Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carolinec87, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Ja, ze heeft een zetpil gehad voor het slapen gaan. Sindsdien heb ik haar pas één keer horen hoesten gelukkig. Dus hopelijk is het morgen wat minder!

Vorige keer ben ik bevallen met 40+1, dus eigenlijk verwacht ik niet dat dit al het echte werk is. Als ik ga zitten of liggen wordt het minder, maar zodra ik in beweging kom wordt het wel weer erger. Heb ook krampen in m’n rug. Lig nu in bed, hopelijk kan ik wat slapen. En dan zien we wel wat er gebeurd vannacht..

2. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Carolinec87 hoe is t nu?
    Wel balen dat ze zo ziek is. Wat doe je met de oudste als he überhaupt gaat bevallen? De mijne gaat naar m'n ouders misschien voor jullie ook fijn en als ze dan nog ziek is ze daar ietsje langer blijft mocht je kraamhulp daar problemen mee hebben.
    Zou het gewoon vast navragen aan haar.

Zinds de voetreflex smiddags en savonds weer krampen dus dacht jeej misschien toch weer wat opgestart gistermiddag waren ze iets heviger dus dacht misschien dan eindelijk voorweeën? Maar er zet nog niks door.
    Als a.s. week nog niet is maak ik denk nog een afspraak voor vrijdag volgende week uitgerekend en tia weekend en m'n man is vrij die zaterdag dus zou allemaal wel.goed uitkomen ;)

3. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    @River87 helaas alles weer rustig. Dochter is gelukkig een heel stuk opgeknapt! Als het zover is gaat ze naar mijn schoonouders, en dan eventueel wat langer mocht ze nog (erg) verkouden zijn.

Jammer dat het niet doorgezet heeft!

4. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Oeh wat spannend hier steeds! Hier wel precies hetzelfde verhaal, steeds voortekenen maar het zet niet door. Zou ik liever nog rust hebben zodat ik niet steeds hoop krijg! Bij de eerste volgens mij vrij weinig voorweeën etc gehad dus had toen meer geduld. Maar ja! We wachten af...

@Carolinec87 Beterschap voor je dochter! Rotte timing, hopelijk is ze er gauw weer bovenop :)

Carolinec87 vindt dit leuk.
  5. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Lang niks meer hier geschreven!
    Ik ben inmiddels voor de 2e keer gestript, donderdag en vandaag!
    En al 2cm ontsluiting, dus ik hoop dat het gaat beginnen vandaag. Ben er helemaal klaar mee:roflmao:

River87, Carolinec87, Charls en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Hier gisteren ook weer alles stil.. dus ga nog maar een afspraak maken voor die voetreflex massage ;)
    Fijn dat je dochter weer een stuk is opgeknapt

@Lenainlove flauw he die voortekenen bij een volgende baby.. iedere keer denk je oehh zou t.. bij mijn 1ste was enig voorteken verlies van de slijmprop op de uitgerekende dag en weet nog dat ik zat van o yes kon nu weleens gaan beginnen.. en toen duurde t nog een week

@Krisjee al 2x gestript! Spannend! Bij mijn vk doen ze dat pas met 41weken

7. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Hier doen ze het alleen omdat de baby iets groter is dan gemiddeld. Maar de strippoging heeft niet geholpen. Het heeft vannacht niet echt doorgezet

8. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    Spijtig dat het nog bij niemand heeft doorgezet... Hoop dat er snel baby’s volgen!

Hier ook een baaldagje, ook al ben ik nog geen 39 weken, heb echt het gevoel dat ik al mega overtijd aan het gaan ben door de bevallingen van de jongens..
    Ook amper voortekenen, heel soms wat pijnlijke harde buiken maar deze had ik bij de jongste bijna heel de zwangerschap dus stemt me ook niet echt hoopvol…
    Vrijdag bij de controle laag ons meisje wel heel laag, was baarmoederhals voor 1/3de verstreken en had ik een 1,5cm ontsluiting. Gyn dacht dat het niet meer lang ging duren maar ik heb met de jongste vanaf 34 weken met meer dan 3cm ontsluiting rondgelopen en die lag ook volledig ingedaald :rolleyes:

9. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @River87 Ja van die voortekenen hebben en dan nog niks is vervelend hè! Ik heb nooit de slijmprop gezien en nu ook (nog) niet, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je dan verwacht dat het gaat gebeuren :D

@Krisjee Balen dat het strippen nog geen effect heeft gehad. Komt er een inleiding als je binnenkort nog niet spontaan gaat bevallen?

@Anoniempje888 Hoe vroeg waren je andere kindjes dan? :)

Ik hoop ook op een leuke babygolf hier straks, er zijn nog niet veel bevallen tot nu toe! Mijn eerste was met 39+3 (grootste deel bevalling 39+2) dus in dat opzicht moet ik nog even wachten... maar op de een of ander manier heb ik het gevoel dat het er aan zit te komen. Nou ja dat gevoel zit voorlopig nog verkeerd haha!

10. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Nee ze gaan mij niet inleiden, of ik moet echt flink over tijd gaan.
    Maar omdat de baby iets groter is dan gemiddeld en ik er helemaal klaar mee ben wilde de verloskundige wel proberen te strippen.
    Dacht vanmorgen dat er niks was begonnen, maar heb nu wel regelmatige weeën om de 6 a 7 minuten ongeveer 50 sec a 1 minuut.
    Dus ik hoop dat het alsnog heeft geholpen en het doorgaat zetten

River87 vindt dit leuk.
  11. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    @Krisjee spannend! Lijkt toch wel echt iets gaande te zijn dan, hopelijk zet het door :)

@Lenainlove oudste is met 33+4 geboren (zo vroeg moest dus ook echt niet), jongste met 38+2 dus hoopte nu toch ook weer ergens rond die termijn.. Maar dat was een hele zware zwangerschap met lang platte rust terwijl nu alles super vlot is gegaan..

Maar hier werd ze ook redelijk groot geschat, dus hoop echt niet over de 40 weken te moeten gaan..
    Bij mij begonnen de bevallingen trouwens wel steeds met het verlies van de slijmprop, 2X de dag voordat de kindjes geboren zijn. Dus ga daar nu ook wel deels vanuit maar dan staat er de eerste dagen nog niet veel te gebeuren… :)

12. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @Krisjee Oeeh spannend!! Hopelijk zet het door en heb je bijna je kleine in je armen!

@Anoniempje888 Oh dan snap ik zeker dat je al wel een beetje had verwacht bevallen te zijn nu. Toch weer een teken dat elke zwangerschap echt anders is. Wel natuurlijk beter dan prematuur of een zware zwangerschap, in dat opzicht moet ik ook zeker niet klagen! En geduld hebben....... :D

13. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Heb toch het idee dat het aan het afnemen is. Helaas:cry:

14. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Ahhh balen zeg! Is het inderdaad afgenomen of heeft het toch nog doorgezet?

15. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Ja helaas niks meer gaande hier.
    Wordt donderdag weer gestript mocht er niks gebeuren.;)

16. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.494
    1.847
    113
    Spannend al dat voorwerk. Hier ook flink last van gehad zondag en maandag. Maar vandaag helemaal niks.
    Eigenlijk verwacht ik dat ik rond de 40 weken beval. Volgende week dus. Maar ook hier een groot kindje verwacht en ik hoop ook dat het eerder komt.

Ik kan er ook voor kiezen om donderdag gestript te worden. Maar ik zie er eigenlijk niks in dat het nu al iets zou uithalen, dus ik twijfel.

OH @Anoniempje888, ik snap dat je dan voor je gevoel echt over tijd loopt.

17. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @Krisjee Baah wat een tegenvaller!

@wiedeltje Ben je bij je eerdere zwangerschappen ook gestript of niet?

Ik werd vannacht elke 2 uur wakker, goeie training voor straks :roflmao: Voel me wel verrassend oké nog :)

18. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.494
    1.847
    113
    @Lenainlove: alleen bij de tweede zwangerschap, met 41.1 en 41.3. Toen heeft het niks gedaan en ben ik uiteindelijk ingeleid.
    De andere bevallingen waren allemaal spontaan met 40.2, 40.4 en 39.6. En bij al die bevallingen had ik zo'n 24 uur lang voorweeën voordat het doorzette.

Ze willen eventueel strippen omdat we verwachten dat het een grote baby zal zijn. Maar ik twijfel dus of het zin heeft. Ik heb er geen zin in als het niet helpt. Maar stel dat het wel helpt....

19. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    Balen dat het bij iedereen gewoon voorwerk blijkt te zijn… Hopelijk zet het toch snel door!

@Lenainlove hopelijk was het eenmalig! Hier nu ook al 2 slechte nachten, ben al wel wat gewoon met de jongens maar hoop toch iets uitgeruster de bevalling in te kunnen gaan :D

Verder hier nog alles rustig, af en toe een pijnlijke harde buik en wat steken maar niets dat wijst op een naderende bevalling :rolleyes:

20. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    @wiedeltje niet zo een positieve ervaring met strippen dan.. En lees hier precies wel vaker dat het wel wat voorwerk geeft maar niet zo vaak doorzet.. Zelf geen ervaring mee, weet zelfs niet of mijn gyn dat zou willen doen :)
    Maar het zou zo maar het laatste zetje moeten zijn…

Verder hier vrijdag terug controle. Bij de 2de wou ze me niet overtijd laten gaan dus hoop dat ze dan toch al iets van plan heeft en me niet gewoon nog een week laat afwachten…

Deel Deze Pagina