Wat fijn Suus en Arendje! Dus goed dat je toch zelf zo rustig bent gebleven. Worden jullie gewogen bij vk (suus?) ik niet. Ik nu 3á5 kg aangekomen, lastig te zeggen want begon met 55 daarna 53 en nu dus 58. Is nogal een dingetje voor mij, m'n gewicht... maar moet eerlijk zeggen, ben onwijs aan het snaaien en snoepen.. hele dag aardig gezond maar dan een enorme vreetkick gedurende de dag. Zal er wel bij horen??
Wat een goed nieuws! Dat zal toch wel een opluchting zijn Nu duimen dat je placenta mee naar boven groeit
♡ZWANGER♡ 29 mei Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 30 mei TJS - 2e kindje ♥ 1 juni 2 juni Giraf - 1e kindje ♥ 1BB - 25 jaar - 1e kindje ♥ Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Bloesempje - 29 jaar - 3e kindje ♥ 3 juni AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥ Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥ 4 juni Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥ Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥ ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ♥ 5 juni Daisyvdm - 28 jaar - 2e kindje ♥ 6 juni Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥ Zwanger01 - 1e kindje ♥ Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ Theedoek - 21 jaar - 2e kindje ♥ 7 juni ShirleyNick - 3e kindje ♥ Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 8 juni Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥ Sheveloper - 29 jaar - 1e kindje ♥ 9 juni Lise87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ Mamamijn - 28 jaar - 2e kindje ♥ ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 10 juni Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥ 11 juni Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥ o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje ♥ PLMP89 - 2e kindje ♥ 13 juni Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥ Btanja - 32 jaar - 2de kindje ♥ 14 juni Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥ Hadassa - 38 jaar - 4e kindje ♥ Mama0103 - 1e kindje ♥ 15 juni jongemama1993 - 23 jaar - 4e kindje ♥ Boommm -27 jaar - 4e kindje ♥ Totaal: 35 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19, vrouwvan, mama-in-love, Smeetjuh1990, Rammetje86, PH1 jongen ♥(10) | meisje ♥(10) | verrassing ♥(2) | onbekend ♥(14) ♡ Afspraken ♡ Januari 12 || Theedoek - controle vk 13 || Gootje89 - controle gyn 13 || Daisyvdm - 20 weken echo 16 || bo1986 - 20 weken echo 17 || Maagd - 20 weken echo 17 || Mamamijn - 20 weken echo 18 || Vivienne - 20 weken echo 18 || Arendje - controle vk 19 || Gootje89 - 20 weken echo 19 || Dido82 - 20 weken echo en geslachtsbepaling 19 || Bloesempje - GUO 19 || Innas - 20 weken echo 20 || ACAP0309 -20 weken echo 20 || Liva89 - 20 weken echo 20 || o0mona0o - 20 weken echo 23 || Podex - 20 weken echo 23 || Innas - Controle vk 24 || Theedoek - 20 weken echo 24 || Maagd - Controle vk 24 || ShampooL - Controle vk 25 || Jongemama1993 - 20 weken echo 26 || Wollie92 - 20 weken echo 31 || o0mona0o - controle vk Februari 06 || Dido82 - controle vk 13 || ShampooL - 20 weken echo
Super dat alles goed was Suus en Arendje! Hier word ik wel gewogen bij de VK, maar dat is meer een beetje om in de gaten te houden dat het niet te extreem is, verder zeggen ze er weinig van. Tot nu toe +3. Vorige zwangerschap in totaal zo'n 12 kg aangekomen als ik me goed herinner, was er na een jaar allemaal weer af. Maar ik ben al aan de zware kant, dus dat moest ook wel... , al heb ik er behalve gewoon gezond eten weinig aan gedaan. Beetje onsmakelijk vraagje; zijn er nog meer met last van diarree? Ik heb het al een paar dagen en verder niet ziek ofzo. Volgens mij kan het komen doordat de darmen minder plek hebben nu bm verder groeit... Maar hoe lang duurt het dan voor ze weer hun (nieuwe) draai gevonden hebben?? Haha
Wij hebben trouwens ook besloten dat het geslacht van de baby dit keer weer een verrassing blijft. Dus mijn hartje mag op groen. Op m'n telefoon zie ik die kleurtjes trouwens niet... Weet nog niet zeker of we ons eraan kunnen houden om het niet te vragen (en of we het niet per ongeluk toch zien op een echo), maar als we het toch weten zal ik het ook hier melden.
Knap hoor, dat je het niet hoeft te weten/stil kan houden! Wat was er met de nier, Suus? In ieder geval erg fijn dat het er verder goed uitziet weer!
Hebben jullie dat ook dat je slecht slaapt? Gister op het werk een drukke dag gehad en eind van de middag buiten kantoor gewerkt. Savonds had ik nog een vergadering. Ik had dus een drukke dag en dan zou je denken dat je wel kan slapen, ook aangezien ik al paar weken slecht slaap. In slaap vallen is geen probleem maar elke nacht zo rond 3 uur ben ik klaar wakker. Voor dat ik echt mn ogen open doe en zie dat het 3 uur is heb ik ook al tijdje liggen draaien. Daarna lig ik nog zo'n 1.5/2 uur te draaien om vervolgens wel weer in slaap te vallen. Maar om 6 uur gaat mn wekker weer . Dit gaat nu al 2-3 weken zo en ben het wel zat. Op werkdagen kan ik overdag niet slapen maar andere dagen probeer ik wel bij te tanken. Ik val savonds op de bank ook wel eens in slaap van vermoeidheid. Geen dutje doen en erg moe naar bed gaat heeft ook geen zin. Herkenbaar voor iemand?
Ik kan normaalgesproken niet zo makkelijk in slaap vallen, ik lag eerst uren en uren wakker. Dat gaat sinds mijn zwangerschap een stuk beter! Maar, de laatste weken word ik wel vaak rond 3 uur wakker, rond 4 uur weer, half 6 etc
Ik slaap ook onrustig. Op m'n rug liggen lukt niet meer door de druk, dus wissel nu de hele nacht door van zij naar zij. Vanochtend heel leuk moment in bed. Manlief kon de kleine voelen bewegen!
Hier ook slechte slaper. Moeilijk inslapen, 2xwakker om te plassen en's ochtends heel vroeg wakker en kan dan ook niet meer slapen. Maar verder geen last overdag en ook niet vermoeid. Sport nog lekker 3 a 4 keer per week...
Ik word meerdere keren per nacht wakker, maar val daarna wel weer in slaap. En slapen op de linkerzij is goed alleen vind ik het een ramp om op mijn linkerzij te liggen. Hier moet ik ook op de weegschaal bij de vk.
Ja, ik heb dat ook precies rond 3u wakker, eigenlijk altijd omdat ik dan naar de wc moet... Gelukkig val ik wel altijd weer snel in slaap. Maar slaap soms ook slecht, en heb de vreemdste dromen!
Hier ook slechte slaper.. eigenlijk standaard eruit moeten om te plassen en dan heel vroeg wakker. Gelukkig val ik wel weer snel in slaap.
Bijzonder gevoel is dat hé! In het begin nog onduidelijk, maar nu ga je het steeds meer voelen. Dan begint het genieten pas echt.
Ah bah dit patroon herken ik... en lijkt erop 'erbij te horen' aangezien meer van jullie dit hebben. Ik hoef er trouwens niet uit om te plassen. Heb me afgeleerd om savonds nog veel te drinken. Gevolg: Smorgens veel dorst, maar hoef er snachts niet uit. Ik voel de kleine trouwens nu ook bewust sinds ruim een week. Begin vorige week dacht ik van ja dit moet het toch wel zijn, dus eigenlijk was het al eerder maar toen was ik er nooit zeker van. En nu soms ook tijdens het werk terwijl ik er niet mee bezig ben. Buitenkant is het nog moeilijk te voelen omdat ik ook mn hartslag voel en je dan t verschil niet goed voelt.
Eventjes bijgelezen! Fijn dat alles goed is met iedereen! We horen het binnen een week wat het wordt. Kinderkamer is bijna klaar heb niet super veel kwaaltjes, was nooit een fantastische slaper en het is gewoon hetzelfde. Ben (vind ik zelf, hoef niet te wegen bij VK) wel te weinig aangekomen. In totaal nu 600 gram. Ben dus meer op mijn eten aan het Letten, wat moeilijk blijft. Volgens mij kan ik de baby sinds NYE voelen