♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje MacKwek - 32 jaar - derde kindje 2 juli 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje Mommyof2xx - 27 jaar - 2e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Anoniememoeder - 33 jaar - 4e kindje Krisjee - 25 jaar - 1e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje Melanieex - 25 jaar - 1e kindje 6 juli Josje85 - 35 jaar - 1e kindje Flowertje36 - 29 jaar - 3e kindje 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 30 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes 21w) 8 juli Mama8881 - 32 jaar - 3e kindje 9 juli Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje ♡ KimWeber - 30 jaar - 3e kindje 10 juli ☆Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje(vmk 5w) 11 juli Charls - 29 jaar - 1e kindje 12 juli Slowly - 37 jaar - 2e kindje 13 juli Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 14 juli 15 juli Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Afspraken: 3 december 2020 - River87 - intake VK 3 december 2020 - Flowertje36 - controle gynaecoloog 7 december 2020 - Lilou2019 - 1e echo 7 december 2020 - Mama8891 - 1e echo 9 december 2020 - Anoniememoeder - Termijnecho 9 december 2020 - Slowly - echo 11 december 2020 - SHN - echo 14 december 2020 - Melanieex - termijnecho 15 december 2020 - Lenainlove - termijnecho 15 december 2020 - Flowertje36 - termijnecho 16 december 2020 - xDaantje - termijnecho 16 december 2020 - Josje85 - termijnecho 16 december 2020 - Babs1990 - termijnecho 21 december 2020 - Nicky030 - termijnecho 21 december 2020 - Charls - termijnecho 22 december 2020 - pompeloesje - 12 weken echo en nipt 24 december 2020 - Anoniempje888 - 12 weken echo en nipt 30 december 2020 - Carolinec87 - 13 weken echo 10 februari 2021 - Carolinec87 - 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Gister de termijnecho gehad, uitgerekende datum blijft 3 juli. Zag er goed uit verder en hartje klopte goed
♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje MacKwek - 32 jaar - derde kindje 2 juli 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje Mommyof2xx - 27 jaar - 2e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Anoniememoeder - 33 jaar - 4e kindje Krisjee - 25 jaar - 1e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje Melanieex - 25 jaar - 1e kindje 6 juli Josje85 - 35 jaar - 1e kindje Flowertje36 - 29 jaar - 3e kindje 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 30 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes 21w) 8 juli Mama8881 - 32 jaar - 3e kindje 9 juli Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje ♡ KimWeber - 30 jaar - 3e kindje 10 juli ☆Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje(vmk 5w) 11 juli Charls - 29 jaar - 1e kindje 12 juli Slowly - 37 jaar - 2e kindje 13 juli Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 14 juli 15 juli Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Afspraken: 3 december 2020 - River87 - intake VK 7 december 2020 - Lilou2019 - 1e echo 7 december 2020 - Mama8891 - 1e echo 9 december 2020 - Anoniememoeder - Termijnecho 9 december 2020 - Slowly - echo 11 december 2020 - SHN - echo 14 december 2020 - Melanieex - termijnecho 15 december 2020 - Lenainlove - termijnecho 15 december 2020 - Flowertje36 - termijnecho 16 december 2020 - xDaantje - termijnecho 16 december 2020 - Josje85 - termijnecho 16 december 2020 - Babs1990 - termijnecho 21 december 2020 - Nicky030 - termijnecho 21 december 2020 - Charls - termijnecho 21 december 2020 - Flowertje36 - gynaecoloog 22 december 2020 - pompeloesje - 12 weken echo en nipt 24 december 2020 - Anoniempje888 - 12 weken echo en nipt 30 december 2020 - Carolinec87 - 13 weken echo 10 februari 2021 - Carolinec87 - 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
wij hadden ook de termijnecho vandaag. 10.4, precies mijn berekening. Heel opgelucht. En ook wat onwerkelijk omdat ik er ergens gek genoeg rekening mee hield dat het ook wel eens niet goed zou kunnen zijn. Voor de mama’s die hun derde kindje verwachten, herkennen jullie de gedachte ‘waar ben ik aan begonnen’ soms? Ik kan soms ineens heel angstig denken aan wat de toekomst brengt en hoe dat voor onze kinderen gaat zijn. Terwijl we ZO graag die derde willen.
Hier ook heel vaak die gedachte! En denk ook wel dat het normaal is. Soms ook wel van wat gaat er eigenlijk allemaal gebeuren voor de kinderen. Komt er weer een nieuw kindje bij weer meer aandacht verdelen. Maar we staan er volkomen achter en zijn echt blij met de derde op komst. Wat fijn dat de termijn echo weer een goed beeld heeft gegeven!
Dank je, dat stelt toch wat gerust. Ik schrik toch van die gedachtes. Kan ze wel beredeneren maar ik had ze helemaal niet verwacht.
Fijn hoor!! Ik denk dat het ook een beetje door de hormonen komt Komt allemaal wel goed en is zeker niet raar hoor!
@Kimmie12 fijn dat je een goede echo hebt gehad. En hier de laatste weken ook wel regelmatig die gedachte, ook al heb ik altijd van een 3de gedroomd. Ik hoop een beetje dat het van de hormonen en door de vermoeidheid komt want voel me hierdoor wel schuldig, zowel tegenover dit kindje als tegenover mijn zoontjes...
Ik heb juist heel vaak gedacht 'kan ik dat wel, 3 kinderen? Moeten we daar nog wel aan beginnen nu het net allemaal makkelijker wordt' maar nu het eenmaal zo ver is heb ik die gedachten helemaal niet meer. Ik heb geen tijd meer om er over na te denken want het gaat gewoon gebeuren en wij gaan het gewoon doen!
Tis hier "pas" de 2de en ik voel Me al regelmatig schuldig zeker als ik wat hormonaal ben of juist heel moe en denk jeetje moet ik nu al dingen laten en vindt dat ik dan al te kort schiet.. en dat arme jochie heeft alles voor zichzelf waaronder mama en dan moet ie dat straks allemaal delen Onze zoon is 2jaar en 4mnd is een pienter mannetje denk dat we m morgen de foto vd echo laten zien en vertellen over de baby in de buik.. als ik nu vraag wil je ook een baby zegt hij nee.. whoops sorry slecht nieuws voor je.. dus denk dat t goed is vast wat bij te betrekken enzo Hoe hebben jullie dat gedaan bij jullie kindjes of juist bewust nog langer gewacht?
Jaaa, ik ben helemaal verliefd. Net echo gehad en hij was goed! Super mooi het kindje kunnen zien. We konden zelfs al teentjes onderscheiden! En het was ook lekker aan het bewegen. 7 juli uitgerekend, staat hier dus goed. Dacht zelf vandaag 10 weken, maar dat is morgen dus. Daar doen we het voor hoor! Ik ben allang blij dat alles goed was. Fijn anderen met goede echo's. Ik hoop dat we hier alleen nog maar mooie berichten zullen hebben van iedereen!
Oja, qua schuldig voelen: ik voel me totaal niet schuldig naar mijn andere kinderen toe. Juist andersom. We geven ze een broertje of zusje. Is er een mooier geschenk dat ze kunnen krijgen? In mijn ogen niet. Natuurlijk zullen ze daardoor misschien andere dingen niet kunnen of mogen, maar daar worden ze echt niet minder van. Leren ze alleen maar van. Wel herken ik de gevoelens van: waar zijn we weer aan begonnen. En help, kunnen we nog terug. En oei, hoe gaan we dat qua logistiek etc. doen? Maar hé, het zal heus regelmatig met het handen in het haar zitten worden. En ook die momenten komen goed en leren we van. We zijn wel wat gewend, de andere kids zijn al groter en een drieling is pas heftig en dat komt ook goed. Dus meestal relativeer ik met zulke gedachten.
Oh, nog even een reactie op jou vraag hoe wij dat hebben gedaan: onze jongste zoon is 2 jaar en een maand en ook behoorlijk pienter. Ik heb het hem al veel eerder als de rest verteld. Meestal zeggen zulke kleintjes alleen wat als je het er over hebt,dus vandaar die keuze. Hij wilde juist wel een baby zei hij, hahaha. Ik betrek de kinderen er wel vaak bij. Bijvoorbeeld een aftelkalender maken, 3d dingen laten zien van hoe klein de baby is. En de kleintjes laat ik vaak mijn buik insmeren met een zwangerschapszalfje. Bijv die van zwitsal. Vinden ze helemaal leuk en dan hoort de baby er ook echt een beetje bij. En veel over praten en benoemen. Tegen buik laten praten/aaien/kusjes..
Hier verwachten we ook de derde. Altijd geweten dat die zou komen als het ons gegeven was. Maar eerlijk is eerlijk, toen de positieve test er was moest ik toch even slikken en wennen. Maar onze poppendames die zo ontzettend blij zijn maken het goed. Wij kunnen dit! (Ok, en op de ochtenden net als vanmorgen slaat de angst me even om het hart, maar daar komen we wel doorheen)
Wat fijn dat ook alles bij jou weer goed was! Ja ik denk echt dat je kinderen niet altijd plezier doet met nog een baby. Als ik zo hoe erg mijn dochter mij heeft geclaimd en nog steeds heb mijn zoon echt te kort gedaan. Hij was ook net 1 toen zn zusje kwam dus mama echt wel nodig. Hier hebben we nog niks verteld en wachten we ook nog zo'n 2 weken mee, totdat we het de rest van de familie vertellen. Die twee van mijn zijn zulke kletsmajoren dat gaat zeker weten fout.
Hè fijn, weer een goeie echo! Geniet ervan @wiedeltje ! Mijn zoontje van 2,5 ging mee met de eerste echo, omdat we geen oppas hadden. En ik hou er niet van om te doen alsof hij niks begrijpt, dus we hebben het toen al gezegd. Wel ook steeds dat het nog heeeeel klein is, want anders lijkt het natuurlijk raar voor hem. Nu weet ie het heel goed. Hij kent geen baby's om zich heen, dus het is voor hem vrij abstract verder. Ik vraag hem expres niet of hij een baby wil, want de baby komt gewoon. Vragen of hij het wil, lijkt een keuze voor hem en die illusie wil ik hem niet geven Ik voel me niet schuldig over een tweede en vind het juist voor mijn zoontje een enorme verrijking. Zeker omdat er weinig jonge kinderen in de familie zijn. Maar voor mezelf denk ik heel af en toe wel stiekem: ohjee, die onderbroken nachten weer en het gekrijs enzo... (Onze eerste kon krijsen om melk zoals ik nog nooit een baby heb gehoord en hij accepteerde geen fopspeen...!!) Maar die praktische kleine dingen gaan weer over én ik heb wel heel veel zin om te ontdekken hoe deze baby zal zijn. Zijn de 40 weken al bijna om?
Ohja nog even iets grappigs; Zoonlief (bijna 2,5 jr) heeft een pop, die afwisselend babypop, baby en pop wordt genoemd. Hij was mee naar de eerste echo en weet dus dat mama zwanger is. Ik: "Weet je nog wat de "dokter" liet zien wat er in mama's buik zit?" Zoon heel resoluut: "Pop." Ik reken 'm goed. (Inmiddels zegt ie: bébé buik )