Mooie test! Ik heb het vandaag aan mn moeder verteld. Heb mijn zoontje het boekje "kleine pluis" aan haar laten geven. Ze wist al wel dat we bezig waren dus heel groot was de verassing niet hihi
Hallo dames. Ik sluit me ook aan bij deze groep na de grootste verrassing van mijn leven! Woensdag na Iui poging 3 ongesteld geworden maar het was anders dan normaal dus vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan (denkende de dat hij negatief zou zijn en daarna de mestruatie door zou zetten) en die was positief! Ik heb het even uitgerekend en ik ben op 2 juni uitgerekend van baby nummer 2. Wel even de echo's afwachten om het zeker te weten. Ik loop gewoon te stuiteren!
ZWANGER!! 1 juni TJS - 1e kindje 2 juni Suus85 - 2e kindje Ritoy - 2e kindje 3 juni AmyW - 1e kindje 4 juni 5 juni 6 juni Mama-in-love - 4e kindje Wollie92 - 1e kindje 7 juni 8 juni 9 juni 10 juni 11 juni 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni
Heb even na zitten rekenen en kom uit op 2 juni en het is ons tweede kindje. Iedereen gefeliciteerd!! Het blijven spannende tijden maar dat mooie roze lijntje hebben we vast!
ZWANGER!! 1 juni TJS - 2e kindje 2 juni Suus85 - 2e kindje Ritoy - 2e kindje Gootje89 - 2e kindje 3 juni AmyW - 1e kindje 4 juni 5 juni 6 juni Mama-in-love - 4e kindje Wollie92 - 1e kindje 7 juni 8 juni 9 juni 10 juni 11 juni 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni
Ik ben zo blij dat hij weer opgelopen is! Heb alleen soms wel van die soort menstruatiekrampen dat vind ik wel heel eng hebben jullie die ook?
Ik ben zelfs nog ongesteld wollie maar toch echt zwanger menstruatie krampen voelen hetzelfde als een zwangerschap weet ik nog van mijn 1e zwangerschap. Toen dacht ik ook dat ik ongesteld zou gaan worden
Ik had in de eerste helft van de week wel menstruatiekrampen maar die zijn nu helemaal weg. Verder ook weinig symptomen. Hooguit iets sneller honger en snachts met omdraaien wat gevoelige borsten. Ritoy inderdaad toevallig! Ik verwacht dat ik 2 dagen verder ben omdat de terugplaatsing vroeg in de cyclus was. 2 dagen eerder als bij mijn dochter. Hoe oud is jouw eerste? Mijn dochter wordt bijna 2
Mijn zoontje is bijna 9 maanden. Wij zijn alweer begonnen toen hij 6 maanden was omdat het bij ons via het ziekenhuis moet allemaal en het meestal dus heel lang duurt (2 jaar voor baby nummer 1).
Hallo allemaal, ik heb vandaag een licht positieve test, dus ik hoop dat ik in dit groepje terecht kan en zal kunnen blijven, Proficiat aan alle andere dames hier! 💕
Hoi hoi! Vanmorgen er nog maar even een testje tegen aan gegooid.. Kan het zelf steeds meer geloven❤! Bovenste test van vanmorgen! Loopt iig goed op!
Super! Shirley ook gefeliciteerd! Ik dacht vanmorgen ook laat ik er nog een keer testen maar de test deed het niet! Misschien een teken dat ik maar moet stoppen met testen haha
ZWANGER!! 1 juni TJS - 2e kindje 2 juni Suus85 - 2e kindje Ritoy - 2e kindje Gootje89 - 2e kindje 3 juni AmyW - 1e kindje 4 juni 5 juni 6 juni Mama-in-love - 4e kindje Wollie92 - 1e kindje 7 juni ShirleyNick 3e kindje 8 juni 9 juni 10 juni 11 juni 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni
Hoi dames, Dit zijn mijn testen, hihi nog zo onwerkelijk. Ik hoop dat ik in dit groepje kan blijven mee kletsen!