Mag ik mij hier ook melden? Het is SUPER pril, maar doe het toch. 😊 Het is ons eerste kindje en uitgerekend 14 juni
Lieve Mieksel, Heel veel sterkte. Ik kan wel huilen... Denk aan je en gun jou snel een goede zwangerschap toe. Xxx knuffel
Ik lees je verhaal nu voor het eerst maat wat ontzettend heftig moet dit zijn voor jullie. Heel veel sterkte..
Zijn hier meer dames met een kort lontje? Normaal gesproken ben ik redelijk kalm en geduldig, maar nu spring ik om de kleinste dingen uit m'n panty. - Mijn kat die miauwt - Het niet kunnen vinden van een bepaalde toets op het toetsenbord - Koud geworden thee - Een nies die maar niet komt Super irritant, ik herken mijzelf gewoon niet.. hopelijk gaat het snel voorbij want ik erger me dood aan mijzelf, haha
Nee wat ontzettend klote zeg! Nee vind ik niet leuk. had zo gehoopt dat we samen weer zelfde groepje zouden zitten. Jee wat naar zeg! Hoop dat het je snel wel gegund is!! Wat grappig! Leuke tijd samen! Ik ben ook benieuwd wie er in mijn omgeving nog meer zwanger zijn. normaal heb ik altijd een handjevol mensen die ik ken die komende tijd een kindje verwachten.
ZWANGER!! 1 juni TJS - 2e kindje 2 juni Suus85 - 2e kindje Ritoy - 2e kindje Gootje89 - 2e kindje Giraf - 1e kindje 3 juni AmyW - 1e kindje 4 juni 5 juni Hope19 - 1e kindje 6 juni Mama-in-love - 4e kindje Wollie92 - 1e kindje Maagd - 2e kindje Arendje - 1e kindje 7 juni ShirleyNick - 3e kindje Twilightdreamer - 2e kindje 8 juni Liva89 - 1e kindje ShampooL - 1e kindje Bo1986 - 2e kindje ACP0309 - 1e kindje 9 juni Lise87 - 3e kindje 10 juni 11 juni Carlie - 2e kindje 12 juni Plmp89 - 2e kindje 13 juni Innas, 2e kindje 14 juni Miszy - 1e kindje 15 juni Afspraken 4 oktober ShampooL - Huisarts 5 oktober Twilightdreamer - Intake verloskundige 7 oktober Twilightdreamer - MVM 11 oktober Arendje - 1e echo gyn 12 oktober Suus85 - Echo 17 oktober AmyW - gyn 24 oktober Hope19 - 1e echo 25 oktober Liva89 - 1e echo Maagd - intake verloskundige 28 oktober AnyW - verloskundige 3 november Wollie92 - 1e echo[/QUOTE]
Mieksel, wat een teleurstelling...veel sterkte! Vanmorgen verloskundige gebeld en heb 17 oktober 1e echo. Nog 2 weekjes in spanning zitten. Last van gevoelige/gespannen borsten en soms wat buikkrampen. Ook last van haaruitval. Werk ook in in de zorg.
Ik weet niet of je dit nog leest maar heel veel sterkte gewenst. Wat verdrietig dat het weer mis gaat. Sterkte en hopelijk heel snel een voorspoedige zwangerschap!
Hoi dames, Bij deze wil ik mijn kwaaltjes met jullie delen: -hoofdpijn; -moe; -koude rillingen; -zeurderig gevoel in baarmoeder; -grotere borsten En jullie? Ik ben nog niet misselijk. Hopelijk blijft dat zo! Mijn schoonzusjes werden misselijk bij 5 en 6 weken, dus ben nog niet uit de gevarenzone!
Ik werk in het onderwijs! Over het algemeen dus geen rare diensten. 😉 En ik maak baby/kinderkleding; al helemaal zin om voor de nieuwe smurf aan de slag te gaan. Al 1 klein broekje gemaakt voor mijn man toen ik de Positieve test had; hebben mijn kinderen toen aan hem gegeven. Hier nog niet veel klachten behalve de bandenpijn en opgezette buik. Heb best veel energie, helemaal als je bekijkt wat een drama nachten wij Af en toe hebben. Oh en wie had het over jeuk!? Check!! Morgen eindelijk de vk bellen. Ben benieuwd. Ik hoop met 7 welen de eerste echo!
Ahhhh Mieksel, wat verdrietig. Kippenvel krijg ik er van... heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Toen ik de berichtjes voorbij zag komen van de meiden uit de zorg moest ik lachen en dacht ik: je komt altijd mensen tegen uit de zorg en het onderwijs. En ja, toen kwam ook het onderwijs voorbij! Ik werk ook in het onderwijs en heb dus geen last van wisselende diensten. Lijkt mij erg pittig om tijdens je zwangerschap late- en/of nachtdiensten te moeten draaien. Wat betreft kwaaltjes valt het hier (nog) reuze mee. Ik ben wel moe, maar dat was ik volgens mij al. Hopelijk blijft het zo. @Lise87, we hebben wel wat gemeen. Werken in het onderwijs en zelf kleertjes maken. Ik kan ook niet wachten om voor onze mini te gaan naaien.
Wat grappig zoveel mensen uit de zorg! Mijn symptomen: (wil het geen klachten noemen want dat klinkt zo negatief ) - heel erg moe - grote gevoelige borsten - krampjes/steken bij de baarmoeder - ik heb het continu koud - haaruitval - plotseling heel heftig reageren op iets - rare dromen - bij vlagen misselijk - sommige dingen heel sterk ruiken Manlief zat gisterochtend een broodje ei te eten. Ik werd er echt niet goed van!! Terwijl ik normaal gek ben op ei.