Welkom weer nieuwe zwangere dames! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Grappig trouwens dat er zoveel zwangeren zijn die zwanger zijn van een broertje of zusje. @MissyMoo ik hoop voor je dat ze toch oplopen! Ik ben verschrikkelijk moe ineens. De verbouwing is zo goed als klaar en ineens is het met de energie ook gedaan. En ik voel me ook telkens wat misselijk/geen trek. Ik ga vandaag de verloskundige bellen. Ik hoop zo dat ze een echo met 8 weken willen doen. Standaard is pas met 10 weken. Maar ik zie het helemaal niet zitten om tot zo lang te wachten..
Hier weten ze het, ivf traject en vooral de oudste betrokken (aangezien ik 's morgens moest spuiten). Ze zijn heel enthousiast en vroegen al langer achter een broertje of een zusje.
@MissyMoo ik hoop ook dat je test vandaag terug opgelopen is Hier ook nog weinig kwaaltjes maar bij de jongens startte dat ook pas rond een week of 6 - 7 als ik het me goed herinner. Wel heel moe maar ik denk dat dat van het slaaptekort komt al kan ik er anders beter tegen
♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje 2 juli wookiepurrs - 31 jaar - 2e kindje 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Anoniememoeder - 33 jaar - 4e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje 6 juli 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 30 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje 8 juli Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje 9 juli 10 juli xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli Afspraken: 2 november 2020 - Pompeloesje - 2e bloedname 12 november 2020 - Pompeloesje - 1e echo 16 november 2020 - Carolinec87 - 1e echo 17 november 2020 - Anoniememoeder - 1e echo 18 november 2020 - SHN - 1e echo 19 november 2020 - Babs1990 - 1e echo 20 november 2020 - xDaantje - 1e echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
@missmoo oh nee wat naar, hopelijk is de volgende weer een knaller! Ik heb vandaag een afspraak bij de huisarts omdat de buikpijn en koorts blijven aanhouden, ze wou me even zien. Ben benieuwd..
@Nicky030 nog altijd koorts? Goed dat ze het dan wel eens checkt maar hopelijk gewoon een hardnekkig virusje...
Gek @Nicky030, koorts en buikpijn zo lang. Hoe laat moet je? Ik heb de vk gebeld. 24 Nov 1e echo, 3 Dec intake en 8 Dec termijnecho. Normaal doen ze geen echo met 8 weken, alleen met 10 weken. Maar ivm miskraam in het verleden en dat ik het zo spannend vind mag ik de 24e Nov even spieken of het goed gaat. Heel fijn en blij dat ze daarin meedenken.
@Nicky030 Kan ook goed blaasontsteking zijn, klopt ook met die klachten van buikpijn/flankpijn/koorts... Weet er alles van, heb vanochtend ook weer een potje ingeleverd omdat ik ook buikpijn heb en het denk te herkennen van de vorige keer. Verder gelukkig hier nog alles goed. Bijna te goed... is het gek dat ik de misselijkheid mis? Leek de vorige keer een soort geruststelling dat het goed ging, nu alleen wat weeïg gevoel 's avonds. Maar nog lang niet zo erg als de vorige keer. Die onzekerheid is killing
Pas na 10 weken een echo lijkt mij echt niet te doen. Ik ben zo blij met mijn verloskundige. Krijg elk bezoek een echo en de vorige keer ook wel eens een 3/4D echo. Gewoon omdat zij dat leuk vond om te doen. Ze appte mij vorige week of ik haar pilot wil zijn met een nieuw programma waar ze mee werken. Heb al wat mailtjes en appjes over en weer gestuurd. Ga rond de 15/16 weken vragen of ze dan even kan spieken wat het wordt als tegemoetkoming dat ik haar nu help.
♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje 2 juli wookiepurrs - 31 jaar - 2e kindje 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Anoniememoeder - 33 jaar - 4e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje 6 juli 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 30 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje 8 juli Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje 9 juli Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje 10 juli xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli Afspraken: 2 november 2020 - Pompeloesje - 2e bloedname 12 november 2020 - Pompeloesje - 1e echo 16 november 2020 - Carolinec87 - 1e echo 17 november 2020 - Anoniememoeder - 1e echo 18 november 2020 - SHN - 1e echo 19 november 2020 - Babs1990 - 1e echo 20 november 2020 - xDaantje - 1e echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
@wookiepurrs ja dat snap ik wel.. ik had bij mn eerste enorm zere borsten zelfs een slaapshirt tegen aan deed gewoon zeer.. dus toen ik in nu i zwanger bleek maar test nog negatief was voelde ik het aan mn borsten.. Uiteindelijk positief maar op wat krampjes weinig last zelfs niet moe dacht nog lekker zo die energie.. Nja dat liep dus af met een mk Maar nu heb ik pas een paar keer zere borsten gehad niet eens non stop.. dus dan denk ik ook zal wel goed gaan toch.. ? Maar daarnaast ben ik mega moe dit keer val iedere avond al 21.00 in slaap op de bank.. Maar de serieus ben net de 5weken voorbij maar die buik begint echt al op te komen.. wie had er ook zo snel bij de 2de al een buikje Nu maar een lekkere slobber trui aan naar mn werk.. gok dat ik die regelmatig ga dragen komende weken
Hoi allemaal! Ik sluit gezellig aan en lees binnenkort even helemaal bij! Zoals hier boven te zien, tweede kindje voor ons. En je gelooft het niet, maar uitgerekend 1 dag na de uitgerekende datum van ons eerste kindje...! Oktober brengt ons geluk? Wij zijn in elk geval superblij met de zwangerschap! Hopelijk net zo vlekkeloos als bij de eerste, heb heel weinig klachten gehad, lucky me ☺️ Beetje hectisch hier met net nieuwe banen en andere woonplaats sinds de eerste, dus we moeten nog een vk kiezen.
@Anoniempje888 nog steeds idd, gelukkig was de coronatest negatief haha. @wiedeltje Fijn dat je eerder mag! @wookiepurrs ik heb aardig wat blaasontstekingen gehad en dit voelt wel anders maar goed misschien dat het wat atypisch verloopt nu. Hopelijk straks wat meer duidelijkheid. @Babs1990 ooh fijn zo'n verloskundige!! Doe mij ook maar zo eentje haha.
@Babs1990 wat ontzettend leuk dat je hiervoor gevraagd bent. Vragen naar het geslacht kan je altijd proberen natuurlijk @Lenainlove welkom en gefeliciteerd @River87 gelukkig worden de dagen kouder dus komende periode verstoppen in slobbertruien, of laagjes doet het ook vaak goed om beetje te verhullen. Mijn buikje (darmen) beginnen ook al behoorlijk op te zetten, spijkerbroeken zitten niet meer lekker, dus mezelf verwend met nieuwe herfstjurkjes en leggings Bij mij is sinds vanmorgen het weeïge gevoel dat ik voornamelijk savonds kreeg als ik moe was, overgegaan in rennen naar de wc vanmorgen en ik kan zo slecht tegen overgeven, gelukkig is het voor een goed doel. Wel vroeg mijn oudste van bijna 10 jaar wat er met mama was, dus of we het nog lang verborgen kunnen houden? Een buikgriep van 4 weken gaat hij niet geloven. We willen het liefst wachten tot het weekend van 29-11 of 5 -12 om het mijn moeder, broers en de kinderen te vertellen, dan ben ik ongeveer 9/10 weken zwanger en 6-12 willen we het vertellen tegen mijn schoonbroertjes/schoonzusjes en schoonouders. Maar als ik komende weken blijf spugen dan wordt verborgen houden voor mijn zoontjes wel wat lastiger dus wellicht gaan we het hun al vertellen na de echo 17-11 We weten dat ze goed zijn in geheimen bewaren. Maar dit is natuurlijk een heel bijzonder geheim. En de rest van de mensen proberen we uit te stellen tot na de 12 weken. Gisteren hebben we wel mijn beste vriendin en haar man (zijn onze beste vrienden) in vertrouwen genomen, moest het echt bij iemand kwijt en zo is er ook iemand voor het geval het mis gaat die er naast mijn man voor mij er kan zijn, waar we niet van uitgaan, maar de blijdschap die ik nu voel wilde ik zo graag delen Ze hadden het niet aan zien komen, maar zijn onwijs blij voor ons. Ze vond het gisteren al zo typisch dat ik ipv wijn aan de sap ging, probeerde nog een smoes uit dat ik een detox kuur deed en geen alcohol dronk in November maar ze zag dat ik zat te liegen zei is 1 van de weinige waar ik dus niet tegen kan liegen zonder dat ze me doorheeft
Mag ik gezellig met jullie mee kletsen? Volgens mijn cyclus zou ik 4 juli uitgerekend zijn van mijn eerste kindje. Heb 25 november mijn éérste echo! Vind het allemaal heel spannend, en kan het nog steeds niet bevatten
♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje 2 juli wookiepurrs - 31 jaar - 2e kindje 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Anoniememoeder - 33 jaar - 4e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje 6 juli 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 30 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje 8 juli Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje 9 juli Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje KimWeber - 30 jaar - 3e kindje 10 juli xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli Afspraken: 2 november 2020 - Pompeloesje - 2e bloedname 12 november 2020 - Pompeloesje - 1e echo 16 november 2020 - Carolinec87 - 1e echo 17 november 2020 - Anoniememoeder - 1e echo 18 november 2020 - SHN - 1e echo 19 november 2020 - Babs1990 - 1e echo 20 november 2020 - xDaantje - 1e echo 27 november 2020 - KimWeber - 1e echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Welkom en gefeliciteerd ❤ wat spannend eerste kindje, nog paar weekjes wachten en je mag het kleintje bewonderen. Hoe voel je jezelf?
Dank je wel, ja vind het heel spannend!❤ Eigenlijk gaat het super, en mag ik niet klagen! Heb eigenlijk weinig klachten. Af en toe wat gevoelige borsten en tepels.