Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook heel veel steekjes en echt menstruatiepijn in m'n buik waardoor ik erg verrast was zwanger te zijn. Nu had ik weer die steekjes waardoor ik eigenlijk al een vermoeden had zwanger te zijn.. Schijnt heel normaal te zijn de eerste weken. Gebeurd natuurlijk ook zo veel in die baarmoeder! Hopelijk stelt het je iets gerust.

2. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    862
    436
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd Plmp89!
    Ik ga ook meedoen aan Moeders voor Moeders, heb me net aangemeld:).
    Arendje ik heb sinds een paar dagen ook last van steekjes in m'n onderbuik (baarmoeder?).
    Heel gek gevoel, maakt me ook onzeker:).

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dag meiden,

Zijn jullie ook zo ontzettend moe aan het worden? Ik heb vannacht meer dan 12 uur geslapen en ik ben nu ook pas net wakker geworden van een middagslaapje.

Ook heb ik best wel last van buikpijn. Niet vanuit mijn baarmoeder maar meer mijn buikspieren of darmen? Een vervelende pijn die pas weggaat als ik compleet stil ga zitten of liggen.

4. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd plmp89!!

Ik heb mezelf even helemaal gek gemaakt! Ik ging net nog even snel een testje doen (terwijl ik het testje eigenlijk dinsdag ochtend wilde doen). Middag urine dus, en een kV test, waarvan ik weet dat het lang duurt dat ze donker worden.. Maar goed.. Dat wachten he?! 😜

Ik kreeg een hartverzakking omdat ik dacht dat het testje lichter was.. Een paar minuten later gelukkig donkerder dan die van vrijdag! 🎉
    Eigenwijze troela die ik ben! IK STOP MET TESTEN!

5. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Linker test is van net!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      4
  6. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Nou dat is een goede knaller!
    We moeten onszelf allemaal maar niet gek maken met die testen.. Heb zelf nog een cb met weekindicator liggen die wil ik dinsdag doen en hopen dat er dan 3-4 staat!
    Ik doe mee met MVM! Wil iedereen vragen dit te doen als het maar even kan!!!!

7. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL

Thanks! Daarom stop ik er ook maar mee. De testen zijn ook op dus dat is maar goed ook! 😉

MvM heb ik de eerste twee keer wel gedaan. Ik twijfel nu enorm, heb er veel over gelezen en dat is niet ten positieve voor MvM en de medicijn fabrikant die er achter zit. Ik denk er dus nog even oven na..

8. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap wel mee gedaan met MvM maar sla deze ronde over.

Ben ontzettend misselijk de hele dag. Had dit niet bij mijn zoontje. Moet er nu niet aan denken om boven die stinkende potten te hangen hihi

9. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Wauw wat een knaller lise!!

Ik heb gister avond ook nog een test gedaan en die test streep was nu donkerder dan de controle streep
    Heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad!

Ik wacht nog even de eerste echo af en dan ga ik wel mee doen met MvM

10. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Hee dames.
    Het bruinverlies is weer minder hier en nu weer meer "gewone gele" afscheiding, ik voel me verder eigenlijk heel goed, alleen mijn borsten doen wat zeer maar verder 0,0 kwaaltjes. Zijn druk aan het verhuizen en ik ben het hele weekend druk geweest met behang krabben etc en dat gaat allemaal prima, ik vergeet het soms eventjes omdat ik niets voel haha

11. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig wollie! Dat is een goed teken!
    Een beetje afleiding is wel fijn dan he?

Ik vind het btw best rustig op dit forum. Op hoeveel moeders zitten we nu?

12. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Ok, haha, dan had ik dat verkeerd begrepen!

13. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Ja, ik ben ook wel weer benieuwd naar de lijst. Houd 1 iemand die bij, of kunnen we 'm copy-pasten?

14. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Voel me vandaag echt beroerd.. Zo moe en misselijk! Al twee keer boven de wc gehangen, maar overgeven wou niet. (sorry tmi i know) ;)

Zo blij dat mijn man thuis was en de zorg over ons dochtertje op zich nam!

15. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    #275 Carlie, 2 okt 2016
    Laatst bewerkt: 2 okt 2016
    Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik kom graag (nog een klein beetje voorzichtig) met jullie meekletsen als dat mag. Vanmorgen een positieve test dus ik vind het nog onwijs spannend. Het lijkt me wel fijn om dit geheimpje toch ergens te kunnen delen.
    Ik ben 31 jaar en dit wordt ons tweede kindje. Nu maar even jullie berichtjes teruglezen....

Edit: bevaldatum vooralsnog 11 juni

16. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    ja de lijst wordt niet echt bijgehouden he? Haha! Ik nu op mijn telefoon dus dat is ook lastig. We hadden toch ook onze afspraken doorgegeven?

Ik heb vandaag (prive) enorm veel stress gehad, nog nooit zoiets vreselijks meegemaakt.. Was gewoon bang voor t kindje. Had steken, pijnen alles in m'n buik. Maar een mk kun je niet van stress krijgen heb ik gelezen. Tot nu toe zit ons kleine appelpitje nog waar die zit... Dus houd ik maar moed hoop en vertrouwen dat het zo blijft.

17. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Vandaa te horen gekregen dat mijn schoonzusje 11 weken zwanger is.
    Haha! Onze baby scheelt daalijk 7 weekjes🙊

18. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    @carlie gefeliciteerd en welkom!

@ph bah, hopelijk blijf je niet zo misselijk!

@amy! Vervelend.. het is wel het beste voor het kindje dat je niet te veel stres hebt! Hopelijk gaat het snel beter?! Lost het op?! Sterkte!!

@hope! Wat leuk! Twee vriendinnen van mij zijn ook zwanger, super gezellig vind ik het om samen zwanger te zijn. Ze weten het nog niet hoor! ☺️

Ik heb echt veel energie vandaag! Het is dat ik zon mooie test had, anders zou ik denken dat er niks aan de hand is. Alleen wel iets strakkere broeken! 😜

19. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    @PH1 Vervelend zeg dat je je zo ziek voelt! Had je dat bij de zwangerschap van je dochtertje ook? Fijn dat je man dan idd even voor de kleine kan zorgen!

@Carlie (voorzichtig) gefeliciteerd!!

@Amy Oh wat heftig, dat klinkt niet fijn! Alles weer wat rustiger nu?

@Hope Wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is! Heb jij het ook al verteld of krijgt zij die verrassing over een paar weken te horen?

Ik twijfel nog een beetje wanneer we het gaan vertellen. Over 2 weken hebben we een weekend met bruiloft in het buitenland met vrienden, dus dat wordt opletten met eten en niet drinken... Denk dat dat toch wel op gaat vallen, maar vind het eigenlijk nog te vroeg om het te vertellen. :(

20. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Ik lees ook veel op mijn telefoon en vind dan de pagina vaak lastig te lezen. Hij onthoud niet waar ik voor het laatste gelezen heb waardoor ik geen idee meer heb waar te beginnen haha.

Hebben toen ook daarom bij mn eerste kindje een facebook groep opgericht omdat dat fijner leest

Deel Deze Pagina