Ja heftig. Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Met 8 weken liep ik al bij de fysio en met 13 weken al gestopt met werken. Ik kon niks. Douchen deed ik op een douche krukje. Zorgde dat ik maar 1x de trap af hoefde en savonds alleen op. Was ik wat vergeten dikke pech of hopen dat mijn man thuis was. Ik voel het nu ook wel, maar minder heftig. Ben wel gelijk begonnen met oefeningen dus wie weet heeft dat wel geholpen. Ga wel naar de fysio volgende week om weer erger te voorkomen. Lang staan of zitten gaat zeker al niet meer veel afwissel.
@MissyMoo wat heftig.. hopelijk helpt de fysio! @Carolinec87 wow wat een reacties Snap niet dat mensen zo een dingen durven zeggen.. Ik lees hier juist dat het labo waar mijn nipt staal naartoe gestuurd is gehackt is.. alles offline.. Mocht normaal morgen of donderdag bellen voor de uitslag maar dat zal ik zo ook kunnen vergeten
De huisarts heeft me naar het ziekenhuis verwezen want ze hadden geen idee wat eraan de hand was.. Was in ieder geval leuk om de kleine weer te zien. Ik moet inderdaad ook echt afwisselen, even platliggen, even staan. Nou kan ik echt niet wachten tot Juli. @Carolinec87 Bah, wat een nare reacties! Snap daar echt niks van.
Oh, dat is hetzelfde labo waar mijn nipt gisteren ook werd afgenomen! Mocht normaal ook donderdag bellen, maar vrees dat het inderdaad wel wat vertraging zal oplopen nu
Jezus wat een reacties! Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn. Hier was gelukkig iedereen blij, op een persoon na, die zag ook alleen maar het negatieve erin dat ik dan heel de zomer weg ben. Jammer dat zulke reacties worden gegeven! Niks van aantrekken! Lekker genieten!
@MissyMoo ik had t bij 28weken, maar vrees dat t nu ook eerder op zal komen zetten Wel veel baat bij fysio maar werken in de kinderopvang en een kleine nu al hebben rondlopen helpt vast niet mee. Maar zo erg als bij jou lijkt me helemaal heftig, sterkte! @Carolinec87 nou ja zeg , wat bizar.. je hebt er altijd bijzondere mensen tussen..
Wij gaan zo even naar de verloskundige. Blijf bloedverlies houden. Het is niet de gehele dag maar wel bijna elke dag. En mn buik is erg onrustig dat ik toch even gebeld heb. Mocht even langs komen om te kijken of kindje het goed doet en of de placenta goed is
We zijn weer thuis. Kindje deed het goed voor nu word er gedacht dat de placenta de oorzaak is. Deze ligt namelijk aan de onderkant. Maandag weer naar de gynaecoloog en dan moesten zij nog even kijken hoe het eruit zag.
Heftig @MissyMoo! Bi kan inderdaad heel heftig zijn. Wat een rare reacties hebben jullie gekregen zeg! Wat raar dat mensen denken dat ze alles maar mogen en kunnen zeggen. Ik klap met zulke opmerkingen altijd totaal dicht. Maar manlief kan dan heerlijk bijdehante opmerkingen maken. Heftig telkens bloedverlies @flowertje36. Placenta onder kan dat inderdaad veroorzaken. Gelukkig kan dat in de loop vd zwangerschap wel wegtrekken. Vandaag 13 weken. Ik tel al af hoor. zo'n zin in de zomer en in de baby.
Ja klopt weet dat het naar boven kan groeien en ga ik ook gewoon vanuit. Met 20 weken word er toch weer even gekeken waar de placenta ligt.
Ik heb het bij baby 4 ook gehad. Geen bloedverlies, wel placenta ervoor. Tot 37 weken zou ik een keizersnede krijgen. Toen toch gewoon maar wel in het zh en uiteindelijk was hij helemaal uit de gevarenzone en mocht ik gewoon thuis bevallen. Dus zelfs op het laatste moment kan het nog veranderen.
♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 27 juni Anoniememoeder - 33 jaar - vierde kindje 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje MacKwek - 32 jaar - derde kindje 2 juli Kimmie12 - 37 jaar - derde kindje 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje Mommyof2xx - 27 jaar - 2e kindje Flowertje36 - 29 jaar - 3e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Krisjee - 25 jaar - 1e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje Melanieex - 25 jaar - 1e kindje 6 juli 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 30 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes 21w) Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje ♡ Josje85 - 35 jaar - 1e kindje 8 juli Mama8881 - 32 jaar - 3e kindje 9 juli KimWeber - 30 jaar - 3e kindje 10 juli ☆Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje(vmk 5w) MissyMoo - 35 jaar - 8e kindje 11 juli 12 juli Slowly - 37 jaar - 2e kindje Charls - 29 jaar - 1e kindje Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 13 juli 14 juli 15 juli ☆Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Afspraken: 4 januari 2021 - Flowertje36 - controle gyn 8 januari 2021 - Charls - 13 weken echo 12 januari 2021 - River87 - 15 weken geslachtsecho 12 januari 2021 - Lenainlove - controle vk 13 januari 2021- River87 - controle vk 14 Januari 2021 - Melanieex - controle vk 15 januari 2021 - Babs1990 - echo + geslachtsbepaling 18 januari 2021 - Nicky030 - controle vk 19 januari 2021 - controle vk 20 januari 2021 - anoniememoeder - geslachtsbepalingsecho 21 Januari 2021 - Melanieex - Geslachsbepaling 21 januari 2021 - Carolinec87 - controle vk 23 januari 2021 - Lenainlove - pretecho geslachtsbepaling (?) 25 januari 2021 - SHN - controle + echo 10 februari 2021 - Carolinec87 - 20 weken echo 10 februari 2021 - Melanieex - 20 weken echo 17 februari 2021 - Lenainlove - 20 weken echo 23 februari 2021 - SHN - 20 weken echo 26 februari 2021 - Charls - 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Wij hebben net de 13 weken echo gehad, alles was goed! Ze deed ook een 3D echo, was echt bijzonder! Je ziet echt al een compleet mensje. Ze zei dat het voor 95% een jongen is, dus ben benieuwd!
@SHN Wij hebben juist gebeld, ze hebben de stalen naar een ander labo doorgestuurd en ze verwachten onze resultaten normaal morgen... Dus misschien heb je ook wel geluk @flowertje36 fijn dat alles goed was, maar is wel elke keer opnieuw spannend... @MissyMoo wat fijn! Ik twijfel soms of ik wat voel maar veronderstel dat het nog gewoon mijn darmen zijn @Carolinec87 Een jongetje! Leuk dat het nu al zo duidelijk was. Hier hoopte ik vorige week de nub te zien maar wat een onduidelijke echo was dat, zelfs hoofdje was amper te onderscheiden