Oeh, spannend @Carolinec87. Hopelijk zet het door. Ik had vanmorgen goede hoop. Tussen 10 en half 1 had ik continue weeën. Nog geen heel pijnlijke, maar ik had wel zoiets van, dit zou het begin kunnen zijn. Helaas, daarna zakte het af. Heb nog een eind wandelen geprobeerd, maar er gebeurde niks meer als af en toe een verdwaalde wee. Herkenbaar dat korte lontje. Voor de kinderen en man is het ook beter als ik beval... Ergens deze week word ik ook gestript. Nog onbekend wanneer precies. De verloskundige zei dat ze veel strippogingen hebben staan deze week. Ze doen er niet zoveel tegelijk, want ze kunnen maar bij 1 bevalling zijn natuurlijk. Dus als er iemand voor de strippoging bevalt, kom ik op die plek. En anders wordt het donderdag of vrijdag. Uiteraard hoop ik stiekem dat ik dan al bevallen ben.
@Carolinec87 Oh hopelijk zet het door! Echt wel bizar hoor dat het morgen 5 Juli is en we bevallen maar gewoon niet. Ik had vanmiddag onregelmatige, maar wel pijnlijke weeen, maar dat hield na twee uur ook weer op. Heb niet het gevoel dat er nou echt wat staat te gebeuren vannacht of morgen.
@Carolinec87 spannend! Hoop ook dat het doorzet.. En hier ook herkenbaar van het korte lontje. Zeker van mijn zoontjes verdraag ik voor de moment veel minder, terwijl de zorg grotendeels op mij neerkomt… Juist nog 2km rondjes door het huis gelopen (ja verklaar me maar zot ) maar helpt hier ook weer niet veel spijtig genoeg
@Carolinec87 hoe gaat het daar? Hier weeral een tijdje plafonddienst Moest het dan een goede reden hebben dan zat ik er niets mee in maar nee buik is zo rustig als maar zijn kan…
@Carolinec87 spannend!!! Hopelijk heeft het doorgezet! hier vannacht wakker met veel menstruatie achtige krampen. Wel pijnlijk, maar ondertussen weer weg. @Anoniempje888 plafonddienst ook…. eigenlijk elke nacht rond 4/5 uur. Ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat zo’n aanloop naar de bevalling gewoon dagen kan duren. Weeen die komen maar weer weg gaan enzo, ik dacht na wat ‘rommelen’ begint het gewoon. Lastig hoor, wanneer het dan eindelijk wel het echte werk is… Ondertussen 5 juli, de baby’s zullen nu toch langzamerhand wel moeten komen toch!?
Hier nog geen babynieuws helaas. Wel hele nacht last gehad en nu nog, maar ben bang dat het niks is..
Al dat wachten hier...straks ben ik met mijn geplande sectio nog bij de eersten die uiteindelijk bevallen Veel succes, @Krisjee!
@Carolinec87 shit zeg.. ik denk misschien dubbel babynieuws vandaag, iig @Krisjee succes en zet 'm op! Fijn te lezen dat er meer hormonale mama s zijn.. Straks afspraak bij de vk en geef ik wel aan dat ik echt een minder weekend had en er klaar mee ben misschien kan dan de eerste strippoging ook wel naar voren worden gehaald.. Ipv zondag pas.. Zoonlief gaat uit logeren vanavond hopelijk doet al genoeg wonder dat mijn lichaam denkt he goed plan we doen t vannacht
@Krisjee succes! Hopelijk snel babynieuws @Carolinec87 spijtig dat het (nog) niet doorgezet heeft.. @River87 hopelijk willen ze sneller strippen! Hier ook ergens wel een beetje spijt dat ik nog niet voor inleiden voor vandaag gekozen heb.. Op zich gaat het nu nog prima maar heb wat schrik om totaal uitgeput de bevalling in te moeten gaan als de nachten niet terug iets beter worden.. Ik hoop echt dat het spontaan begint en we niet nog een week moeten wachten
@Krisjee Jaaa zet 'm op en denk aan het knuffelen met je baby straks!! @Carolinec87 Neee wat balen Zo'n teleurstelling... Gelukkig ben ik niet de enige met hormonaal gedrag vooral ook naar je kind(eren). We moeten nog heel even volhouden, ook al lijkt dat nu enorm lang... Hier ook weer eens de halve nacht wakker en niet eens met voorweeën of krampen ofzo, pfff. Mijn zoontje gaat morgen ook een nachtje logeren, hoop ook dat dat hier de trigger zal zijn!
Mijn vorige bevalling begon met de zoveelste hete nacht slecht slapen.. ramen open.. wat denk je het bedrijf achter ons brandalarm dus moest met hitte en dat alarm in slaap komen dus helemaal ruk.. rond 1.15 ging ik plassen en braken me vliezen en half 2 weeën dus op die manier ging ik ook alles behalve uitgerust de bevalling in.. die uiteindelijk 22uur duurde.. geen rust of eten tussendoor maar je hebt zo een oerkracht dus dat komt echt wel goed. Zullen we beide voor vannacht/morgenochtend gaan dan maar
Woensdag! Normaal zou het zelfs vorige week geweest zijn, maar de planning stond blijkbaar al goed vol.
Nou meiden, dat wordt me toch een babyboom hier deze week! Ik hoop eerlijk gezegd dat ik er ook bij mag zijn. Vandaag niet. Er komen 2 mannen voor de keuken. 1 voor de vaatwasser en 1 voor de kookplaat. Beiden werken niet goed (ondanks dat de keuken een half jaar oud is) en dankzij mijn hoogzwangere status konden ze extra snel komen. Heel fijn. Ook moet man vanmiddag met onze zoon van 5 naar het ziekenhuis om een foto te laten maken van zijn pols. Gisteren heeft hij die bezeerd op de trampoline en we konden gisteren niet terecht bij de hap ivm drukte. Huisarts dacht een twijgbreukje. Nou, en dan mag het van mij morgen/vannacht wel komen. Als de kinderen vanavond allemaal weer fijn op bed liggen, mag het daarna wel beginnen. Het lijkt me een prima weertje voor de kraamtijd, dus kom maar baby'tje!