Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Wollie en Bo...ik duim voor jullie dat het bloedverlies onschuldig is!

Hier verder nog steeds amper symptomen.
    Als ik dan toch iets moet noemen ben ik best moe, heb ik een opgezwollen buik en slaap ik iets slechter. Maargoed daar is allemaal zeer goed mee te leven, haha!

Ik hoop zo dat het allemaal goed zit, konden we maar eventjes binnen kijken he! Ik ben uiteindelijk gestopt met testen toen de cb digital 1-2 gaf en mijn big bazar test een donkere streep gaf. Heb echter geen knaltest gehad, dus dat maakt best onzeker.

Hoop dat we allemaal tijdens de eerste echo een mooi kloppend hartje mogen bewonderen!

2. Twilightdreamer

27 sep 2016
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik stel voor dat we een raampje laten plaatsen in ons buik ;) Kunnen we het zelf volgen Hope19!

Vorige zwangerschap heb ik ook veel testen gedaan. Echt iets van 8 kv en 2 cb digital en 2 van MVM (ze gaf er nog een extra omdat mijn test zo lichtjes was, ze zei: Vind je vast leuker om hier straks ook een knal op te laten zien).

Eerste paar weken is en blijft gewoon heel onzeker en we moeten toch proberen om rustig te blijven en te wachten ;) Uiteindelijk gaan de weken wat sneller!

3. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    @twilight.. He gets, dat zou wel balen zijn! Bij je zoontje ook gehad?

Ik was vanmorgen wel iets misselijk maar na het eten ging het wel weer. Ben wel snotverkouden geworden, direct na de positieve test. Ik ben de afgelopen jaren alleen maar verkouden als ik zwanger ben.. Dus dat is een goed teken😉.

Vandaag heb ik even geoefend: twee neefjes erbij. Dus vier kinderen in de leeftijd onder de 3. Dat is wel aanpoten hoor! Nu verwacht ik natuurlijk dat er maar 1tje bij zou komen natuurlijk, twee zou wel zwaar worden!
    Nog meiden met kans op tweeling ivm terugplaatsing of hormonen!? Het lijkt me super tof hoor! Maar wel pittig!

4. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @lise87 dat is inderdaad aanpoten met 4 kindjes onder de 3 jaar!
    Ik heb denk ik wel een kleine kans op een tweeling. We hebben het zelf gezellig gemaakt tijdens m'n eisprong en een paar dagen later een terugplaatsing gehad. Maar ik ga er totaal niet vanuit hoor. Zou wel heel leuk zijn.

5. Twilightdreamer

27 sep 2016
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Poeh pittig Lise87! Maar vast ook heel gezellig ;)
    Ja zo kan je het ook zien, voor jou dus een heel goed teken :D Hoop wel milde verkoudheid ;)?

Spannend Arendje, wel heel erg mooi dat je nu zwanger bent <3 Wat een lange weg heb jij al afgelegd... Twee knappe kindjes zou een klap op de vuurpijl zijn dus voor jullie! :D

Ja met mijn eerste zwangerschap van de 6e tot de 16e week HG gehad inclusief ziekenhuisopname, dus ik houd er wel rekening mee...
    Hoop het niet :( maar zal mij er dan bij neer moeten leggen en hopen dat het dit keer eerder stopt.
    Voor nu hoop ik nog dat het echt echt griep is, aangezien mijn spieren nu allemaal zeer doen. Positief blijven :D

6. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Dankjewel twilight! Zou inderdaad heel speciaal zijn. Maar als er überhaupt 1 zit die goed blijft plakken zijn we al dolgelukkig :)

Ik hoop echt dat je een griepje te pakken hebt en geen HG. Dat je andere symptomen erbij hebt spreekt wel voor een griepje inderdaad.

7. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    @arendje dat zou wel super speciaal zijn he? Maar1tje is ook al zo'n wonder!
    Zou je bij een tweeling ook meer hcg aanmaken?

@twilight.. Oh ik hoop ook Eem griepje voor jou. Lijkt me super pittig, helemaal omdat je er nu eentje hebt rondlopen:

Zijn jullie allemaal uitgetest? Ik heb nog twee testjes liggen voor komende week! Ik wil echt een knaller!

8. Twilightdreamer

27 sep 2016
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb 39 graden koorts, dus nu met 2 paracetamol op bed. Hoop morgen weer fris en fruitig te zijn &#128513;

Ja ik ben uitgetest. Heb vrijdag alleen de mvm test nog, maar ik geloof het wel. Voel mij iets zekerder dit keer.

9. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Dan zal het wel een griepje zijn. Hier heerst ook zo'n buikgriep.

Ik voel me ook niet zo super onzeker als de eerste keer. Misschien omdat ik al twee kids heb rondlopen. Dinsdag ga ik de vk bellen. Ben benieuwd wanneer ik mag langs komen. Wanneer doen ze bij jullie over het algemeen de eerste echo's?

10. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik heb mijn eerste echo 24 oktober.. mocht hem zelf plannen, dus wel fijn

11. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Ik mocht van mezelf weer testen vandaag, en hij is duidelijker dan vrijdag, blij mee!

Zo spannend hè, dinsdag op m'n NOD nog n keertje en dan ga ik de verloskundige bellen denk ik. Mogen hier bij 8 weken de eerste echo, dat zou dan pas rond 1 november zijn...

Bij mn eerste zwangerschap, toen ik al vermoeden had dat t mis was (dat heb ik nu eigenlijk niet) en helderrood bloedverlies, mocht ik bij 5,5 week komen voor n inwendige echo, toen zagen ze ook dat t niet goed was. Dus misschien toch bellen Bo, als alles gewoon goed is weet je t dan wel zeker! Scheelt veel onzekerheid denk ik. Maar fijn dat t bloedverlies iig gestopt is!

Bij mn dochtertje mocht ik ivm eerdere vroege miskraam bij ruim 7 weken komen en toen kloppend hartje gezien, dus ben benieuwd wanneer t nu mag/kan...

@twilightdreamer; heftig zeg als je weer HG hebt, ken t zelf niet, maar klinkt niet fijn... op z'n zachtst gezegd
    @lise verhoogde kans op tweeling maakt die eerste weken wel extra spannend! Mn vriend heeft wel s gezegd dat ie n tweeling erg leuk zou vinden, lijkt me wel zwaar, maar ook gezellig, goed dat je vast geoefend hebt met 4 kleintjes ;)
    @arendje, voor jou ook heel spannend en extra speciaal, duim voor je! Fijn dat je 11 okt eerste echo al hebt!
    @ph, ook al een echo datum staan, fijn! Hoeveel weken ben je dan?

Bijgevoegde bestanden:

12. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    7.1 weken volgens mijn berekening en 8.1 als ik uitga van mijn eerste menstruatie dag! Wou het liefst een echo met 6.4 weken (had hem bij mijn dochtertje met 6.3 weken), maar dan ben ik op vakantie!

13. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Ah, ja, dan gaat t even niet anders. Maar vakantie tussen in zorgt er wel voor dat t wachten misschien minder lang duurt! :D

14. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Mooie test Innas!!

15. Twilightdreamer

27 sep 2016
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mooie test Innas! :D
    Ja PH1, dat is wel jammer.... maar even lekker weg is natuurlijk ook veel waard! Erna snel een echo <3 Leuke dingen in het vooruitzicht!

Bij ons wordt standaard tussen de 10-12 weken een echo gedaan, maar je mag er wel zelf voor kiezen om pretecho's te doen. Wij gaan met 7 weken en 10 weken een echo doen denk ik, dit hebben we ook bij ons zoontje gedaan (toen omdat ik het gewoon heel spannend vond, nu vind mijn man dat we gewoon lekker hetzelfde gaan doen).

Ik voel mij vandaag een stuk beter! Koorts is nu eindelijk weg, wel beroerd geslapen. Spierpijn is al stukken minder en niet misselijk meer. Echt griep geweest dus :D
    Hoop (voorlopig) misselijk vrij te blijven :D

16. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Fijn dat het beter gaat twilight! Gelukkig was het een griepje.

Ik ben nog steeds zo onzeker. Ik heb af en toe steekjes in m'n buik en dan denk ik oh nee het zal toch niet mis gaan. Nog 9 dagen tot m'n 1e echo. Maar dat geeft ook nog niet echt zekerheid natuurlijk. Voor mij kunnen de komende 2 maanden niet snel genoeg gaan.

17. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    @innas hihi ik heb geen verhoogde kans hoor. Zat er zo eens over te prakkiseren n.a.v de 4 kindjes thuis.
    Fijn dat de test donkerder was

@twilightdreamer; gelukkig. Hopelijk blijft het zo!

@arendje! Echt aftellen nu! Steekjes horen erbij denk ik toch?

Ik ga dinsdag de vk ook maar eens bellen! Heb wel zin in een
    Datum om naar uit te kijken!

18. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Doen jullie mee met moeders voor moeders?

Ik twijfel enorm. Wil graag meedoen, maar ben tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje dagelijks aan het overgegeven geweest tot een week of 18 en weet niet of ik dat wel trek als het weer zo is..

19. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Ik zou graag met jullie mee willen praten! Vandaag weer een testje gedaan (bovenste) en begin nu toch echt wel te geloven dat het goed zit! Morgen is m'n NOD.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,2 KB
      Weergaven:
      6
  20. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik doe mee! En heb de geur ook nooit als heel erg ervaren. Gewoon even ademen door je mond en dan had ik er geen last van! Je kunt het altijd proberen en stoppen als je het toch niet trekt.

Deel Deze Pagina