Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carolinec87, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.494
    1.847
    113
    Zo herkenbaar dat ongeduld. Ik ben ook zo benieuwd wanneer het zal komen!

@appjes: ik heb het ook bewust vaag gehouden wanneer ik uitgerekend ben. En ik houd het ook telkens ruim aan. Nu zeg ik bijvoorbeeld: nee joh, ik moet nog ruim een week en wat er misschien nog bij komt. Terwijl het natuurlijk minder dan een week is. En ik zeg ook telkens: ik hoop nog voor de zomervakantie (begint 16 juli hier), maar het kan er ook in zijn. Terwijl ik bijna zeker weet dat ik dan al bevallen ben, want ik wordt uiterlijk met 41 weken ingeleid (de 14e dus).

@voortekenen en bevallen: mijn ervaring is dat niks iets zegt, behalve echt weeën. Geen verstreken bmm? Kan zijn dat je bevalling toch een uur later begint. Het eerste stuk gaat dan wel iets trager, omdat het nog niet verstreken was, maar het kan heus beginnen.
    En andersom: een vriendin heeft ruim een week met 6 cm rondgelopen zonder dat de bevalling op gang kwam. Dat kan dus ook.
    En zo zijn er zoveel dingen die een teken kunnen zijn, maar die dus ook niks hoeven te zeggen.

@Anoniempje888 lastig is dat om zo'n keuze te maken he. Ik heb hier vorige week ook die keuze gehad en uiteindelijk gekozen om toch gewoon af te wachten. Wel uiterlijk met 41 weken inleiden, maar die afspraak stond al.

Ik ben ook benieuwd wie het eerst bevalt hier. Morgen vind ik ook een leuke datum, maar uiteindelijk scheelt het me niks en vind ik zsm gewoon het leukste:)

2. MissyMoo

MissyMoo Actief lid

17 jul 2020
    241
    420
    63
    Vrouw
    Ik kreeg geen meldingen meer, dus dacht dat er hier niet gekletst werd. Sorry! Zal even bijlezen.

3. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    De spanning loopt lekker op hier hihi voetreflex gister was mega ontspannen dus hoopvol maar huis vorige week kreeg ik voorweeën
    ze zei jullie zijn er klaar voor dus ik dacht mooi kom maar op

Eenmaal thuis een oververmoeide man die was 4.00 snachta ipv 5.00 al begonnen dus dacht gelijk als dit m'n support moet zijn.. :/
    Kind opgehaald bij opa en oma die heel subtiel.. je was van de week bij de vk? Ja.. en dat weet je je appte toen ook al hoe of wat.. denk ik dan. Alles goed toch? Dus ik ja... en meer niet want meer valt er ook niet over te zeggen..
    Ja want heb je al voortekenen of t gevoel dat t bijna komt ???? Ik dacht echt.. al zat ik hier nu met weeën dan ging ik datbnog niet zeggen
    Dus ik nee joh geen idee je weet t toch niet bablabla...
    Eten , kind naar bed, voetbal kijken, ik volg graag de rode duivels, België... die spanning zorgde ook niet voor ontspanning haha wedstrijd verloren en over en kreeg kramp dacht yes.. bleef t bij die ene kramp... zo jammer
    We hebben iig allemaal lekker geslapen vannacht de rest slaapt zelfs nu nog
    Dus wie weet komt in de loop vd dag nog iets op gang. Morgen uitgerekende datum ook prima..
    Maar t kan ook nog een week duren hoop dat echt niet en overtijd vindt ik toch ook altijd wel een dingetje helaas ook dichtbij meegemaakt dat dat verdrietig verloopt :(

4. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Bij mijn dochter begonnen afgelopen nacht de weeën al, dus lichtelijk teleurgesteld wakker geworden net :( ik voel wel van alles, maar nog niks wat op echte weeën lijkt helaas..

5. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Hier ook teleurstelling. Vannacht een paar uur wakker gelegen met voorweeën (waren niet zo sterk nog maar was te blij dat het begonnen was dat ik niet meer in slaap kwam). Uiteindelijk wel in slaap gevallen en (tot nu toe) niks doorgezet nog... :(

6. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    Hier helaas ook nog niks. Gisteravond tijdens voetbal was de baby zo druk dat alles pijn deed, ik wist niet zeker of zij nou zo hard schopte steeds of ik continu harde buiken had. Maarrrr alweer rustig de hele nacht!

@Lenainlove @wiedeltje haha top! Dat geeft me hoop dat het toch elk moment zou kunnen gebeuren :)

ik zou morgen ook wel echt een leuke datum vinden :) echt ik vind het zo spannend….

7. MissyMoo

MissyMoo Actief lid

17 jul 2020
    241
    420
    63
    Vrouw
    Echt een leuke datum vandaag inderdaad. Helaas geen wee te ontdekken hier.
    Als ze niet voor Donderdag geboren is, krijg ik dan een keizersnede. Ik zit mezelf dus echt op te vreten, en bij elke kramp hoop ik dat het begonnen is.

8. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Nou 3-7-21 gaat 'm niet meer worden :(
    Independence day morgen.. de uitgerekende datum eens kijken hoeveel baby s Independence worden morgen
    Ook hier totaal geen spoor meer van voorweeën

9. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    Balen dat het nog altijd bij niemand doorzet… :(

Ik heb de hoop precies al opgegeven dat ze voor de 12de nog spontaan komt.. Hoop echt van wel want praktisch was alles geregeld op dat ze er nu al zou zijn.. Anders ga ik nog veel “probleempjes” mogen oplossen.

Ik heb ook totaal niet het gevoel dat er iets gebeurt bij mij, iedereen praat over voorweeën maar zelfs dat heb ik niet. Al vraag ik me soms af of hetgeen ik gewoon als harde buiken zie ook geen voorweeën zijn omdat ze wel pijnlijk zijn :p Gynaecoloog zei ook dat ik tijdens de controle een harde buik had maar daar merkte ik zelfs niets van dus zou dat ook nooit zo benoemd hebben.. Dus misschien is hetgeen ik voel dan toch wel het serieuzere voorwerk :p

Maar huphup baby’s tijd om te komen! Ik wacht op babynieuws :D

MissyMoo vindt dit leuk.
  10. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    Hier ook geen voorweeen, echt helemaal niks. Wel elke dag weer een nieuwe stretchmark:confused: Als ze me nog veel langer laat wachten ga ik voortaan door het leven als zebra. Anyway, alles voor de baby, toch?:p
    Ik heb net een bak rijst met kip van gisteravond gegeten. Werd wakker om half 5 met ontzettende honger en toen ik dat in de koelkast zag staan dacht ik YESSSSS. Mijn lijf is echt gek geworden.

MissyMoo, River87 en Anoniempje888 vinden dit leuk.
  11. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Kan het zijn dat je te graag wil en dat de baby daardoor extra blijft zitten?:roflmao: Baby waar blijf je nou?? Vannacht had ik hele goede hoop, best wel wat (voor)weeën en ook veel rugpijn. Maar werd net pas wakker en nu alles weer rustig:mad:

MissyMoo vindt dit leuk.
  12. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Ik word zo voor de 4e keer gestript.
    Ik heb al 4cm ontsluiting, maar zonder weeën zet het natuurlijk niet door.
    Word er helemaal gek van! Ik wil mijn baby zien!
    Mocht de baby deze week niet komen, dan worden mijn vliezen a.s. zaterdag 10 juli gebroken.
    Dus ik hoop zo dat dit het laatste zetje is, maar ben er bang voor!

MissyMoo en Charls vinden dit leuk.
  13. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

24 okt 2020
    124
    102
    43
    Vrouw
    @Charls haha het kan maar gesmaakt hebben :D

@Carolinec87 spijtig dat het dan toch weer is stilgevallen, hopelijk heeft het wel iets gedaan en is de baby er snel…

@Krisjee succes! Hopelijk geeft het deze keer echt het laatste zetje!

Blijf het raar vinden dat je zelfs nog weken met 4cm kan rondlopen maar heb het bij mijn jongste ook gehad (daar was het wel goed want was vanaf een week of 34).
    Daarom heb ik nu met mijn “zielige” 2cm helemaal geen hoop dat er iets spontaan gaat beginnen, zeker omdat mijn gyn precies ook niet echt achter strippen staat :(

MissyMoo en Charls vinden dit leuk.
  14. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    Wauw 4 cm al! Hopelijk is vandaag jouw dag dan!

MissyMoo vindt dit leuk.
  15. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Woensdag worden mijn vliezen gebroken. Zo blij ermee!

MissyMoo en River87 vinden dit leuk.
  16. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    4cm al.. ik deed al 19uur over 3cm bij m'n bevalling..
    Dus zal mij niet verbazen als ik nu ook totaal nog geen ontsluiting heb hoor..
    Vandaag D-Day had nog hoop voor vannacht maar m'n man z'n werk belde of hij extra kan komen morgen en dinsdag dus in mijn hoofd nu gelijk Error dat ik dus aankomende 2dagen niet kan bevallen hierdoor. En dus een week moet wachten voor hij weer vrij is.
    Heb gisteren al flink staan huilen omdat ik er klaar mee ben.. nu weer huilen..
    Leuk hoor hormonen

MissyMoo vindt dit leuk.
  17. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @Krisjee Oh 4 cm al, dus dat strippen heeft in elk geval wel effect! Fijn dat je uit kunt kijken naar woensdag :)

@River87 Oh jakkes dat begrijp ik wel ja... en dan die hormonen, pfff...

Ik merk dat ik me enorm graag wil terugtrekken en mijn peuter werkt heel snel op mijn zenuwen. Heel sneu voor hem, want hij doet dan helemaal niks geks. Ik word meestal niet boos ofzo, maar ben ook niet echt leuk. Afgelopen weekend kon ik lekker even douchen en op/in bed liggen in de middag, maar morgen werkt mijn man weer gewoon... Kijk er echt tegenop, heel stom, want we hebben een heerlijk mannetje maar ik wil even in een coconnetje totdat de baby er is. Helaas kan dat niet... *zeurmodus uit*

Helemaal geen baby's afgelopen weekend?

MissyMoo vindt dit leuk.
  18. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @Lenainlove ik snap heel goed dat je je wilt terugtrekken in je eigen bubbeltje, maar lastig met een peuter en eigenlijk kan je het denk ik ook niet goed uitleggen.

Het strippen heeft enigszins effect gehad, ook slik ik caulophyllum zodat de baarmoederhals plat word en dit heeft bij mij heel goed geholpen.
    Alleen snapt mijn lichaam niet dat de weeën wel opgang mogen komen met 4 cm ontsluiting. Waarschijnlijk als de vliezen gebroken worden, zullen de weeën op gang komen. Anders word ik woensdag om 12:00 alsnog ingeleid door de gynaecoloog.
    Ben erg benieuwd!

MissyMoo vindt dit leuk.
  19. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Lenainlove super herkenbaar..
    En ik voel me ook vaak zo rot tegenover m'n zoontje als ik dan te snel of heftig boos wordt..
    Maar mis ook zeker dingen niet moeten of hoeven doen. M'n man doet veel maar als de kleine wakker wordt blijft hij liggen hij zegt wel ik ga zo.. maar ondertussen duurt t maar.. en moet ik plassen dus ga ik maar weer er naar toe.
    Dus ik gun t mezelf vaak ook niet al zou hij gelijk gaan dan zou ik me nog een keer omdraaien maar nope..
    En vaak doe ik ook de verzorging omdat m'n man snel geïrriteerd is door onze zoon en weinig geduld en ik daar niet tegen kan dus dan doe ik t liever maar zelf om die situaties uit de weg tegaan ook al lukt t me nu eigenlijk niet allemaal meer.

MissyMoo vindt dit leuk.
  20. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Heb sinds een uur weeën van ongeveer een minuut, zit rond de 8/9 minuten tussen.. ik hoop echt dat het doorzet! Maar ben bang dat het morgenochtend weer weg is :$

River87, Charls, MissyMoo en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina