Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Carolinec87, Oct 24, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,494
    1,847
    113
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon @SHN. Fijn dat hij het zo goed doet en wat een leuke originele naam heeft hij! Geniet van hem!

OH, en jij ook bevallen @Carolinec87. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een bizarre ervaring zo in je eentje. Maar fijn dat het goed gaat. Geniet ervan!

Nou @Lenainlove, hier ook geen baby vandaag hoor... Ik heb nu sinds een uur of 5 wel weer telkens voorweeën, maar goed, dat heb ik gisteren ook al de hele dag telkens gehad. Ik hoop maar dat ze genoeg doen om morgen eventueel gestript te kunnen worden.

Charls, SHN and Carolinec87 like this.
  2. Slowly

Slowly Fanatiek lid

May 1, 2020
    1,125
    734
    113
    Female
    Wow!! :eek::eek: Ik heb gewoon over je bericht heen gelezen, maar jeetje wat een verhaal. Hoe is het verder verlopen toen je op de wc zat? Als je het met ons wilt delen. Kwam je man snel? Oh my ben je niet in paniek geraakt? Sorry voor al mijn vragen dit is mijn angst :confused:

Carolinec87 likes this.
  3. Slowly

Slowly Fanatiek lid

May 1, 2020
    1,125
    734
    113
    Female
    Oh en natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoon @Carolinec87

Carolinec87 likes this.
  4. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

Apr 30, 2020
    430
    310
    63
    Female
    Haha ja ik schrok heel erg toen ik het hoofdje al voelde. Dacht echt wat moet ik doen?? Dus ben maar op m’n knieën gaan zitten voor de wc en toen kon ik zo de baby opvangen. Maar placenta was er nog niet uit, dus kon hem niet heel geweldig vasthouden. Mijn vriend was er 5 minuten daarna denk ik, al voelde het als een hele eeuwigheid. Van de verloskundige moesten we 112 bellen, zodat ze een ambulance konden sturen voor de zekerheid. Die hadden zuurstof bij zich, maar dat was gelukkig niet nodig. Ze hebben een beetje geholpen met de baby schoonmaken en navelstreng doorknippen. Kan het nog steeds niet echt bevatten hoe alles is gegaan.

5. Slowly

Slowly Fanatiek lid

May 1, 2020
    1,125
    734
    113
    Female
    OMG Ben blij dat het verder allemaal goed gegaan is en gaat. Pffff lekker genieten ❤️

Carolinec87 likes this.
  6. SHN

SHN Actief lid

Oct 8, 2017
    470
    387
    63
    Female
    Wow, wat een verhaal! Gelukkig is alles goed verlopen.
    Gefeliciteerd en nu lekker genieten!

Carolinec87 likes this.
  7. MissyMoo

MissyMoo Actief lid

Jul 17, 2020
    241
    420
    63
    Female
    @SHN gefeliciteerd!! Fijn dat het zo goed is gegaan

@Carolinec87 Jemig! Helemaal alleen. Wat ontzettend heftig.
    Gefeliciteerd!!!
    Sorry, ik heb niet bijgelezen.

Onze kleine is er ook:

Vannacht dus vruchtwater verloren. Naar mijn idee hebben ze de hele dag proberen te ondervinden of dat ook echt zo was. Eindelijk in de middag gekeken of ik ontsluiting had. Helemaal niks. Er viel dus niks te doen. Ik liep toen al meer dan 13 uur met gebroken vliezen rond. Toen was het een hele simpele keuze. Binnen een uur na besluit lag ik op de ok.
    Ze is 3500 gram. Helemaal niet zo groot!
    Ze voedt fantastisch. Beetje misselijk, maar niet erg. Ze wordt extra in de gaten gehouden vanwege infectiegvaar en antistoffen. Ook moest er bloed geprikt worden. Wat verschrikkelijk. Binnen een uur na geboorte meerdere keren worden geprikt voor bloed. Zo klein, dus dat wil natuurlijk voor geen meter.
    Net de morfine geweigerd. Het gaat goed met de paracetamol en ibuprofen. Heb een stuk minder pijn dan vorige keer. Ook zat de ruggenprik er in één keer in ipv zes pogingen de vorige keer.

Kom op Juli baby's. Wie is er hierna aan de beurt!?

River87, Carolinec87, SHN and 4 others like this.
  8. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

Oct 24, 2020
    124
    102
    43
    Female
    @MissyMoo gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed gaat met jullie, hopelijk heb ook jij een vlot herstel. En dat valt inderdaad goed mee, dan was de kleine meid hier zwaarder :roflmao:
    Heerlijk gaan genieten nu!

MissyMoo likes this.
  9. Charls

Charls Actief lid

Aug 26, 2020
    216
    351
    63
    Female
    @SHN Van harte gefeliciteerd! Wat een leuke naam!
    @Carolinec87 wat een bizar verhaal! Gelukkig is alles goed gegaan en gefeliciteerd met je ventje!! Knap hoor helemaal alleen!
    @MissyMoo gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Gelukkig alles goed gegaan :)

wauw 3 7/7 baby’s ! (Tot nu toe)!

hier alles nog steeds rustig, maar ik duim nog steeds dat het snel alsnog begint.

Carolinec87, SHN and MissyMoo like this.
  10. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

Jul 8, 2020
    280
    222
    43
    Female
    @MissyMoo Gefeliciteerd met jullie dochter! Jammer dat de weeën niet kwamen, maar fijn dat het beter gaat dan de vorige keer. Hopelijk snel naar huis, geniet van je meisje!

Hier geen 7/7 geworden, maar 8/7 zou goed kunnen. Sinds gisteravond weeën van een minuut, elke 7-8 minuten, dus er wordt mooi wat voorwerk gedaan. Kon wel kleine beetjes slapen, dus dat is wel fijn. Hoop dat het vandaag verder doorzet!

11. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,494
    1,847
    113
    Nogmaals gefeliciteerd @MissyMoo. Inderdaad helemaal geen grote dame. Fijn dat ze het zo goed doet en dat het met jou goed gaat.

Spannend @Lenainlove. Ik hoop dat het doorzet voor jou.

Nou, ik hoopte ook vandaag, maar ik ga er niet meer van uit, geen wee te bekennen hier. Vandaag controle met misschien een strippoging.

MissyMoo likes this.
  12. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

Apr 30, 2020
    430
    310
    63
    Female
    @MissyMoo gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat alles goed is gegaan. Nu lekker genieten!

MissyMoo likes this.
  13. Anoniempje888

Anoniempje888 Actief lid

Oct 24, 2020
    124
    102
    43
    Female
    @Lenainlove Succes! Ik hoop dat het doorzet en dat er straks babynieuws volgt.

@wiedeltje Hopelijk kan er gestript worden en heeft dit ook effect. Ik ben benieuwd!

14. River87

River87 Fanatiek lid

Nov 28, 2016
    1,325
    1,064
    113
    @MissyMoo gefeliciteerd! Fijn dat ze er is.

Hier werd ik half 5 wakker kramp in de onderbuik, misselijk alsof ik moest spugen maar voelde ook als maagzuur en buik flink rommelen.
    Uiteindelijk hoog gaan liggen met voedingskussen onder m'n hoofd hihi
    Dat hielp t nam af tijdje wakker gelegen met nog wat lichte korte krampjes toen weer geslapen en nog krampjes inmiddels beneden met zoonlief hopelijk zetten die krampjes door naar t echte werk

MissyMoo likes this.
  15. SHN

SHN Actief lid

Oct 8, 2017
    470
    387
    63
    Female
    @MissyMoo Gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat het beter ging dan vorige keer.

Ik duim voor nog wat extra baby's vandaag!

16. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

Jul 8, 2020
    280
    222
    43
    Female
    Weeën zijn na bijna 24 uur afgezwakt :( Hopelijk kan ik straks gestript worden en geeft dat het laatste zetje tot ontsluitingsweeën!

17. River87

River87 Fanatiek lid

Nov 28, 2016
    1,325
    1,064
    113
    @Lenainlove balen zeg.. hopelijk geeft dat een zetje idd.. mijn vk zei tegen mij kan wel eerder strippen maar zorgt voor voorweeën en bij 41weken grotere slagingskans dat t doorzet dus ik wacht daar maar op..
    Tenzij hij zich eerder aandient

Maar alles is hier ook weer stil geslagen
    Dus nog maar een dansessie gedaan met peuter en ik doe nu zelf drukpunt bij m'n enkel masseren en een minuut drukken 2maal daags om weeën te stimuleren..

18. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,494
    1,847
    113
    Ach balen @Lenainlove. Moedeloos wordt je van zulke dingen he.. Kon de vk nog strippen?

En jij ook @River87, zo irritant is dat afwachten!

Hier laatste afspraak bij de vk gehad. Heel gek. Ze heeft geprobeerd te strippen, maar dat lukte niet echt. Het was wel verweekt, maar nog geen ontsluiting. Ze heeft wel flink gewoeld in de hoop dat het iets doet. Heb sindsdien wel af en toe een krampje.
    Maandag heb ik controle in het ziekenhuis en dan wordt ik nog een keer gestript en dan woensdag ofzo ingeleid.
    Als ik erg veel voorweeën heb, mag ik van het weekend nog bellen voor nog een keer strippen door de vk.
    Hopelijk is het allemaal niet nodig en besluit de baby spontaan te komen.

19. River87

River87 Fanatiek lid

Nov 28, 2016
    1,325
    1,064
    113
    Toch zinds vanmiddag weer af en toe krampen/voorweeën

20. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

Jul 8, 2020
    280
    222
    43
    Female
    We moeten wel geduld hebben hè, jeetje!

Strippen is gelukt, had 2 cm ontsluiting en baarmoedermond was redelijk op weg. Afwachten nu... (Goh hoe vaak heb ik dat al gezegd de laatste tijd?)

Carolinec87, River87 and Charls like this.

Share This Page