@Melanieex gefeliciteerd met jullie zoon, fijn dat hij er is! Nou gelukkig is t bij die ene avond druk maken gebleven, proberen iets minder de nadruk te leggen Op het hele baby gebeuren. Hopelijk scheelt dat voor m Merk wel dat hij dwarser wordt en heel goed doorheeft dat mama niet zo makkelijk alles meer kan en daar profijt van maakt dus vindt dat wel heel pittig. Tegelijkertijd als ik wat laat vallen is het, ik pak het wel mam en dat vindt ik zo lief. Niet misselijk hier gelukkig, wel heel vervelend als je dat hebt zeg. Wel buiten adem als ik 2 trappen op ga.. Vocht vast houden hier ook zeker met die hitte.. nog niet zo erg als vorige keer ik had echt vochtbulten op mn voeten :/
@Melanieex gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een flinke kerel! Hier gaat alles nog verrassend goed, alleen zelf wel last van de warmte in combinatie met de hooikoorts.. Waar ik normaal absoluut geen problemen heb met mondkapjes, moet ik nu moeite doen om ze op te houden op plaatsen waar het nog verplicht is… Dus ben al blij met het iets mindere weer en de regenbuien van vannacht, hopelijk nemen de klachten zo ook wat af
@Melanieex Ooh gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles nu goed gaat met hem. Met jou ook? @River87 Het helpt hier ook om soms juist te zeggen dat hij ook nog "klein" mag zijn. Heb wel gelezen dat sommige kinderen (vooral peuters) "bang" zijn dat ze opeens allerlei dingen moeten kunnen enzo, omdat ze 'grote broer/zus' zijn. Onze peuter herhaalt regelmatig dat hij "groot én klein is" dus op hem maakte het wel indruk dat we dat tegen hem zeiden (over dat hij ook nog gewoon dingen moet leren en niet alles al moet kunnen etc).
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje @Melanieex. Fijn dat het zo goed gaat. Mag ik stiekem jaloers zijn? Ik ben het onderhand echt zat, ik wil ook wel bevallen en baby knuffelen.
Goeie tip! Vandaag gestart ook met stickers plakken als hij goed luistert mag die die na t avond eten opplakken. Dus ging vandaag ook echt wel heel goed. En proberen zoveel mogelijk alles positief te benaderen, dat doe ik normaal ook wel al maar merk dat hij het nu even extra nodig heeft
Hihi die kleine lettertjes herkenbaar hoor , 38 weken en iedere dag denk ik.. misschien beval ik morgen wel en is t ineens allemaal anders en lekker weer zo een klein mopje tegen je aan ♡
Ik ben er ook helemaal klaar voor (en klaar mee haha)!! Deze laatste dagen duren wel lang en het kan nog wel even duren ook... Hopelijk voor de 40 weken in elk geval, ik zal het onze kleine jongen wel even laten weten
Hetzelfde hier. Heb bij elk mini beetje kramp al hoop haha. Maarja ze kan zo nog wel een paar weken blijven zitten
Ik ben er ook klaar voor en klaar mee. Vanmorgen hele huis schoon gemaakt, voor het geval de baby deze week komt, is het iig een beetje netjes, haha. Verder staat alles klaar, dus de baby kan komen! Sinds een paar dagen last van voorweeen, krampen, steken van onder. Denk de hele tijd: zou het? Maar helaas.. ik ben vrijdag jarig, dus een baby zou een mooi cadeau zijn! Ik ben heel benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient!
Hier heel af en toe s avond lichte krampjes maar dat is ook echt maar kort 5min ofzo.. Verder totaal geen voortekenen dat er iets te gebeuren staat.. broerlief kwam pas met 41weken maar hoop nu toch wel iets eerder hoor. Maar aangezien er nog geen symptomen zijn zie ik 't nog niet echt gebeuren
Vandaag 38 weken. Joehoeee, weer dichter bij de baby. Oh, ik denk ook bij elke voorwee: jaaa, kom maar door. Ik ben het ook zat. Ik verwacht niks voor de 40 weken eigenlijk hoor. Maar ik hoop er wel op. Haha, bij de vorige had ik dit dus ook. Tot ik er middenin zat, toen dacht ik: Waarom wilde ik eigenlijk zo graag bevallen? Laat nog maar even zitten. Ik wil eigenlijk toch nog niet. Maarja, dat ging natuurlijk niet meer.
Ik ben het zo zat. We krijgen hier volgende week weer hitte. Kan er wel om huilen. Maandag krijg ik te horen of ze de kleine gaan halen of niet. Van mij mag het!
Heel herkenbaar allemaal. Vandaag ook 38 weken en ik heb het helemaal gehad. En hoewel de datum voor de sectio vastligt en ik dus echt wel gericht kan aftellen, hoop ik toch regelmatig dat het wat vroeger gewoon uit zichzelf begint
♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 27 juni Anoniememoeder - 33 jaar - vierde kindje 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje MacKwek - 32 jaar - derde kindje 2 juli Kimmie12 - 37 jaar - derde kindje 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje Mommyof2xx - 27 jaar - 2e kindje Flowertje36 - 29 jaar - 3e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Krisjee - 25 jaar - 1e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje Melanieex - 25 jaar - 1e kindje 6 juli 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 31 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje Josje85 - 35 jaar - 1e kindje 8 juli Mama8881 - 32 jaar - 3e kindje xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes 21w) 9 juli KimWeber - 30 jaar - 3e kindje 10 juli ☆Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje(vmk 5w) MissyMoo - 35 jaar - 8e kindje 11 juli 12 juli Slowly - 37 jaar - 2e kindje Charls - 29 jaar - 1e kindje ☆ Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje (stil geboren 23+6) 13 juli 14 juli 15 juli ☆Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Afspraken: 28 juni 2021 - SHN - controle + echo 30 juni 2021 - Carolinec87 - controle + echo 7 juli 2021 - Carolinec87 - evt strippen ------------------------------------------ jongen (8)| meisje (4) | verrassing (0)