Mijn moeder is lactatiekundige en ze zegt dat het heel belangrijk is om vroeg een lactatiekundige te laten komen als de bv niet lukt. Het is haar tot nu toe altijd gelukt om de baby te laten drinken als ze langs kwam, behalve als de hulp te laat werd ingeschakeld (soms zeggen kraamverzorgsters dat zij het wel voor elkaar krijgen maar soms ontbreekt dan toch de extra kennis). Jeetje Bloesempje, dat is inderdaad heel zeldzaam. Wanneer zou je dan weten of je kindje het niet heeft? Ik ben niet zo bang dat mijn boobs straks geen sexy onderdeel van het liefdesspel meer zijn Met IVF wordt het daaronder ook nogal klinisch en a-sexy (mijn man had tijdens de IUI zelfs zijn eigen zaad met een plastic slangetje naar binnen gespoten, erg onromantisch ) , maar tussendoor genoten we volop
Hoi dames, Ik weet niet of jullie het nog kan schelen maar zal het toch delen voor de gene die het wel willen weten. Vanmorgen een vroege echo gehad en een kloppend hartje gezien, ik ben nu 6+4. Dit keer pas in augustus uitgerekend, maar dat geeft niet. Hoop vooral dat het gezond blijft doorgroeien <3
Ja smeetjuh!! Gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het gezond, maar het begin is in ieder geval goed! Wat leuk dat je het even laat weten
Gewoon even overleggen tijdens de intake. Weet niet of de school ver weg is, maar is vast een mouw aan te passen.
Van de IUI's en al het gedoe er omheen hadden wij ook niet heel erg veel last, maar met de bv vond ik het wel genoeg dat iemand om de 3 uur (of vaker) aan mn borsten zat, mn man mocht er dan toch echt afblijven
Dat je bij elke nies in je broek plast hadden ze mij wel eerder mogen vertellen. Sjonge! Ook heb ik veel last van kleine bloedneuzen. Het vervelende is niet de 'bloedneus' zelf maar de kleine harde bloed pulkjes die het achterlaat. Ik ben zowat de hele dag bezig met mijn neus schoonmaken (wat ook weer zorgt voor nieuwe kleine bloedneuzen), en het stof van de zakdoekjes maakt dat ik moet niezen en hoppa! .. ik plas weer een beetje in mijn broek. En zo gaat het de hele dag door.. ANNOYING !! zo.. dat moest er even uit
Nou heel rot is het niet; het beïnvloed niet mijn gezondheid of dat van de baby of zo, maar het is wel gewoon irritant, haha.
Wauw Smeetjuh, wat fijn gefeliciteerd!! & ShampooL ik heb ook veel last van die "kleine bloedneuzen", inderdaad heel vervelend. Ik voel de baby ook al een tijdje en vanaf deze week steeds duidelijker! De placenta ligt ook naar achter en de vk en echoscopist in het zkh hadden al gezegd dat ik het heel snel kan gaan voelen. Zo bijzonder! Het voelt als een soort 'plopjes' of luchtbelletjes die in je buik knappen haha. Vanavond hebben wij een pretecho met geslachtsbepaling, ben zo benieuwd!
Wie weet als hij heeft gezien dat de baby daar ook uit gekomen is dat hij dan denkt van nou laat maar even... Bij ons was het na 3 maanden ofzo weer. Best wel lang. Maar eerlijk gezegd was ik zelf al wel weer aan het experimenteren hoe het allemaal voelde enzo. 1e keer orgasme is heel raar, voelde dat bijna niet. Ik was ingescheurd en heb lang last gehad van mn litteken. Zelfs toen we weer sex hadden voelde ik dat na paar maanden nog steeds. ik zou me ook niet druk maken om de school hoor. Leerplicht is er wel maar echt hoor ze komen niet meteen aan de deur (tenzij jij je kind vaker zomaar thuis houdt) maar in dit geval is het te verklaren natuurlijk. Wat fijn Smeetjuh!! Hoop voor je dat het goed blijft gaan! Ook nog lekker in de zomer verlof. Gefeliciteerd!! Succes vanavond Liva en veel plezier natuurlijk! Hoe doen jullie het eigenlijk met oudere kinderen? Laat je die thuis bij de bevalling of laat je hen ophalen door opa/oma ofzo? Ik heb nog geen idee hoe wij dat gaan doen. Mijn moeder woont bijna een uur bij ons vandaan en mijn schoonouders een uur. M'n zus langer dan een uur. Mn schoonzus woont het dichtst bij maar heeft geen auto. Ik wil mn moeder eigenlijk niet laten komen want krijg al stress als ik daar aan denk. + het feit dat zij dan al weet dat ik lig te bevallen... Mijn 1e bevalling was van 1e wee tot geboorte 6 uurtjes. VK verwacht dat ik nu nog sneller zal bevallen. Tijd om weg te brengen is er misschien dus niet.
Heel erg bedankt dames Moet over 2 weken terugkomen, want er zijn twee vruchtzakjes te zien. In eentje duidelijk een kindje met kloppend hartje gezien, de tweede twijfelden we en is minder mooi van vorm.. het is dus ook nog even spannend of het er twee zijn. Denk dat het er bij 1 blijft, ben daar al heel blij mee!
Poeh he... misschien dus ook nog 2. Nou wie weet sterkt die 2e goed aan en krijg je er 2!! Wow. Blij dat het weer snel gelukt is.
Wauw misschien dus nog 2 ook! Wat leuk en spannend zeg! Hoe voel je je verder? Liva heel veel plezier zo! Hoelaat moet je? Maagd, hier wonen mijn schoonouders nog geen 5 min vandaag dus als t overdag is gaat de kleine daarheen en anders komen hun in de nacht hier heen Ik ben ook snel bevallen van de eerste (binnen 5 uur) en wil nu graag in bad bevallen in een geboorte centrum Alleen ik woon in een dorp dus we moeten daar 30 min voor rijden in. We bij het eerste ziekenhuis/ geboorte centrum Ik hoop het bad dus te halen. Bij Mn zoontje had ik al 5cm ontsluiting en niet echt pijn. 20 min later al 7 en na het breken van mn vliezen binnen 5 min 10cm en mocht ik persen. 30 min later is de kleine geboren oftewel een super bevalling en hoop hem nu nog relaxter te maken door in bad te bevallen (als ik het haal) Ik heb hier mijn vriend over kunnen halen om toch vanavond naar het geslacht te vragen tijdens de echo. Bij de eerste wilde we het niet weten maar ik wil het nu zo graag weten