Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Vanmorgen even op de weegschaal gestaan en tot nu toe +1,5 kilo

2. Theedoek

Theedoek Actief lid

5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Moet bij vk elke controle
    Ze doen er niks mee ofzo maar ter controle dat je niet in 1 week 5 kilo bijkomt ofzo

3. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Vorige keer vroegen ze mij niet hoeveel! Maar deze keer vast wel.

Wat een verschil hè in kilo's nu al. Ligt er ook aan of je al bv overgewicht hebt hè? Maar ShampooL jij kon wel wat kilootjes gebruiken toch ;)

4. Theedoek

Theedoek Actief lid

5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier overgewicht idd. Maar of je nou 50 kg of 100 weegt, je moet wegen bij elke controle
    Tenminste dat doen ze
    Als je zegt dat je dat niet wilt zal het vast niet erg zijn maar het zijn wel standaard dingetjes die gecontroleerd worden

5. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik ben nog nooit gewogen bij de verloskundige.

Ik zat net 5kg boven een gezond gewicht toen ik zwanger werd dus ik moet wel goed opletten dat er niet te veel bijkomt.

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Klopt. Ik was 45 kilo voor de zwangerschap, nu dus 50/51 kilo. Maar toch is +6 kilo wel een hoop hoor, haha.

7. sheveloper

sheveloper Actief lid

2 dec 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn buik is sinds een paar dagen s ochtends net een plank maar s avonds dan zet ie zo ontzettend uit dat ik wel 5 maanden lijk! Herkenbaar?? Vind het zo gek!

Ik was 5 afgevallen zodra ik zwanger was maar nu zitten die 5 er weer aan dus lastig in te schatten hoeveel van de koekjes is en hoe veel van de beeb ;)

8. sheveloper

sheveloper Actief lid

2 dec 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shampoo dan ben je 13% van je lichaamsgewicht aangekomen, kan me voorstellen dat dat ff wennen is!

9. ShampooL

Als je het zo zegt klinkt het nog erger !! :( :p

10. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik moest er ook even om grinniken 😂
    Ik zal binnenkort de weegschaal weer eens afstoffen, heb ook overgewicht dus hoop weer binnen de perken te blijven. Bij B. en N. tussen de 10 em 15 kg aangekomen en dat is normaal geloof ik dus hoop weer op zoiets of minder. ;)

11. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Haha ik denk dat je dat goed kunt hebben ShampooL maar klinkt wel heftig zo Haha!!
    Ik twijfel ook of mijn kilo's baby kilo's of chocolade kilo's zijn :D

12. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hahahah zo klinkt het erg dramatisch idd Shampoo
    1 troost, ik was 28 kilo aangekomen bij de eerste
    Mijn lichaam was gewend veel te sporten en sloep altijd al Mn eten op en toen werd ik zwanger en kon ik niet meer sporten door zwangerschapsichias. Vlak voor ik zwanger werd nog de laatste 8 kilo erafgekregen gelukkig en vanaf dat punt ben ik nu 1,5 kilo aangekomen
    Het schilt volgens mij gewoon ook erg per zwangerschap, ik hield op het eind zoveel vocht vast (in de winter) dat ik nu Mn hart vasthou hoe erg het strakjes zal zijn maar goed het is voor een goed doel

13. Theedoek

Theedoek Actief lid

5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat is dat dan bo ?

14. ShampooL

De 5 kilo is een combinatie van veel eten + baby + placenta + extra bloed + MEGA boobies. Maar het is vooral het eten hoor :D

Fotootje van mijn buikje met 14 weken en dus +5 kilo :p

PS: let niet op de troep, we zijn aan het klussen/opruimen.

Bijgevoegde bestanden:

15. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Ik ben nog helemaal niets aangekomen.. Had vanochtend zelfs het idee dat mijn buik platter leek, werd meteen weer lekker onzeker :D

16. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hier eerst 5,5 kilo afgevallen en nu weer een kilo aangekomen. Maar mn eetlust is behoorlijk terug en ik heb zin in allerlei lekkere dingen dus ik verwacht dat het er snel genoeg weer aan zal zitten.;)

Zijn jullie al een het rond kijken voor de babykamer of ben ik de enige gek die zo snel begint haha. Ik ben nog niks aan het kopen maar wel wat ideetjes aan het op doen qua kleur en meubels enzo :)

17. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Gefeliciteerd aan degene die het geslacht al weten! Ik zit nog te twijfelen of ik een extra echo ga plannen. Aan de ene kant wil ik het nu al weer weten, aan de andere kant heb ik zoiets van na Ja ik wacht wel gewoon.

Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen. Ik denk de hele tijd dat ik hardstikke dik lijk door het eten maar volgens mij is mn buik gewoon flink aan het groeien haha.

Ik doe gewoon wit met bruin voor de kinderkamer, we hebben al een wiegje gezien (een ronde)♡@

18. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Wij gaan na de 20 weken echo voor de kamer kijken. Wil graag witte meubels en dan grijs met mintgroene accessoires. Halen jullie het allemaal nieuw? Ik kijk ook wel rond op marktplaats

19. ShampooL

Wij gaan ook pas na de 20 weken echo beginnen met verzamelen. Wij doen trouwens geen aparte babykamer. De baby zal bij ons op de kamer blijven totdat we gaan verhuizen (over een jaar/anderhalf jaar)

20. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik ben ook al bezig voor het kamertje hoor 😅

We zijn vandaag begonnen met het kamertje leegruimen en we willen volgende week na de pretecho de verf gaan halen. Dan kunnen we daar rustig mee beginnen de komende weken. Vind het wel jammer dat ik niet mag verven want ik vind dat altijd leuk. Dan gaan we na de kerst de meubeltjes bestellen. Of misschien wachten we wel tot na de 20 weken echo want die heb ik 5 januari. Even kijken hoe het loopt.

Deel Deze Pagina