Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Carolinec87, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    @River87 @Lenainlove ik hoop dat het gaat doorzetten bij jullie!

Ik merk dat ik echt ongeduldig begin te worden….. slaat nergens op, want mijn uitgerekende datum is pas de 12e. Het gekke is dat ik mijn hele zwangerschap het idee had dat deze baby wat eerder zou komen, maarja die kans is steeds kleiner nu natuurlijk. Om me heen zijn allemaal mensen bevallen, ook die pas ver na mij zijn uitgerekend. Ik wil ook zo graag! Sorry hoor heb even een hormonen momentje… mijn VK gaat pas strippen als een eventuele inleiding datum dichtbij komt. Ik heb volgende week een afspraak in het ziekenhuis voor een bespreking daarover en hartfilmpje, omdat ik het toch eng vind als baby langer dan 41 weken blijft zitten, en dan hopelijk een datum voor inleiden vanaf 19 juli. Al duim ik natuurlijk elke dag dat m’n meisje zich eerder aanmeld!

Ik vind het wel echt leuk om te lezen dat er hier steeds updates zijn! Ik check dit forum momenteel ook echt heel erg vaak. Ik hoop met iedereen hier mee dat de weeen snel beginnen en het goed gaat met alle geboren kindjes. Bizar hoe de dagen nu opeens weken lijken te duren.

Bijgevoegde bestanden:

2. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Lenainlove fijn dat t gelukt is, hopelijk gaat t wat voor je doen

@Charls ik ging ook uit van eerder had zo een voorgevoel.. nou zat er mooi naast.. :(
    Ik herken het helemaal kreeg van de week van 2 te horen die na mij waren uitgerekend al bevallen waren. Nu van 1 hoorde ik hoe de bevalling is gegaan toen was ik niet meer jaloers.. ik dacht dan wacht ik liever iets langer..

3. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    @Charls ik ging ook uit van eerder had zo een voorgevoel.. nou zat er mooi naast.. :(
    Ik herken het helemaal kreeg van de week van 2 te horen die na mij waren uitgerekend al bevallen waren. Nu van 1 hoorde ik hoe de bevalling is gegaan toen was ik niet meer jaloers.. ik dacht dan wacht ik liever iets langer..[/QUOTE]

ja dat is zo natuurlijk… achja we wachten gewoon rustig verder af!

4. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Nou gisteravond werd de baby super druk in m'n buik en daarna ging manlief m'n rug masseren en deden de voorweeën meer pijn ik dacht nou dat gaat gebeuren hoor..
    Wel kruik mee naar bed voor tegen de pijn.
    Maar nee hoor niets doorgezet :/
    Vandaag gaat onze zoon naar opa en oma en blijft daar slapen dus opzich zou t weer mooi uitkomen..

5. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.494
    1.847
    113
    Echt balen he @River87. Hier vannacht ook weer voorweeën. Helaas stopte het na een douche..

Bij mij komt het helemaal niet uit nu tot maandag. Vanaf nu zijn telkens alle kinderen thuis en moeten we dus opvang regelen. Tenzij het in de nacht geboren wordt... Nou, we zullen zien. Ik begin steeds meer de hoop op een natuurlijke bevalling te verliezen. Volgende week wordt ik ingeleid eventueel.

6. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Wauw die baby van mij is wel echt een grote twijfelaar. Ongeveer 30 uur regelmatige weeën gehad (bij de piek elke 6-7 minuten en best heftig al)... Gestript... Na een paar uur minder weeën en gisteravond helemaal weg. Zat er gisteravond dan ook helemaal doorheen mentaal. Het was perfect geweest als die 6-7 minuten weeën gewoon doorgezet hadden...

Vandaag weer terug bij af dus. Wij gaan nu eindelijk onze zoon weer ophalen van opa en oma, want die missen we enorm en het lijkt nu allemaal nog even niet te gebeuren. Pff had dit wel even anders voorgesteld :(

7. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.494
    1.847
    113
    Ah nee @Lenainlove ik had gehoopt dat het minstens bij jou door zou zetten. Echt flink balen!

8. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @wiedeltje ja balen he.. snap dat je de moed begint te verliezen.
    Hopelijk komt t alsnog op de natuurlijke manier , je bent inprincipe pas 2 dagen overtijd zie ik.
    Dus t kan..

@Lenainlove shit zeg had bij jouw wel babynieuws verwacht..
    Snap dat je je kindje mist die van mij is net opgehaald voor dagje en nachtje bij opa en oma en hijnwas zo lief aan het zwaaien.. deur dicht tranen.. lekkere emo doos die ik ben.
    Hopelijk komt die andere vandaag kan ik toch nog kind knuffelen ;)

9. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Ah née :( had zo gehoopt dat je aan het baby knuffelen was. De baby’s van ons hebben allemaal geen zin en dan ben ik nog net niet over tijd en ben er al goed klaar mee.

10. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.494
    1.847
    113
    Klopt @River87, maar ik heb al 2x een termijn waarop een ander kind geboren werd voorbij zien gaan. En het blijft in mijn hoofd spoken dat het een grote baby is en degene die hier het grootst was, was de meest spannende bevalling met schouderdystocie. Daarom zit ik zo te vlassen op dat het snel geboren wordt. Oja, de kinderen krijgen volgende week ook vakantie en ik wil graag een rustige kraamtijd. En mijn moeder krijgt volgende week weer een chemo kuur, waar ze zich telkens best naar van voelt. Ze voelt zich vlak voor een chemo net weer wat beter. Zou fijn zijn als ze ook gewoon op kraamvisite kan komen. Dus ja, alles bij elkaar maakt dat ik echt zo graag wil dat de baby snel komt... En had gehoopt dat de baby er al zou zijn...

11. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Ahh nee wat balen zeg!:( Hopelijk zet het alsnog snel door!

12. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Vanochtend weer elke 10 minuten, maar toch zoonlief opgehaald want we hadden hem al sinds dinsdag niet gezien en we hadden nu niet zoveel vertrouwen in deze weeën... Tot ik na het douchen ineens op 6 minuten zat en het ook sterker dan eerst voelde...

Dus... Zoontje weer naar opa en oma, vk had 3 cm ontsluiting gemeten net dus nog even spannend of het nu wél nog wat verder doorzet... pfff deze beeb maakt er wel een spektakel van zeg!

Carolinec87, Slowly, River87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @wiedeltje pff ja dat snap ik wel.. hopelijk komt de kleine vandaag of morgen nog

@Lenainlove spannend!! Zet 'm op!

Lenainlove vindt dit leuk.
  14. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.494
    1.847
    113
    Nou echt he @Lenainlove. Ik hoop dat het dan nu toch echt zover is voor je..

Ik ben trots op mezelf vandaag. Ik heb me niet laten leiden door teleurstelling, maar er een fijne dag van gemaakt met de kinderen. Bedankjes voor de juffen geknutseld. En vanavond ben ik nog naar een bbq van het werk geweest. Lekker afleiding. Hopelijk lukt het me morgen weer, want dat voelt zoveel fijner als zo zitten wachten..

River87, Lenainlove, Charls en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Oh wat goed van je. Lekker zo’n dagje bezig zijn. Gaat de dag ook wat sneller. Toch hoop ik voor je dat het snel start.

@Lenainlove ik hoop dat je al aan het baby knuffelen bent!!

16. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Jaa de 3 cm van de vk en wat matige weeën gingen een half uur nadat de vk weg was over in goede weeën om de 3 minuten! Zat toen al snel op 4 cm en ivm snelle bevalling van de eerste toen al naar het ziekenhuis. Om 19 uur daar aangekomen en de weeën kwamen sneller en sneller.. Om 20.30 persen en meneer was er na 2 minuten!
    Meteen drinken aan de borst, super! Alleen... de placenta zat muurvast. Vk heeft 5x geprobeerd, toen gynaecoloog erbij, die probeerde nog 2x en ging toen voor de laatste keer of anders werd het opereren... En toen kwam eindelijk toch nog de placenta, jeej! De geboorte van de placenta heeft 2 uur geduurd en in die tijd lag onze kleine lekker bij me te drinken :)

Moest medicijnen tegen fluxus tot 0.30, dus we besloten maar om hier te slapen. Hopelijk morgen lekker vroeg naar huis.

Het gaat goed met de kleine, ruim 3,8 kg (broer was maar 3,0!). Met mij gaat het ook goed, ben super happy :)

Slowly, Carolinec87, Charls en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    @Lenainlove gefeliciteerd! Wow wat was hij er ineens snel zeg!
    Balen dat die placenta dan zo lang duurde maar gelukkig toch nog kwam en geen operatie nodig.
    Lekker knuffelen met je baby!

18. Lenainlove

Lenainlove Actief lid

8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    @River87 Dankjewel! Nu ga ik hard duimen dat jouw kleine er ook gauw aankomt en dat het een voorspoedige bevalling wordt :)

River87 vindt dit leuk.
  19. Charls

Charls Actief lid

26 aug 2020
    216
    351
    63
    Vrouw
    aaahhh van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!! Gelukkig ging het opeens snel. Hopelijk kunnen jullie nu nog een beetje slapen en straks lekker naar huis.

20. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @Lenainlove

Ohh wat fijn! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Dat is snel gegaan zeg!
    Lekker genieten samen!

Deel Deze Pagina