Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje @Lenainlove. Al die voorweeën hebben wel gezorgd voor een super snelle bevalling zeg! En wat fijn dat de placenta uiteindelijk toch niet operatief verwijderd hoefde te worden! Geniet van jullie zoon en van elkaar! En nu wij @River87...
@Lenainlove gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Wat fijn dat het uiteindelijk toch nog zo snel is gegaan! Is al dat voorwerk niet voor niets geweest!
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Fijn dat de bevalling goed gegaan is balen van de placenta en fluxus. Ik moest toen ook een nachtje blijven bij mijn eerste ivm fluxus. Wil jij zijn naam delen met ons? hier vandaag ook 40 weken. Kom maar kleine kom maar het mag echt!!!
Oh sorry, ik dacht juist druk weekend, ben niet helemaal helder haha. Nou dan duim ik ook voor jou natuurlijk en de andere dames die nog met smart zitten te wachten. Het kan niet lang meer duren!!
@wiedeltje echt he.. Heb vanmorgen de vk gebeld omdat ik de baby wel erg rustig vondt.. Ze was bezig met een bevalling dus vanmiddag belt ze nog even Opzich de baby aardig wat gevoeld vandaag.. Maar ook m'n twijfels en zorgen uitgesproken. Dus als ze belt vanmiddag misschien toch langskomen en vandaag al strippen.. of toch wachten tot morgen.. ik vindt t zo lastig onze andere zoon kwam precies in deze aankomende nacht naar die 41 weken toe.. Manlief zegt steeds ontspan nou laat t ff los.. ik zeg ja zit dag en nacht thuis dus t zit ook de hele tijd maar in je hoofd
Dat is het inderdaad @River87. Voor anderen is het logisch om los te laten, maar zelf loop je er continue mee rond te zeulen.. Ik heb de hele dag al weer voorweeën. Ik verwacht dat het vannacht/morgen geboren zal worden. Ik zit nog te dubben om de vk te bellen om nog een keer te strippen.
Nou vk niks meer van gehoord dus gok dat de bevalling nog lang duurde of misschien nog bezig dus morgenochtend maar bellen voor t strippen. Spannend! Nog steeds weeën? Hopelijk gaat t door zetten, succes
Helaas is alles weer gestopt toen ik de Kids ging badderen en een rondje stofzuigen door het huis @River87. Net een tijd in bad gezeten in de hoop dat het me ontspanning geeft en het daarna weer start. Ik bel morgenochtend de vk voor een strippoging. Wie weet bevallen we allebei van een zondagskindje.
Gistermiddag zijn O.tis en ik allebei opgenomen in het ziekenhuis. Hij dronk nog steeds flessen van 30cc. Terwijl voor zijn gewicht hij al tegen de 60cc aan mag. Hij is ook teveel afgevallen waardoor we in het ziekenhuis liggen. Baal er zo van, voel me zo labiel. Vannacht ook gevraagd aan het personeel of zij de voedingen willen doen, kreeg zo'n erge migraine aanval. Voel me dan ook gelijk kut omdat ik niet goed voor mijn eigen kind kan zorgen Hij heeft gelukkig wel al flessen van 60cc op, maar hij heeft weinig energie omdat hij zo weinig drinkt. Hoop dat we vandaag weer naar huis mogen!
@Lenainlove gefeliciteerd! Wat is het uiteindelijk nog snel gegaan eens het echt doorzette. @wiedeltje @River87 @Slowly nog geen baby’s? @Krisjee dat is minder leuk nieuws maar goed dat ze jullie zo goed opvolgen. En fijn dat hij nu al wel flessen van 60cc gedronken heeft, hopelijk heeft hij hierdoor snel meer energie en is hij vertrokken. En je niet slecht voelen omdat je hulp moet vragen, daar zijn ze uiteindelijk voor en het is juist knap dat je dat gewoon durft vragen en zo ook aan jezelf denkt!
@Krisjee o vervelend joh.. hopelijk gaat t gauw beter met jullie beide en snel weer lekker naar huis @Anoniempje888 nope.. heb ook zinds donderdag geen voorweeën meer gehad.. Begin vd middag komt vk langs en kijken of we kunnen strippen en hopelijk gaat dat een zetje geven
@Anoniempje888 hier nog geen teken van iets dat er iets komt. @Krisjee ik had ook in het andere topic gereageerd op je. wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo gelopen is, maar je doet het echt goed. Wees niet zo streng voor jezelf. Alles voor de liefde van je kind en daar komt soms een beetje hulp bij kijken. Its takes a village to raise a child. Hopelijk knappen jullie snel op kunnen jullie naar huis.
@Krisjee je bent niet labiel! Je vraagt hulp wanneer je het nodig hebt en dat maakt je juist een hele goede mama. Hopelijk mogen jullie vandaag weer lekker naar huis en gaat het beter na zijn 60cc flesjes. Voel jij je ook wat beter na wat meer slaap? @River87 @wiedeltje Hopelijk kan er gestript worden vandaag bij jullie vandaag, succes!!! @Slowly jii bent ook de 40 weken al voorbij hè… spannend. Ik hoop dat je snel ook je kleintje in handen hebt. Mijn uitgerekende datum is morgen. Hier begint het nu dus ook spannend te worden
Vk geweest, 1cm dus ze kon strippen.. Nu kijken of t wat uit gaat halen, verwacht t ergens niet maar goed we gaan t beleven
Fijn dat het kon @River87! Hopelijk is dat het zetje wat je lichaam nodig had. Ik heb de vk niet gebeld voor strippen. Te bang voor weer een teleurstelling. Er gebeurd hier vandaag ook niks als af en toe een verdwaalde wee, er komt geen baby vandaag in ieder geval hier. Morgen controle in het ziekenhuis. Geen idee hoe ik dat ga doen, want ik heb nog geen oppas en de kinderen komen morgen door schoolreis op verschillende tijden terug, precies op het moment dat ik in het ziekenhuis moet zijn.
Ik hoop t ook Maar gok dat we t dinsdag nog een keer doen.. Snap ik ik was ook bang voor die teleurstelling maar ben dus nu veel minder gespannen nu t achter de rug is. O dat is lastig idd kan je niet iemand regelen alvast voor de zekerheid?
Update: begin vd middag gestript 1cm ontsluiting Dus het kon Inmiddels na t plassen zag ik steeds alsof er toch ook wat troebels kwam Dus net wat opgevangen echt ntrlk maar 3 druppels. Ja hoor vlokjes.. zoonlief is opgehaald door opa. Vk kon met die paar druppels testen en dat was positief Daarna inwendig die vondt ze dan weer twijfelachtig maar ze zei we gaan er toch maar vanuit van wel.. dus hopelijk komen dan nu ook de weeën