Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carolinec87, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Ik zou het gewoon proberen. Niet geschoten altijd mis. Misschien helpt het wel.
    Hier helaas niet, maar dit is ook mijn eerste zwangerschap.

2. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Gister controle bij de vk , er was ook een stagiaire dus die ook voelen naar de ligging en indaling.. toen volgde ze samen nog even naar de indaling.. nou prima.. maar daarna pijn in m'n onderbuik en dat hielt aan de rest vd dag dus ik dacht later hmz.. de pijn komt en verdwijnt dat komt dus niet door dat duwen... en 't deed meer pijn dan vorige voorweeën en dacht s avonds tis ook veel dus ik naar bed manlief maakte nog een kruik beneden en terwijl we aan het appe waren en ik dacht ik ga toch maar eens timen.. zaten er ineens 20 min tussen
    Kruik erbij gaan slapen en niets meer.. vanmorgen rommelde t heel even licht maar de rest vd dag niks..

Voetreflex staat voor vrijdag Ingepland dus hopelijk gaat dat wat aanwakkeren en dit weekend lekker bevallen, ben dan ook uitgerekend dus kom maar

3. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @wiedeltje Snap wel dat je twijfelt, maar aan de andere kant; baat het niet dan schaadt het niet?

@River87 Ooeh werd het weer spannend voor je! Zo balen dat het dan weer wegtrekt - die baby's van ons blijven maar gewoon lekker zitten haha. Hoop ook voor je dat je kleine zich gauw aandient, wie weet op de uitgerekende datum wel!

Moet zeggen dat ik minder slaap beter trek dan een dwarse peuter! Die sliep dus afgelopen nacht ook niet zo goed en was niet lekker zichzelf. Gelukkig was ik niet alleen met hem en was ie toen we wandelen gingen wél gezellig. Nu hoop ik héél erg dat ie goed slaapt, want morgen ben ik wel de hele dag alleen met 'm en ik trek nu die peuterpuberteit even heel slecht en we kunnen niet weg. Fingers crossed dus! Of gewoon lekker de start van de bevalling natuurlijk :thumup:

4. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    Voelen jullie je ook zo lamlendig? Ik mag eigenlijk echt niet klagen, dit is mijn eerste baby en mijn vriend helpt me met alles wat ik vraag maar….. ik voel me echt gewoon beroerd, ziekig. Misselijk na alles wat ik eet, en kan de hele dag wel slapen. Vanmorgen check gehad bij VK dus niks geks aan de hand, maar dit nog 3 weken zal wel heftig worden.

Ik hoop dat bij iedereen de baby’s zich snel gaan melden! Bizar toch dat je al weeen kan hebben en het dan weer afvlakt? Dan heb je hoop en stopt het weer… ik heb dat nog niet ervaren.

veel succes dames met alle laatste dagen/weken… we zijn er bijna!

5. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Ja had echt goede hoop.. helaas

Heel herkenbaar.. onze zoon was gister bij m'n ouders had daar niet geslapen en dus toen wij m op gingen halen mega dwars voor de kar
    Konden we beide nou net ook even niet hebben, dat is wel even pittig dan. Nu had hij daar smiddags pannekoeken op dus hup boterham erin douchen en lekker naar bed en aten wij maar ff later maar hij sliep mooi klokkie rond vannacht ;)

Bij de eerste ook nooit gehad hoor, ze zeggen dat t bij een 2e of 3e etc wel.meer voorweeën zijn.. en ondanks dat je weet dat t zo weer over kan zijn ga je toch iedere keer nu denken.. zou t?

Wel vervelend dat je je zo beroerd voelt joh. Ik herken dat wel van dat willen slapen de hele dag in m'n verlof bij de 1ste deed ik echt heel veel tukkies, en neem het er ook gewoon van! Nu heb ik weleens een dag tussen zitten idd dat ik van bed naar bank en 0,0 energie heb mja omdat er een rondloopt moet je wel dingen doen tenzij manlief er is die doet dat dan.
    Heb je veel spanning misschien dat daarom misschien je misselijk bent?

Charls vindt dit leuk.
  6. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    Balen dat het nog steeds bij voorweeën blijft bij iedereen… Ik wacht op babynieuws! :D

@Charls Echt lamlendig voel ik me niet, want ben op zich eigenlijk wel best cva. Maar wel terug moe, moe, moe en kan zo weinig hebben.. Jongens zitten hier voor de moment ook veel meer voor gsm/tablet dan dat eigenlijk goed voor hen is maar heb echt gewoon geen energie om veel met hen te doen :(
    Man heeft nu wel zijn laatste nacht gehad en is de volgende 2 weken thuis dus hij mag ze vanaf straks wat meer animeren.

En hier vandaag 39 weken, nooit verwacht dat ooit aan te tikken :rolleyes:. Hoop nu wel dat ze snel komt want ik zie het niet zitten om er na 1 week al volledig alleen voor te staan met 3 kindjes.. Want man heeft gewoon zijn uren voor een volledige maand op 2,5 week gekregen.. En hij werkt alleen maar nachten dus zowel de dagen als de nachten zijn dan volledig voor mij…

Charls vindt dit leuk.
  7. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.848
    113
    Ik zal eens vragen aan de verloskundige of het niet schaadt als ik al laat strippen. Ik weet niet of het als het nu niks doet, het op een ander tijdstip wel iets doet. Of dat trucje dan niet uitgewerkt is zeg maar. Anders ga ik het wel vragen denk ik. Alles is klaar, dus de baby mag echt komen.

En morgen is het juli! Dan is het echt onze maand dames. Gaan we massaal bevallen en lekker babyknuffelen. Zo'n zin in!

8. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Ja waar blijven al die baby’s?:p

Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Ze zei dat ik niet moest verwachten dat de baby voor de uitgerekende datum geboren gaat worden, en ze denkt zelfs dat het nog een kleine week gaat duren. Probeer me daar nu wel op in te stellen, en als hij eerder komt is het mooi meegenomen.

Kan echt niet wachten op het moment dat ik de baby voor het eerst in m’n armen heb!

9. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Anoniempje888 tis toch super pittig, dan maar wat meer schermtijd nu.. tis niet anders toch..
    Mijn man heeft t zo kunnen regelen dat zodra ik beval hij vrij is eerst vaderschapsverlof 5dagen en dan nog 3 weken vakantie. Dus een maand thuis.
    Mijn moeder was meer dan 3 weken overtijd bij mij dus de vakantie van mn vader was voorbij en toen kwam ik.. dus met 3 kids ook alleen pff moet er niet aandenken.

@wiedeltje ja iedereen bevalt gegarandeerd deze maand ;)

@Carolinec87 hier zegt m'n vk ook steeds 41 weken he bij de eerste.. nou ga iig daar maar vanuit.. :/
    Bij de eerste riep ik hard ik vind 8-8-18 een mooie datum, nou laat ik die dag bevallen zijn.
    Dus ik roep nu 3-7-21 dat is 1 dag voor m'n uitgerekende datum en vindt t wel leuk want 3×7=21 dacht als het bij de eerste werkte een datum af te dwingen misschien nu ook wel weer haha.

Verder gaat t redelijk merk dat t per dag zwaarder wordt.. gisteren avond na het eten was m'n man in de tuin bezig en onze zoon staat bij me bij de bank en ik hoor mezelf zeggen moet je spugen ofzo.. en weer gek geluid dus zonder nadenken spring ik vd bank en til m gauw 2 meter verder waar iig geen bank en of tapijt is en sta er amper of hij spuugt alles onder.. maar dat tilletje.. gelijk pijn oef.. de hele avond met een kruikje in de weer.
    Dus kan echt niet wachten om weer m'n lijf voor mezelf te hebben en dingen weer te kunnen.

10. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    @River87 hoop voor jou dat het dan 3/7 wordt!
    Hier wou iedereen de uitgerekende datum dus 7/7 omdat de jongens van 2/2 en 5/5 zijn… Maar hoop ergens dat ze toch eerder komt want het begint nu wel erg pittig te worden, voor de 3de nacht op rij ook heel slecht geslapen…

Maar het is juliiii :D Echt onze beurt nu, laat die baby’s maar komen!

River87 vindt dit leuk.
  11. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    Komop baby’s !!! Het is tijd !!! Whaaaaaah het duurt zo lang :roflmao:

River87 vindt dit leuk.
  12. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Ja echt hè? Kom maar het is JULI!!!!!

River87 en Charls vinden dit leuk.
  13. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Pff ik word echt moe van al die appjes: is alles nog rustig? Mijn zus stuurt dat zelfs 3x per dag :eek: denk dat ik vanaf morgen gewoon helemaal niks meer stuur, laat ze maar lekker wachten.

Ik heb sinds vanmorgen wel af en toe wat menstruatie achtige buikpijn en een beetje een beurs/zwaar gevoel van onder..

Charls vindt dit leuk.
  14. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @Anoniempje888 Oh maar 2/2 en 5/5 én 7/7 zou ook wel heel bijzonder zijn! Maar snap ook wel dat je ook wel ergens hoopt dat het eerder wordt :)

En inderdaad, het is juli, hoogste tijd voor onze kleintjes om zich aan te dienen!!

Onze peuter is zondag jarig, maar we hebben het vandaag gevierd om zo meer kans te hebben dat het niet samen zou vallen met de baby - gelukt! Ben blij dat hij zijn feestje gehad heeft, alle aandacht, lekker eten en mooie cadeautjes :cool: Oftewel: nu écht helemaal klaar voor ons tweede zoontje.. Als die bevalling ook met 39+2 begint, ben ik morgen aan de beurt.... Hopelijk eerst nog wel even goed slapen :D

Charls en River87 vinden dit leuk.
  15. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Oh, dat is hier helemaal hetzelfde! Ik word er helemaal gek van van al die mensen die maar appjes blijven sturen. Wij weten dan ook nog eens de datum (maar hebben hem geheim gehouden), dus mensen zitten heel de tijd te vissen.

Hier is alles nog rustig, dus ik denk dat ik gewoon rustig ga moeten wachten tot de sectiodatum aanbreekt.

16. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Vannacht had ik echt het gevoel dat het begonnen was, maar sinds vanmorgen is alles weer rustig helaas.. waarom duurt dat wachten zo lang? Iemand nog wat geduld te leen?:roflmao:

17. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Onze zoon is van 8-8 en dat is 16dagen na mijn verjaardag.. 16 dagen ervoor is dus 7-7 maar mijn moeder heeft geen fijne associatie met die datum dus dan maar niet :p

Maar maakt jouw rijtje mooi compleet met die data s ;)

Ik had dat bij de eerste ook al die appjes hoe is t.. voel je al wat. En en en... pfff zo vermoeiend.
    Heb daarna volop gezegd hoe vervelend ik dat vondt dus tis nu een stuk rustiger ;) ik vind het leuker nu een paar mensen stuurde. Ik denk aan je en je kan t en zet 'm op enzo dat voelt minder visserig en een stuk bemoedigender

18. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    Hier vallen de appjes voorlopig nog mee en bij de jongens ook nooit gehad omdat ze dan wat vroeger waren..

Juist terug van de gyn, had nu 2cm ontsluiting en baarmoederhals bijna volledig verstreken.
    Ook “moeilijke” keuze moeten maken. Ze wou me of maandag of de maandag erop (de 12de) inleiden als het nodig was. Mocht zelf kiezen wat mijn voorkeur had.. Uiteindelijk gekozen om nog af te wachten om haar de kans te geven spontaan te komen.. Bij mijn 2de heb ik een hele vlotte spontane bevalling gehad en ik heb wat “schrik” voor hoe lang het misschien niet allemaal gaat duren bij een inleiding…
    Maar hoop dus wel dat ze zich in tussentijd zelf meldt want als een inleiding toch nodig is dan had ik liever ineens maandag gehad :p

19. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    :)Haha we zijn allemaal zo lekker ongeduldig! Ik ben zo benieuwd wanneer we hier echt opeens een ontploffing van geboren baby’s gaan aantreffen, haha!
    Ik heb snachts vooral kramp in mijn benen, nou daar kunnen we niks mee :roflmao:
    Hier ook veel appjes, als ik even niet reageer denken mensen gelijk dat het zo ver is. Nou was het maar zo’n feest, volgens mij blijft mijn baby nog wel 3 weken zitten. Ik word zelf 30 op 18 juli, uitgerekend op de 12e. Hoop echt dat ze voor mijn 30ste verjaardag komt (of gewoon nu, ook goed):)
    Nog even dames …….:o::p

20. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Wanneer breekt de baby boom hier los haha :D Echt die eerste weken zwangerschap vind ik slopend omdat er nog zoveel onzekerheid is, maar deze laatste weken zijn ook niet echt om te genieten pfff...

Waar het lukte hebben we de uitgerekende datum vaag gehouden, met "begin juli" of zelfs gewoon juli, dus hier weinig ongeduldige appers gelukkig :D Ik spam mijn beste vriendin wel enorm met berichtjes en elke dag dat het nog steeds niet begonnen is haha dus zij wordt eerder gek van mij dan andersom.

De echte geboortedag van ons eerste zoontje komt nu wel erg dichtbij en waar ik eerst graag wilde dat het niet in de buurt zou vallen, heb ik nu zoiets van: kom maar, het kan me niet meer schelen!!

@Charls Bij onze eerste had ik ook nog totaal geen voortekenen en toch begon het voor de 40 weken ineens, dus alles kan! Je hoeft het niet aan voelen komen ;) Wie weet ben jij straks de eerste!

Ben wel blij dat er met de vk al afspraken staan voor strippen (40+1 en 40+5) en evt inleiden (40+6 of 41) - er is iets naars gebeurd in de familie bij iemand die lang overtijd was en voor mijn gevoel is het dus niet fijn om heel lang af te wachten. Dus ben blij dat het geregeld is, mocht meneer niet zelf komen. Maar daar hoop ik nog wel op!

Charls vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina