Hier ook 38 weken vandaag Enerzijds mag ze van mij nu echt wel komen, krijg meer en meer last van de laatste loodjes maar anderzijds zijn het ook de laatste weken dat ik ooit zwanger ga zijn en ik vind het toch ook wel een dingetje om daar afscheid van te nemen… Maar ben wel erg benieuwd wanneer ze zich meldt omdat ik nu elke dag het gevoel heb dat het de laatste kan zijn. Jongste zoon is met 38w2d geboren en ben dus nooit langer zwanger geweest.. Als deze nu ineens tot 40w of langer gaat blijven zitten dan gaan die weken wel lang duren Maar nog weinig signalen die op een aankomende bevalling wijzen, ben zo een “rustige” buik echt niet gewoon…
♡ Uitgerekend 1 - 15 juli 2021 ♡ 27 juni Anoniememoeder - 33 jaar - vierde kindje 1 juli Noba2021 - 34 jaar - derde kindje MacKwek - 32 jaar - derde kindje 2 juli Kimmie12 - 37 jaar - derde kindje 3 juli Carolinec87 - 33 jaar - 2e kindje Babs1990 - 30 jaar - 3e kindje Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje Mommyof2xx - 27 jaar - 2e kindje Flowertje36 - 29 jaar - 3e kindje 4 juli River87 - 33 jaar -2e kindje Krisjee - 25 jaar - 1e kindje 5 juli Strijkplank - 37 jaar - 3de kindje Melanieex - 25 jaar - 1e kindje 6 juli 7 juli Wiedeltje - 30 jaar - 5e kindje Anoniempje888 - 31 jaar - 3e kindje SHN - 34 jaar - 2e kindje Lenainlove - 32 jaar - 2e kindje Josje85 - 35 jaar - 1e kindje 8 juli Mama8881 - 32 jaar - 3e kindje xDaantje - 28 jaar - 4e kindje (2 sterretjes 21w) 9 juli KimWeber - 30 jaar - 3e kindje 10 juli ☆Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje(vmk 5w) MissyMoo - 35 jaar - 8e kindje 11 juli 12 juli Slowly - 37 jaar - 2e kindje Charls - 29 jaar - 1e kindje ☆ Nicky030 - 29 jaar - 2e kindje (stil geboren 23+6) 13 juli 14 juli 15 juli ☆Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje Afspraken: 25 juni 2021 - Anoniempje888 - controle + echo 28 juni 2021 - SHN - controle + echo 30 juni 2021 - Carolinec87 - controle + echo 2 juli 2021 - Anoniempje888 - controle 7 juli 2021 - Carolinec87 - evt strippen ------------------------------------------ jongen (8)| meisje (4) | verrassing (0)
Lekker bevaltermijn, ja dan valt t tegen als 't nu wel bijv 41weken is.. Ik had gister, krampjes smiddags en 's avonds.. en mega schoonmaakbedrijf dus dacht kijk goed voorteken.. Vandaag radiostilte.. kapot moe en totaal geen energie.. Vrijdag krijg ik een voetreflex massage daar schijn je mega ontspannen van te worden en wil ook dus weleens wat opwekken.. dit weekend mag hoor van mij
@River87 spijtig dat het niet doorgezet heeft maar hopelijk dit weekend dan! Ja leuke termijn maar wel 2 zware zwangerschappen gehad. Eerste zoontje met ruim 33w geboren en bij tweede heeft het er lang naar uitgezien dat we zeker niet verder zouden geraken… Maar bij deze dame amper klachten gehad dus de 41w zou zomaar eens kunnen al denk ik wel dat de gynaecoloog iets vroeger gaat ingrijpen als ik dat wil
Zo das wel heel vroeg.. dan maar liever 41weken Hier komt zo de vk langs omdat de kleine veel rustiger is, ik voel m wel maar hij was van de week zo druk en dan nu zo rustig.. Misschien die krampen wel dat hij verder is ingedaald en daarom minder ruimte, rustiger.. maar goed dat hoor ik dan liever even van de vk
@River87 Kon de vk je gerust stellen? Ik heb echt een zware dag vandaag.. Slecht geslapen en nu chagrijnig en gerommel waardoor ik hoop krijg op bevalling maar er gebeurt toch nog niks concreets. Pfff ben er echt helemaal klaar mee!!
Ik ben er ook helemaal klaar mee.. Hele dag rugpijn, steken, krampen, (voor)weeën. Rond een uur of 23:00 best erg, maar nu helemaal niks meer. Wel klaar wakker, dus ben maar uit bed gegaan.. pff laat die baby alsjeblieft snel komen!
@River87 hoe gaat het nu? @Lenainlove hopelijk ook snel een baby voor jou! @Carolinec87 en ook voor jou! Hopelijk doet al het voorwerk iets en heb je snel je baby in je handen.. en hopelijk heb je nog iets kunnen slapen! Hier blijft alles op wat harde buiken en af en toe steken na redelijk rustig, straks controle bij de gyn maar heb er een hard hoofd in dat er al veel gaande is. Voorlopig mag ze ook nog eventjes blijven zitten want ik heb weeral een bijna slapeloze nacht achter de rug door een ziek zoontje.. Straks maar weer langs de dokter en vragen of ze hem in deze situatie toch niet moeten testen want dat wordt hier normaal bij kleine kinderen niet gedaan…
Gister is onze dochter geboren om 19.25 We zijn weer lekker thuis en lekker aan het genieten met ons allen van deze kleine meid!
Nogmaals gefeliciteerd @flowertje36. Als je wilt, ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Helemaal herkenbaar dat jullie het zat zijn. Hier ben ik het ook vreselijk zat. Af en toe heb ik voorweeën. En regelmatig last van mijn darmen. Maar ik denk dat het nog echt niet komt. Verder staat de tuin nog steeds op de kop en hebben we telkens werklui over de vloer. Dat wordt ik toch zo vreselijk zat. Ik wil rust! En vandaag uitgebreid met de vk gesproken over mijn angst voor schouderdystocie. Als het niet goed meer voelt om af te wachten mag ik ingeleid worden. Ik vind het erg lastig om die keuze te maken...
Sorry, ja alles was goed.. vlak voordat ze kwam was die wat duidelijker aanwezig en toen ze de onderzoeken deed gaf hij ook volop schopjes en met z'n kont in de weer. Dus ze zei dat ze zich niet druk maakte en mocht hij de rest vd dag weer zo stil zijn kon ik wel door naar zh voor hart filmpje. Maar niet nodig geweest Vandaag voetreflex massage gehad.. zooooo ontspannen de kleine man werd er juist mega actief van haha. Hopelijk geeft t een voorzetje tot een bevalling dit weekend Heb wel 2nachten dat ik wakker wordt en enorme steken in m'n linker tepel heb.. au! Had in m'n vorige zwangerschap aan het begin al hele gevoelige en pijnlijke tegels en nu niet gelukkig maar deze steken zijn ook niet fijn @flowertje36 gefeliciteerd! Alles goed gegaan?
Pff hele dag al (voor)weeën, lijkt ook erger te worden. Alleen is m’n dochter ineens heel ziek non stop aan het hoesten, tot kokhalzen toe en heel erg verkouden. Heeft mij en de woonkamer net helemaal onder gespuugd. Dus zit er eigenlijk niet op te wachten dat het nu doorzet.. weet ook niet hoe dat gaat met kraamhulp enzo als er iemand ziek is?
Ai, dat is lastig @Carolinec87. Van verkouden zijn kunnen ze ook hoesten en overgeven. En bij kleintjes is het vaak snel over. Kun je haar geen zetpil geven en neusspray? Als ze dan goed kan slapen scheelt het misschien wel. Ben je bij je dochter ook rond dit termijn bevallen? En misschien een warme douche nemen om te kijken of het doorzet of echt voorwerk is? Spannend hoor!