Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carolinec87, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wat hebben jullie al lekker veel besteld! Ik heb hier vandaag voor het eerst iets binnen gekregen voor de baby 3 spenen :oops:

Wij moeten nog even kijken hoe we het in de auto gaan indelen, want 3 autostoelen gaat niet passen naast elkaar.

Hier hadden we de naam voor een meisje al klaar. Alleen de vervormingen nog. 9 febr de 20 weken en dan weten we echt of het 100% zeker een meisje is.

2. Melanieex

Melanieex Actief lid

10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Oh 3 autostoelen is inderdaad wel een dingetje.
    Hier is het ons eerste kindje, dus plek genoeg haha!

Hier ook nog even afwachten tot 100% zeker is met de 20 weken echo.
    Hoorde namelijk vorige week nog iemand die te horen kreeg met 15 weken dat het een meisje werd en met 20 weken echo hing er toch echt iets tussen de beentjes!

3. flowertje36

Oh dat lijkt me zo'n overgang. Alles is welkom maar je focust je al wel op 1 geslacht.
    Dan heeft de baby de hele achterbank :roflmao:

4. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.493
    1.846
    113
    Zelfs met de 20 weken echo is het soms fout. Bij de jongste zei de echoscopiste: het is een meisje. Maar 10 minuten later zei ze: oh wacht, nee, ik zag het fout. Het is toch een jongetje, net was het de navelstreng. Als ze dat nou niet daarna nog zag, hadden we dus heel lang gedacht dat het een meisje was..

Die huizenmarkt is inderdaad bizar. Ik ben zo blij dat wij nu niet hoeven te verhuizen. Succes iedereen die er wel mee aan het stoeien is.

Ik snap dat je bij zo weinig ruimte in een appartement en zoveel gehorigheid graag wil verhuizen inderdaad.

@flowertje36 wettelijk gezien is het zo dat als er voor 3 autostoeltjes geen plaats is, het oudste kindje in het midden zonder stoel mag. Dat is natuurlijk niet echt fijn, en beter is wel een autostoeltje, maar misschien wel goed om in je achterhoofd te houden..

5. flowertje36

Ja ik vroeg me af of dat waar was inderdaad en of er dan een leeftijd aan verbonden zat.
    Maar misschien dat we dat dan gaan doen. Eens kijken straks of dat wel lukt.

6. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.493
    1.846
    113
    Net weer controle gehad bij de verloskundige en helemaal goed gekeurd.
    Hartslag was hoog, zou het dan toch een meisje zijn? Nog een klein weekje, dan kunnen we het weten. Ik ben toch zo benieuwd hoe het met ons kleine baby'tje gaat!

Charls, Carolinec87 en Lenainlove vinden dit leuk.
  7. flowertje36

Wat fijn! Ik heb nu ook wel zoiets van even weer een controle en hart horen is wel erg prettig.
    Dinsdag de 20 weken echo ben me toch een partij zenuwachtig nu al....
    Hier was hartslag ook hoog en zoals het nu lijkt is het een meisje.

Charls en Carolinec87 vinden dit leuk.
  8. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Hier is de naam echt een drama.. elke keer als ik overtuigd ben van een naam heeft manlief toch weer van nee.. en als hij dan eindelijk een keer met iets komt denk ik blegh.. dan krijg ik te horen ja verzin ik eens namen.. want als hij niks verzint is t ook niet goed alleen de namen waar hij mee komt is of jut en jou idee.. Of totaal ander genre dan onze zoon.. Of ik heb associaties bij de namen ivm mn werk

Onze 20weken echo is verplaatst van woensdag naar zaterdag.
    Ben benieuwd of t geslacht t zelfde is als bij de 16 weken.. Heb al aardig wat kleertjes besteld..

Maar goed nu 19weken vindt t al echt wel snel gaan.
    Vanaf morgen weer volledig aan het werk ben benieuwd hoe dat weer gaat met mn zwangere lijf
    Wel balen net nu het sneeuwt, ga veel liever met mn eigen kind in de sneeuw spelen

9. flowertje36

Oh drama die namen soms!
    Nog 20 weken om samen eruit te komen :rolleyes:

Wat leuk kleren bestellen. Wil ik gaan doen als ik de 20 weken heb gehad. Nog 2 nachtjes dan weten we of het nog steeds een meisje is.

Hier vandaag ook heerlijk genoten van de sneeuw!
    Nu lekker pizza maken en kinderen op tijd naar bed, want morgen weer eerst schooldag voor de oudste.

10. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Hier was het ook drama. Vriendlief wilde per se die ene naam, terwijl ik het echt een kattenaam vind:roflmao::roflmao:
    Maar we hebben de naam, en zijn er vrij zeker over. Mocht de 20 weken echo morgen toch zeggen dat we een dochter krijgen ipv een zoon, zullen we toch weer rond de tafel moeten zitten:D

River87 vindt dit leuk.
  11. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    Hier hebben we eigenlijk nog niet echt nagedacht over namen.. Ik denk wel dat het uiteindelijk de naam gaat worden die we vanaf de eerste al hadden voor een meisje, al is er bij de tweede nog een favoriet bijgekomen voor mij maar daar is mijn man niet zo een fan van.

Ik hoop wel dat de echo gaat bevestigen dat het een meisje is want anders hebben we al veeeeeeel kleertjes voor niets gekocht (mijn moeder laat zich nogal gaan bij de eerste kleindochter) :roflmao:

12. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Ben zo nerveus dames. Zit in de wachtruimte voor de 20 weken echo. Hoop zo dat alles goed is:|

Slowly vindt dit leuk.
  13. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    En was alles goed?:)

14. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Helemaal opgelucht.
    20 weken echo goedgekeurd!
    Hoop voor jullie ook allemaal goed bericht:D

Bijgevoegde bestanden:

River87, flowertje36, Lenainlove en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.493
    1.846
    113
    Fijn @Krisjee! En was het nog steeds een zoon?

Wij hebben hem woensdag. Ik kijk ernaar uit en tegelijkertijd zie ik er tegen op. Zo spannend of alles goed zal zijn. Ik ben ook zo benieuwd wat het is.
    Gelukkig voel ik het de laatste dagen iets duidelijker en vaker. Dat is erg fijn. Stelt me iets gerust.

Zijn er al meer die de 20 weken echo hebben gehad?

16. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Het is nog steeds een zoon! Heel overduidelijk.

Hoop voor je dat de 20 weken echo goed is! Heel veel succes :thumup:

Bijgevoegde bestanden:

Carolinec87 en Charls vinden dit leuk.
  17. mamaroos010

mamaroos010 Niet meer actief

Wat fijn die goede 20 weken echo's! Wij pas over 2 weken aan de beurt. Nu vooral last van mn lage bloeddruk, veel duizelig. Heb ook lekker griepje te pakken dus helemaal futloos en gaar op de bank weer. Ben weer toe aan zon en einde van het griepseizoen!

18. flowertje36

Wat fijn! Hier hebben we hem morgen. Heel erg zenuwachtig!

Krisjee vindt dit leuk.
  19. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Heel erg veel succes! :thumup:

flowertje36 vindt dit leuk.
  20. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.493
    1.846
    113
    Succes @flowertje36! Hopelijk krijg je net zo'n mooi bericht als krisjee.

Vervelend dat je je telkens zo naar voelt @Nicky030. Ik geniet van deze sneeuw, maar ik kijk ook uit naar het voorjaar. En vooral naar de zomer!
    Ik had liever ook de 20-weken echo echt rond of na de 20-weken. Voor mijn gevoel ben ik dan op de helft en gaat de tijd erna dan sneller.

We hebben trouwens een vakantie geboekt. Een weekje in een chalet op een camping met animatieteam. Half augustus. Leuk voor de kinderen en relaxed voor mama. Dagjes uit zie ik niet zo zitten en om nu niks te doen voor de kinderen vind ik ook niet zo leuk. Hebben er nog meer al vakantieplannen?

flowertje36 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina