SHN en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Oh wat heerlijk die bevestiging zo! Lekker gaan genieten

Carolinec87 vindt dit leuk.
  19. Anoniememoeder

Anoniememoeder Actief lid

12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Welkom @Mommy94

Namen, ik sta er van te kijken hoe snel we er dit keer aan uit zijn. We hebben zowel een jongens als meisjes naam. De eerste 3 jongens zouden we andere meiden namen geven hebben, maar we hoorde deze naam en wisten meteen, als het een meisje is dat in mijn buik groeit zal ze deze naam gaan dragen en voor een jongen hebben we ook al een naam waar we beide meteen van zeiden "Ja, dat past bij ons en de andere jongens"

De naam van de derde en de meisjesnaam die we nu hebben komen uit een soapserie dus samen series kijken kan ook nog wel eens inspiratie opleveren

@wiedeltje wat mooi dat jullie dat zo doen maar inderdaad vernoemen wordt nu wat lastiger, geen overgroot oma meer toevallig waarnaar vernoemd kan worden?

20. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Wauw wat fijn! Het eerste kloppend hartje van de lijst ♡!

Carolinec87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina