Ik ben heel erg misselijk en spuug al vanaf de 4 weken... sinds anderhalve week aan de medicijnen, maar spuug daar nu ook doorheen. Heel anders als vorige keer dus en weer heel erg hetzelfde als bij mijn zoontje! Lees hier wel veel mee, van de kwaaltjes, abortus, bv of fv gesprekken, maar vooral de echo's haha. Zo gaaf zoveel meisjes al! (Periode van mijn zoontje waren het bijna allemaal jongens). Ben benieuwd wat de verdeling straks is!
Jeetje heftig zeg! Hou je wel iets binnen? Wat moet jij je rot voele. Bij mijn zoontje overheerste ook echt de jongens.. nu denk ik dus dat het ook een jongen is omdat er al zoveel meisjes op de lijst staan.. stomme reden maar goed ik hoop zooooo op een meisje
Dan hoop ik met je mee Bo 😁 Wij willen ook graag een meisje, maar een jongen is net zo welkom natuurlijk. Ja ben aardig beroerd haha. Als het net zo gaat als bij mijn zoontje, dan heb ik nog 10 weken spugen voor de boeg. Ik houd nog wel wat binnen, maar ben wel aan het afvallen. Hoop dit keer niet in het ziekenhuis te belanden. Ben desondanks wel dolgelukkig! Een kloppend hartje 😍
Smeetjuh wat fijn om te horen! Van harte meis en geniet er lekker van. Juist leuk dat je dit hier verteld, is toch super fijn nieuws!
He smeetjuh what leuk dat me het Goode nieuw met ons komt delen, hoop dat het overgeven minder wordt. Fijne zwangerschap nog gewenst! Ach bo gefeliciteerd! Wat een meidenclub hier, als dat het al niet was haha. Vanavond kerstfeest van mn vriend zijn werk, knoeistrakke jurk aan en ik lijk zwanger. Haha wat raar.
Shampoo Ik heb ook vaker een bloedneus dan normaal. Vet irritant inderdaad. Liva Wat leuk dat je de baby al voelt! Maagd Wij hebben een inwonende aupair in huis. Als het in de nacht gebeurd maken we haar wakker en neemt zij vanaf dan de zorg voor de kindjes over. Als het overdag gebeurt ook, want ik beval in het ziekenhuis. Ik zou absoluut m'n kinderen niet in huis willen tijdens de bevalling, dus zou ze op laten halen. Bo Wat leuk, een meisje! Gefeliciteerd!
Nou wij zijn net terug van de geslachtsbepaling! Helaas was het niet zo goed te zien, omdat de baby de hele tijd de handjes tussen de beentjes deed😅.. De echoscopiste denkt een meisje maar we mogen volgende week nog een x terug komen, heel fijn! Hopelijk werkt de baby dan wel mee haha
♡ZWANGER♡ 29 mei Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 30 mei TJS - 2e kindje ♥ 1 juni 2 juni Giraf - 1e kindje ♥ 1BB - 25 jaar - 1e kindje ♥ Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Bloesempje - 29 jaar - 3e kindje ♥ 3 juni AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥ Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥ 4 juni Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥ Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥ ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ♥ 5 juni 6 juni Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥ Zwanger01 - 1e kindje ♥ Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Theedoek - 21 jaar - 2e kindje ♥ 7 juni ShirleyNick - 3e kindje ♥ Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 8 juni Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥ Sheveloper - 29 jaar - 1e kindje ♥ 9 juni Lise87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ Mamamijn - 28 jaar - 2e kindje ♥ ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 10 juni Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥ 11 juni Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥ o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje ♥ PLMP89 - 2e kindje ♥ 13 juni Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥ Btanja - 32 jaar - 2de kindje ♥ 14 juni Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥ Hadassa - 38 jaar - 4e kindje ♥ Mama0103 - 1e kindje ♥ 15 juni jongemama1993 - 23 jaar - 4e kindje ♥ Boommm -27 jaar - 4e kindje ♥ Totaal: 34 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19, vrouwvan, mama-in-love, Smeetjuh1990, Rammetje86, PH1 jongen ♥(1) | meisje ♥(6) | verrassing ♥(0) | onbekend ♥(28) ♡ Afspraken ♡ December 17 || Ritoy - Geslachtsbepaling 17 || Arendje - Pretecho 19 || Plmp89 - Geslachtsbepaling 19 || Innas - controle vk 19 || Theedoek - Geslachtsbepaling 21 || Arendje - controle vk 22 || Jongemama1993 - Controle Vk 22 || ShampooL - controle zk 27 || Podex - Geslachtsbepaling 27 || Maagd - afspraak VK 27 || Mamamijn - controle vk 28 || o0mona0o - controle vk 30 || Wollie92 - controle vk + geslachtsbepaling 30 || ShampooL - geslachtsbepaling Januari 03 || Liva89 - controle vk 05 || Arendje - GUO 05 || Suus85 - 20 weken echo 09 || ACP0309 - Centering Pregnancy 10 || Dido82 - controle vk 10 || bo1986 - controle vk 12 || Theedoek - controle vk 16 || bo1986 - 20 weken echo 17 || Maagd - 20 weken echo 19 || Gootje89 - 20 weken echo 19 || Dido82 - 20 weken echo en geslachtsbepaling 20 || ACAP0309 -20 weken echo 20 || Liva89 - 20 weken echo 23 || Podex - 20 weken echo 24 || Theedoek - 20 weken echo 25 || Jongemama1993 - 20 weken echo 25 || Wollie92 - 20 weken echo
Wat vervelend Liva dat ze het niet goed konden zien, voordeel is wel dat je volgende week weer naar jullie wondertje mogen kijken
Ja heel jammer, maar wel fijn om ons wondertje weer te mogen zien en volgende week nog een keer inderdaad 😍.
Bo wat leuk een meisje!! Duidelijke foto ook zeg! Dat is niet te missen. Nu lekker shoppen😁 Liva jammer dat het bij jou niet goed te zien was. Hopelijk volgende week beter!
AmyW ik denk 2 maandjes dat wij weer gemeenschap hadden misschien ook wel 2,5 maand Ik was ingeknipt & dus gehecht. Vond eerste x ook weer erg eng. Liva jammer dat er nog niks was te zien, Hihi eigenwijze baby nu al 😂 Maar leuk volgende week nog een x kijken!! Bo een meisje wat leuk 😍 Smeetje k heb t niet meegekregen aangezien ik er nog niet zo lang ben, maar begrijp dat vorige zwangerschap is 'misgegaan' Ik wens je een voorspoedig zwangerschap! Hier trouwens hele twijfel over bv of kv Dat kolfen lijkt me zo verschrikkelijk Denk dat ik me echt een koe voel dan 😳 Nog 3 dagen tot de geslachtsbepaling 😍
Poeh wat een meiden! Leuk hoor!! (Jongens ook natuurlijk, maar leuk dat er ineens zoveel meiden zijn!) En Liva, goed excuus om nog een keer te mogen kijken!