Ja hoor,ik heb ze al een paar wk als ik bepalde dingen doe. Kan in principe niet heel veel kwaad als het bij af en toe blijft.
Ik heb geen last van harde buiken na een orgasme, naar begrijp wel dat het een raar idee is. Vond het in begin ook eng en nu vaak geen zin omdat ik moe ben of gewoon de lol er niet van inzie. Wat leuk weer een meisje op de lijst. Ook nu een jongen gelukkig. Met al die meisjes denk ik wel steeds meer dat ik dan een jongen krijg. Gewoon omdat iemand toch een jongen moet krijgen. Nog ruim 4 weken pas!
Hier geen problemen hoor. Ik heb altijd meerdere orgasmes tijdens de seks en ik heb tot nu toe nog nooit buikpijn gehad. Ik had een paar dagen terug de slappe lach en heb daarna wel even flink buikpijn gehad, haha. Seks kan absoluut geen kwaad hoor
Maagd haha moet lachen om jouw theorieën, omdat ik een meisje krijg denk jij een jongen ivm zelfde datum. En nu omdat er zoveel meisjes zijn. Ik herken mezelf daar helemaal in en zou dezelfde denkwijze kunnen hebben. Willen jullie t wel weten? Dit is mijn eerste zwangerschap en heb geen flauw idee wat ik me bij harde buiken moet indenken!! Oh en trouwens deze week bij de verloskundige gevraagd; gewicht houden ze niet bij en vinden ze (mits je bmi te hoog is) ook helemaal niet interessant.
Het deed inderdaad geen pijn haha. Leuk zo'n open forum Ik zit elke keer ontzettend naar die echo toe te leven, dan heb je hopelijk weer de bevestiging dat alles nog goed is. Zojuist werd ik toen ik in de spiegel keek weer heel onzeker, dat mini buikje dat ik had is gewoon helemaal weg, borsten niet meer pijnlijk, misselijkheid 's morgens bijna weg.. word gewoon snel angstig dat het niet meer goed zit.
Wollie gekkie! Vanaf 16 weken gaan sommige kwaaltjes weg, je hcg wordt minder en je gaat je doorgaans beter voelen. Kijk vanavond maar eens naar de spiegel, dan zit dat buikje er wel weer! Je kindje gaat met 15 weken heus niet ineens zomaar weg hoor!
Amy je hebt ook gelijk hoor wat fijn dat we op een gegeven moment ons kleintje kunnen gaan voelen, lijkt me een enorme geruststelling dan.
Haha ja ergens probeer ik mezelf in te dekken. Ik wil heel graag ook een meisje maar wil me daar niet teveel op focussen. Dus prent mezelf vanalles in zodat ik an het idee van een jongen kan wennen. Meisjes vs jongens is vaak wel gelijk. Volgens mij worden er over het algemeen iets meer jongens geboren dan jongens. Dus als er nu al zoveel meisjes in deze lijst staan dan kan het toch bijna niet anders dat de volgende echo's jongetjes zijn. Harde buiken kan heel vervelend zijn. Je buik wordt keihard. Als je dat nu hebt dan is dat van inspanning en samentrekken van je baarmoeder. Verderop in de zwangerschap is het een teken van teveel lichamelijk beweging en wordt vaak aangeraden om het rustiger aan te gaan doen. Zo tegen het einde van de zwangerschap kan het voorweeen zijn. dan is je buik/baarmoeder aan het oefenen. Gewicht doen ze idd niks mee. Vroeger wel maar nu kunnen ze veel meer op echo's zien dan toen. Geen zorgen! Je hormoon neemt nu af waardoor de kwaaltjes afnemen of ineens verdwijnen. Kans dat het nu nog misgaat is zo ontzettend klein.
Hebben jullie zo'n angelsound? Lijkt me fijn om af en toe het hartje te horen maar lees ook enge verhalen dat het slecht zou zijn?
Ik had vanmorgen na het opstaan mijn eerste harde buik. Wou opstaan uit bed, voel het ineens heel hard worden. Na een halve minuut werd het weer normaal :O Is dat niet heel erg vroeg?
Angelsound is volgens mij niets meer dan een versterkende microfoon, zou geen kwaad kunnen. Ik heb een echte doppler (van het merk Jumper), daarvan is er weinig informatie of het kwaad kan of niet omdat daar wel een soort van stralingen vrij zouden komen. Heb zelf het idee dat als een doppler/angelsound echt zo slecht is als sommige beweren, waarom is het dan nog altijd vrij verkrijgbaar? dan had het toch allang niet meer verkocht mogen worden? Ken mensen die iedere dag even luisteren. Maar als je het echt niet vertrouwd of aandurft dan zou je alleen kunnen luisteren als je veel buikpijn hebt gehad of bloedverlies, geeft vaak ook een eerste geruststelling .
Angelsound is ook een doppler. Niet bewezen dat het kwaad kan maar ook niet bewezen dat het geen kwaad kan. Ik heb er 1 en luisterde bij B en N max 1x per week tot ik ze voelde. Deze zw.schap 4x gebruikt geloof ik. Toch even bevestiging dat de baby er nog zit en het nog doet
Wij hebben heel snel een Angelsound nog van Marktplaats gehaald op zaterdagavond na het bloedverlies toentertijd. En ik vind het nu ook heel fijn dat we af en toe even een paar minuten dat ding erop kunnen zetten en haar kunnen horen als we dat willen. Ga geen uren luisteren natuurlijk, maar heb het ook al wel drie dagen achter elkaar gedaan :')
Er zat trouwens zo'n simpele koptelefoon bij, en de eerste keer was zo'n gigantische domper. Het geluid was heel zacht, en het geluid was niet eens de baby maar gewoon ruis. Dat was echt even een deceptie, tot we onze eigen goede koptelefoon opzetten, toen was het fan-tas-tisch. En nu hebben we er boxen in gedrukt haha. Maar anway, tip dus als je geluid ook zo slecht is.
Ik heb die koptelefoon ook gelijk weggekiepert. Gebruik nu mn in-ears gewoon, boxjes hebben we ook wel eens gedaan.
♡ZWANGER♡ 29 mei Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 30 mei TJS - 2e kindje ♥ 1 juni 2 juni Giraf - 1e kindje ♥ 1BB - 25 jaar - 1e kindje ♥ Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Bloesempje - 29 jaar - 3e kindje ♥ 3 juni AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥ Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥ 4 juni Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥ Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥ ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ♥ 5 juni 6 juni Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥ Zwanger01 - 1e kindje ♥ Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Theedoek - 21 jaar - 2e kindje ♥ 7 juni ShirleyNick - 3e kindje ♥ Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 8 juni Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥ Sheveloper - 29 jaar - 1e kindje ♥ 9 juni Lise87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ Mamamijn - 28 jaar - 2e kindje ♥ ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 10 juni Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥ 11 juni Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥ o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje ♥ PLMP89 - 2e kindje ♥ 13 juni Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥ Btanja - 32 jaar - 2de kindje ♥ 14 juni Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥ Hadassa - 38 jaar - 4e kindje ♥ Mama0103 - 1e kindje ♥ 15 juni jongemama1993 - 23 jaar - 4e kindje ♥ Boommm -27 jaar - 4e kindje ♥ Totaal: 34 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19, vrouwvan, mama-in-love, Smeetjuh1990, Rammetje86, PH1 jongen ♥(2) | meisje ♥(6) | verrassing ♥(0) | onbekend ♥(26) ♡ Afspraken ♡ December 17 || Ritoy - Geslachtsbepaling 17 || Arendje - Pretecho 19 || Plmp89 - Geslachtsbepaling 19 || Innas - controle vk 19 || Theedoek - Geslachtsbepaling 21 || Arendje - controle vk 22 || Jongemama1993 - Controle Vk 22 || ShampooL - controle zk 23 || Liva89 - Geslachtsbepaling 27 || Podex - Geslachtsbepaling 27 || Maagd - afspraak VK 27 || Mamamijn - controle vk 28 || o0mona0o - controle vk 30 || Wollie92 - controle vkp 30 || ShampooL - geslachtsbepaling Januari 03 || Liva89 - controle vk 05 || Arendje - GUO 05 || Suus85 - 20 weken echo 09 || ACP0309 - Centering Pregnancy 10 || Dido82 - controle vk 10 || bo1986 - controle vk 12 || Theedoek - controle vk 16 || bo1986 - 20 weken echo 17 || Maagd - 20 weken echo 19 || Gootje89 - 20 weken echo 19 || Dido82 - 20 weken echo en geslachtsbepaling 20 || ACAP0309 -20 weken echo 20 || Liva89 - 20 weken echo 23 || Podex - 20 weken echo 24 || Theedoek - 20 weken echo 25 || Jongemama1993 - 20 weken echo 25 || Wollie92 - 20 weken echo
Weer ff terug van weg geweest, zit in een enorme drukke tijd op m'n werk. Nog 1 weekje doorbikkelen en dan lekker 1,5 week vakantie. 27 december nog een controle staan waar ik naar uit kijk want vind het nog steeds wel spannend hoor, voel de beeb ook nog niet bewegen maar hoop dat dat gauw mag komen. 17 januari hebben wij de 20 weken echo en het blijft voor ons heerlijk een verrassing wat het wordt. gelukkig heb ik wel weer wat meer energie en wil dus ook weer wat tijd en aandacht aan m'n man besteden😉 Was laatste tijd op een laag pitje. Ik heb zon jeuk aan m'n borsten en m'n onderrug, Pff echt vervelend soms. Heb ook al last van 1,5 week van een trillend onderooglid, zal eens kijken of ik wat extra magnesium erbij kan slikken. Jullie nog plannen voor de feestdagen?