Ik zou me extra druk maken als dit een jongetje is (terwijl de ziekte niet geslachtsbepaald is,meisjes hebben net zoveel kans, maar met een ziek zoontje en een gezonde dochter is mijn ervaring nou eenmaal anders) en ik kan echt geen leuke jongensnaam bedenken. Meisjesnaam hadden we voor mn zwangerschap al. Was bij N. en B. (toen dus jongensnaam) precies zo, dus denk daarom een meisje.
Ja dat zou ik ook hebben inderdaad! Lijkt me ook zo heftig om je kindje te verliezen en dan zou ik denk ik ook zo denken Wij hebben inderdaad ook al een meisjes naam maar jongens... jeetje dat is zo moeilijk
Ach wat een spanning!!! Daarom heb ik volgende week nog een echo staan. Hoewel ik altijd al dacht dat het een meisje was... Ze zei al wel dat het 100% zeker een meisje was, maar ik Check liever nog even!
Spannend allemaal! Hier gisteren ook een mooie extra echo gehad, mooi om te zien weer. We weten nog niet of we het geslacht willen weten. Ben wel nieuwsgierig maar verrassing is ook leuk!
Mijn oudste hoopt op een broertje. Haar reden: Dan zijn wij met 3 jongens en 3 meisjes, haha. Denk dat ze evenwicht belangrijk vind. Ons maakt het helemaal niet uit. Heb over 2 weekjes weer een VK afspraak, krijg dan ook een echo. Hopelijk kunnen ze dan al iets zien van het geslacht, al zullen wij het pas bij de 20 weken echo geloven Precies vanwege wat Maagd heeft meegemaakt, er is altijd een kans dat ze ernaast zitten met het geslacht.
Ik heb de nipt test gedaan dus is 99,9999% zeker een meisje. Volgende week zaterdag toch nog even een echo gepland. Niet alleen voor het geslacht maar vooral om weer even te kunnen kijken. Maar zou toch wat zijn als ze ineens een jongen ziet. Heb al best veel roze spulletjes gekocht. 😅 Een naam hebben we nog niet. Ik had wel lijstjes voor jongens en meisjesnamen maar m'n man wilde er pas serieus over na gaan denken wanneer ik zwanger was. Dus dat doen we nu.😁 En het maakte mij verder echt absoluut niet uit wat het zou worden. Ik was heel blij dat ik überhaupt zwanger was na ruim 3 jaar dus een voorkeur had ik allang niet meer. Heel veel zeiden wel dat ze dachten een meisje al vanaf het begin maar het had mij echt niet uitgemaakt.
Ik denk dat bijna iedereen in zn achterhoofd toch een btje bang blijft dat ze het verkeerd hebben gezien, zelfs bij de NIPT. Het was bij N. echt heel duidelijk en door 4 mensen onafhankelijk van elkaar bevestigd en nog bkeef er een spoortje twijfel bij mij
Ik had na de NIPT-uitslag geen twijfel meer, want met mijn DNA kunnen ze het niet verwarren, en er was geen vanishing twin want ik heb zo veel echo's gehad, al heel vroeg, dan hadden ze dat wel gezien... en er was maar 1 embryo teruggeplaatst. Dus dit is echt een knul Ik ben me ook al behoorlijk te buiten gegaan aan blauwe en vooral mintgroene spulletjes
Superleuk! Ik was ook compleet losgegaan met roze hoor, jurkje als 1e setje enz, geen jongensspullen uitgewassen oid. Merk dat ik nu nog totaal geen shopdrang heb, maar dat komt vast snel als we volgende week horen wat er in mijn buik trappelt
Kwam bij mij ook pas nadat ik het geslacht wist inderdaad, want de 'onzijdige' spulletjes zijn toch net ietsje minder leuk dan de roze en blauwe dingetjes, vind ik
♡ZWANGER♡ 29 mei Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 30 mei TJS - 2e kindje ♥ 1 juni 2 juni Giraf - 1e kindje ♥ 1BB - 25 jaar - 1e kindje ♥ Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Bloesempje - 29 jaar - 3e kindje ♥ 3 juni AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥ Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥ 4 juni Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥ Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥ ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ♥ 5 juni 6 juni Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥ Zwanger01 - 1e kindje ♥ Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Theedoek - 21 jaar - 2e kindje ♥ 7 juni ShirleyNick - 3e kindje ♥ Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 8 juni ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥ Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥ Sheveloper - 29 jaar - 1e kindje ♥ 9 juni Lise87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ Mamamijn - 28 jaar - 2e kindje ♥ 10 juni Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥ 11 juni Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥ o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje ♥ PLMP89 - 2e kindje ♥ 13 juni Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥ Btanja - 32 jaar - 2de kindje ♥ 14 juni Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥ Hadassa - 38 jaar - 4e kindje ♥ Mama0103 - 1e kindje ♥ 15 juni jongemama1993 - 23 jaar - 4e kindje ♥ Totaal: 33 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19, vrouwvan, mama-in-love, Smeetjuh1990, Rammetje86, PH1 jongen ♥(1) | meisje ♥(4) | verrassing ♥(1) | onbekend ♥(28) ♡ Afspraken ♡ December 12 || Theedoek - controle vk 13 || Dido82 - 14 weken check 14 || Gootje89 - controle echo gyn 14 || Suus85 - afspraak vk 15 || Bloesempje - afspraak vk + geslachtsbepaling 15 || Mama0103 - afspraak vk 16 || Liva89 - Geslachtsbepaling 16 || AmyW - controle en geslachtsbepaling 17 || Ritoy - Geslachtsbepaling 17 || Arendje - Pretecho 19 || Plmp89 - Geslachtsbepaling 19 || Innas - controle vk 19 || Theedoek - Geslachtsbepaling 21 || Arendje - controle vk 27 || Podex - Geslachtsbepaling 27 || Maagd - afspraak VK 27 || Mamamijn - controle vk 28 || o0mona0o - controle vk 30 || Wollie92 - controle vk + geslachtsbepaling 30 || ShampooL - geslachtsbepaling Januari 05 || Arendje - GUO 05 || Suus85 - 20 weken echo 17 || Maagd - 20 weken echo 19 || Gootje89 - 20 weken echo 19 || Dido82 - 20 weken echo en geslachtsbepaling 20 || Liva89 - 20 weken echo 23 || Podex - 20 weken echo 25 || Jongemama1993 - 20 weken echo 25 || Wollie92 - 20 weken echo
Zojuist toch een geslachtsbepaling geboekt (in Nederland!) Ik zat te twijfelen om gewoon tot de 20 weken echo te wachten maar ik kan niet wachten, haha. 30 december weten we zeker of we een zoon krijgen of toch een dochter. Spannend!! Edit: Oh, en gisteren de laatste afspraak gehad bij de VK. Dossier overgedragen en ook even naar het hartje geluisterd
Oei dat is wel even spannend dus! Volgens mij is er geen limiet voor het aantal weken. denk dat het meer te maken heeft met wat als de uitslag niet goed is en jij daarop een abortus zou willen. Dan moet je dat wel voor de 22e week doen. Dus je moet terug rekenen hoeveel tijd heeft nipt test nodig om jou uitslag te geven etc.
Oh wat spannend he! Hier ook lichte voorkeur, maar Vd week baby'tje vast gehad en toen dacht ik aaaaaah jij bent ook zo leuk. 😂😍 Ik moet maandag op de weegschaal (15 weken) Hoeveel zijn jullie aangekomen en hoeveel weken ben je dan nu?
Van wie moet je maandag op de weegschaal? Ik sta elke dag op de weegschaal! Ben +1 kg vanaf m'n startgewicht 15 weken geleden maar ben toen vrij snel wat afgevallen en dat is er weer helemaal bij dus in dat geval zou je kunnen zeggen +3kg En jullie?