Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACP0309

ACP0309 Actief lid

28 jul 2016
    176
    0
    16
    Ik denk ook dat ik hem voel, heel bijzonder!! Aan de buitenkant ook nog niet veel, net zoals bij Maagd, omdat m'n hartslag nogal duidelijk aanwezig is. Kan haast niet geloven dat we al bijna 19 weken onderweg zijn... bijna op de helft!

Ik slaap de laatste tijd ook best onrustig, maar dat kan ook liggen aan de verhuizing. Vanochtend zijn alle dozen naar de opslag gegaan, heb nu dus een heeeeel leeg appartement. Blijf maar wat langer op m'n werk, omdat ik niet eens een stoel heb om op te zitten thuis. Zodra m'n man terug is van z'n werk gaan we onze spullen naar ons tijdelijke adres brengen :).

Ben door de verhuizing nu ontzettend moe en een beetje labiel haha... Denk dat ik de komende dagen ontzettend goed kan slapen (morgen sleuteloverdracht en dan begint het échte uitrusten voor een paar weken).

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ben je dan eerst veel afgevallen en reken je de 600 gram vanaf je start gewicht?
    600 is wel errug weinig. Als je de apps enzo mag geloven dan is je kindje nu zo'n 300-350 gram. Zou betekenen dat de de andere 300 gram alleen in placenta, navelstreng en vruchtwater zit. Terwijl je lichaam ook nog meer bloed heeft aangemaakt en je borsten waarschijnlijk groter worden.

3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Nou ja, daar is het so far ook nog bij gebleven helaas :')
    Hopelijk vanavond nog even een sessie met baby, hoop dat het er nu toch wel echt aan zit te komen...

4. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    #2584 Wollie92, 12 jan 2017
    Laatst bewerkt: 12 jan 2017
    Ik slaap nog steeds wel heel goed eigenlijk, ook vroeg en dan de hele nacht door. Moet wel zeggen dat ik fijner slaap sinds ik met een Voedingskussen lig.

Ik voel de kleine helaas nog niet :( heb wel de placenta voor

Edit: voelde net een tikje en toen ben ik naar mijn buik gaan kijken en toen zag ik een tikje 😍 Zou het dan toch de baby zijn

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik slaap altijd al heel prima en nu ook. Ik heb ook een voedingskussen en dat is echt héérlijk! :D

6. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Vandaag de 20-weken echo gehad en goedgekeurd!

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Fijn!!

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hey wat goed! Fijn he!

9. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Ja echt zo blij. Bij ons zoontje was het allemaal anders. Nu kunnen we echt genieten geen zorgen :)

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Wat was er met hem?

11. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Nu lekker genieten!

12. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Wat fijn Daisy!

13. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Mijn zoontje had een nekplooi van 7.1, er was minimale tot geen maag-/blaasvulling en er miste een slagader in de navelstreng en was waarschijnlijk niet levensvatbaar. Uiteindelijk zijn er verder geen afwijkingen en chromosoomafwijkingen gevonden. Hij is uiteindelijk gezond geboren. Hij heeft alleen een iets vertraagde motorische ontwikkeling en is prikkelgevoelig maar dat hoeft er niet mee te maken te hebben. Het heeft ons heel veel stress bezorgd en onzekerheid bezorgd. Maar gelukkig hebben we de juiste keuze gemaakt en hebben wij nu een heerlijk lief vrolijk mannetje! En met zijn zusje gaat het gelukkig allemaal goed nu. We hebben er ook bewust voor gekozen om nu geen onderzoeken te doen.

14. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Jeetje heftig zeg Daisy! Gelukkig viel alles uiteindelijk mee met je zoontje maar het lijkt me echt zwaar om de hele zwangerschap in spanning te zitten of hij wel levensvatbaar is.

Hier voelde ik net de baby heel duidelijk!😍 Ik voelde al eerder kleine plopjes maar ik dacht dan zal dit haar zijn of zijn dit m'n darmen? Nu voelde ik heel duidelijk een tikje! En toen ik met m'n hand naar die plek ging voelde ik weer een tikje! Dit kan niet missen

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Wat heftig Daisy! Snap dat je nu niet voor testen hebt gekozen, in jullie geval heeft dat vooral onnodige spanning veroorzaakt!
    Superleuk dat steeds meer dames bewegingen voelen ❤
    Vk controle was hier weer helemaal in orde. Ik vertel tegenwoordig waar ik denk dat ze de doppler moet plaatsen en tot nu toe heb ik een 100% score, vandaag ook in 1x goed 😂
    2 februari heb ik de volgende controle. In de tussentijd de guo en een gtt 😣, zo geen zin in! Mag ook gesprek met gyn gaan inplannen om hopelijk vast wat obstakels waar we bij de bevalling van N. tegenaan liepen te tackelen zodat deze bevalling en de uren daarna hopelijk nog soepeler gaan verlopen :)

16. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Ja leuk he, sinds twee dagen kan ik haar ook af en toe voelen. Eindelijk!:D

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik denk dat ik mijn baby nog steeds niet voel. Ik voel af en toe iets maar volgens mij zijn dat gewoon darmen of zo.. pff, die onduidelijkheid!! :p

Fijn dat de 20weken echo zo goed is gegaan Daisy! :)

18. Theedoek

Theedoek Actief lid

5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik voel hem ook sinds een week echt dagelijks! Wauw wat bijzonder weer 😍

19. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Bo1986 succes morgen met de 20 weke echo!

Hoe gaat het met iedereen?

We zijn nu ongeveer op de helft allemaal. Gaat snel he!

20. ACP0309

ACP0309 Actief lid

28 jul 2016
    176
    0
    16
    Ik ben de laatste paar dagen een beetje labiel. Komt waarschijnlijk door de verhuizing, dat we nu verblijven op een tijdelijk adres etc., maar heb ook het gevoel dat de zwangerschap het wat extra zwaar maakt... Het went vast na een paar dagen/weken :).

Echt super fijn dat we nu al bijna op de helft zitten! Ik meen ons mannetje regelmatig te voelen (vooral in de avond), zo'n bijzonder gevoel! M'n man heeft het ook al een paar keer mogen voelen. Komende vrijdag de 20 weken echo, dus een spannende week!

Deel Deze Pagina