Iedereen hier de keuze voor de zorgverzekering gemaakt? Ik heb de independercheck gedaan en kwam uit op Menzis. Nog meer mensen die daarvoor kiezen?
Ik zit bij zk en blijf daar ook bij. Altijd goede ervaring mee tijdens de vorige twee zwangerschappen.
Ik heb sinds vorige week telkens hoofdpijn. Herkenbaar voor iemand? Ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn, weet amper wat het is. En nu sinds kort telkens. Ik denk door de zwangerschap... Andere zwangerschappen nooit gehad, dus ik verbaas me er echt een beetje over. En ik vind het ook echt bloedirritant.
Ik heb het ook wel. Niet dat ik anders nooit hoofdpijn heb, maar nu is het wel vaker en ook intenser aanwezig. Ik denk ook dat de zwangerschap hier de schuldige van is!
Hier ook veel meer, maar wel al vanaf het begin. En heb eigenlijk nooit hoofdpijn dus geef hier de hormonen wel de schuld van.
Nou, dan is het wel een bekend symptoom. Ik heb het echt nog nooit gehad. Aan het begin trouwens ook wel een paar keer, maar afgelopen week echt vaak.
@wiedeltje ik heb bijna continu hoofdpijn. Het maakt me helemaal gek, maar de verloskundige zegt dat het er inderdaad bij hoort... en dat ik gewone paracetamol mag nemen. Bij mij is hoofdpijn m'n meest vervelende kwaal, want ik voel me daardoor continu ellendig. Maargoed ik zit vandaag op 13 weken dus hoop dat het toch snel minder zal zijn... Ik drink ook veel water en neem soms een beker bouillon. Naar mijn idee helpt dat iets..
Nou ik las ergens anders dat hoofdpijn een kwaaltje bij een meisje is. Nu ben ik wel benieuwd of we allemaal een meisje krijgen of dat het weer een onbetrouwbaar bakerpraatje is.
Hier ook veel hoofdpijn. Gisteravond zelf een flinke migraine aanval. Voor de zwangerschap ben ik al bekend met veel hoofdpijn en migraine aanvallen, word dan altijd heel futloos en ga het liefst slapen
Hier ook een hoofdpijn mens en nu ook extra last... bij mij helpt ibuprofen altijd wel goed maar dat is niet zo goed (of met onbekende effecten) tijdens de zwangerschap... Die paracetamollen doen maar weinig bij mij, maar het is niet anders... Komt bij mij volgens mij door het vaste slapen en daardoor stijve schouders/nek en daardoor hoofdpijn. Hopelijk wordt het beter, ik weet niet meer of het de vorige zwangerschap beter werd bij mij eigenlijk Sterkte iedereen!
Ben heel benieuwd! Zou wel blij zijn als ik het eindelijk eens weet duurt nu wel erg lang Vandaag weer controle gehad ziet er goed uit over 2 weken weer terug komen en dan waarschijnlijk laatste keer gynaecoloog.
♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 27 juni Anoniememoeder - 33 jaar - vierde kindje 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje MacKwek - 32 jaar - derde kindje 2 juli Kimmie12 - 37 jaar - derde kindje 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje Mommyof2xx - 27 jaar - 2e kindje Flowertje36 - 29 jaar - 3e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Krisjee - 25 jaar - 1e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje Melanieex - 25 jaar - 1e kindje 6 juli 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 31 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes 21w) Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje ♡ Josje85 - 35 jaar - 1e kindje 8 juli Mama8881 - 32 jaar - 3e kindje 9 juli KimWeber - 30 jaar - 3e kindje 10 juli ☆Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje(vmk 5w) MissyMoo - 35 jaar - 8e kindje 11 juli 12 juli Slowly - 37 jaar - 2e kindje Charls - 29 jaar - 1e kindje Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 13 juli 14 juli 15 juli ☆Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Afspraken: 8 januari 2021 - Charls - 13 weken echo 12 januari 2021 - River87 - 15 weken geslachtsecho 12 januari 2021 - Lenainlove - controle vk 13 januari 2021- River87 - controle vk 14 Januari 2021 - Melanieex - controle vk 14 Januari 2021 - Flowertje36 - controle vk 15 januari 2021 - Babs1990 - echo + geslachtsbepaling 18 januari 2021 - Nicky030 - controle vk 19 januari 2021 - controle vk 20 januari 2021 - anoniememoeder - geslachtsbepalingsecho 21 Januari 2021 - Melanieex - Geslachsbepaling 21 januari 2021 - Carolinec87 - controle vk 21 januari 2021 - Anoniempje888 - controle + echo 21 januari 2021 - Flowertje36 - laatste controle gyn 23 januari 2021 - Lenainlove - pretecho geslachtsbepaling (?) 25 januari 2021 - SHN - controle + echo 9 februari 2021 - Flowertje36 - 20 weken echo 10 februari 2021 - Carolinec87 - 20 weken echo 10 februari 2021 - Melanieex - 20 weken echo 17 februari 2021 - Lenainlove - 20 weken echo 22 februari 2021 - Anoniempje888 - 20 weken echo 23 februari 2021 - SHN - 20 weken echo 26 februari 2021 - Charls - 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (1)| meisje (0) | verrassing (1)
Ik denk ook dat ik een jongen krijg haha, maar heb echt nog geen flauw idee. Vrijdag echo dus misschien is er dan iets zichtbaar! Hebben jullie een soort voorgevoel welk geslacht de baby is? En bij vorige zwangerschappen, hadden jullie gelijk?
Hoofdpijn hier voorlopig weinig last van... en we krijgen een meisje Vandaag de uitslagen van de NIPT binnen en alles was goed, zo opgelucht!
Oh, hahaha, misschien is het juist andersom dan. Hoofdpijn is jongetje. In het begin dacht ik meisje. Maar nu iedereen de voorkeur heeft voor een meisje, denk ik dat het een jongetje is. Ik denk om tegengeluid te geven dat het ook zeker een jongetje kan zijn. En dat vinden we ook leuk. We hebben immers van beide even veel. Een meisje is langer geleden, dus daarom daar iets meer voorkeur voor. Bij de oudste 3 baseerde ik mijn gevoel meer op mijn wens en zat ik er altijd naast. Manlief heeft altijd zijn wens gekregen. Bij de jongste zei ik vanaf dag 1: het is weer een jongetje en dat klopte ook.
Ik heb hier nog niet echt een voorgevoel. Iedereen om mij heen zegt een meisje. Zelf zou ik een jongen wel heel leuk vinden dochter is namelijk een echte meid en daar er twee van