Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Oh ja onrustig slapen doe ik ook maar mijn zoontje is ook veel wakker dus kan daar ook van komen. En koud had ik ook al 2 weken last van.

Mama0103, welkom. Wat een gekke volgorde dat je eerst een echo krijgt en dan pas intake met vk.

2. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Bedankt voor het welkom heten!

Oh, ja ik weet niet wat de normale volgorde is maar dit stelde de verloskundige voor.

Vinden jullie het ook zo lastig om voor je te houden?

3. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ja absoluut!! Het liefst vertel ik het tegen iedereen. Soms zit ik in mezelf te glimlachen en dan denk ik ineens, oops niet té blij doen. :D

Hebben jullie trouwens het verlof al eens berekend? Gewoon de hele zomer verlof, van begin mei tot half augustus.. HEERLIJK! Als alles goed gaat plak ik er ook nog 3 weken vakantie achter, kan nu al niet wachten :p En mooie bijkomstigheid, vakantiegeld is dan ook gestort dus kunnen we de laatste weekjes nog losgaan hahaha.. (Ik denk veelste ver vooruit, I know)!

4. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Zo dat is een goed vooruitzicht inderdaad!! Heerlijk

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja ik had voor ik zwanger werd al rekening gehouden met vakanties. Mijn ouderschapsverlof loopt in mei af en moet dan tot mijn zwangerschapsverlof gewoon verlof voor die uren opnemen. Als ik dan met verlof ga is het half mei ongeveer. Ik had dus ook gehoopt in mei uitgerekend te zijn. Hadden we wel op gemikt maar vorige ronde mocht het nog niet zo zijn.
    Ik zou dan 1e week sept ongeveer weer aan het werk gaan.
    maar vakantie eraan plakken doe ik niet. kan me herinneren van mijn 1e dat ik blij was weer te mogen werken. Wereld werd wel een beetje klein met alleen maar thuis zijn en zorgen voor een kind.
    Ik denk eerder dat ik week voor m'n verlof vakantie neem. Nog even de rust van 1 kind die af en toe nog naar de creche gaat.

6. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    hahaha dat klinkt bekend.

Oeh daar had ik nog niet aan gedacht! Inderdaad een super periode voor verlof!

Wat knap dat veel van jullie nog niet willen shoppen. Ik kan niet wachten. Ik denk ook veel te ver vooruit wat dat betreft. maar goed... nog niks gekocht :p

7. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk daar ook al over hoor!! Heerlijk lekker de hele zomer genieten van de kleine! Vakantie geld had ik nog niet gedacht haha, goede😃

8. ACP0309

ACP0309 Actief lid

28 jul 2016
    176
    0
    16
    Ben weer helemaal bijgelezen... Fijn om te lezen hoe iedereen zich voelt, zo'n raar idee dat de meeste mensen om me heen geen idee hebben van waar ik bijna de hele dag aan denk...

Wij vliegen volgende week zaterdag terug naar Nederland en ik denk dat we t mijn ouders (die komen ons ophalen) gelijk vertellen... Snel daarna de vader van m'n man. Voor m'n collega's etc houd ik t nog even geheim.

Qua symptomen: ik wil alles eten wat los en vast zit (constant honger en word / blijf een beetje misselijk als ik niet regelmatig eet), ik heb lichte krampen, maar merk verder nog niet heel veel....

@mama0103, ik heb ook eerst een echo met een korte afspraak en daarna - na 2 weken - een langere intake... Doen ze dus wel bij meer verloskundigen!

9. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Hahaha ja, lekker toch dat wegdromen.. :D Ik heb eigenlijk geen symptomen, alleen pijnlijke boobies maar that's it. En een beetje 'menstruatie' krampen.. OH ja en normaal heb ik niet snel honger en nu heb ik halverwege de ochtend al zo'n hongergevoel.. Mmm toch paar symptomen? :D !!

10. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik heb juist geen honger.. Heb nergens zin in en zit echt tegen de eetmomenten aan te hikken!

Het enige wat ik echt heerlijk vind is pizza! Dat smaakt ineens nog veel lekkerder dan normaal :D

11. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Gefeliciteerd aan iedereen die net is aangesloten!
    Ik heb alles teruggelezen op mijn mobiel en onthoudt niet alle Namen dus sorry daarvoor!

Gisteren aan mijn ouders verteld, mijn moeder werd bevestigd in wat ze al wist en mijn vader was super blij. Erg fijn dus. Ben benieuwd hoe mijn vriend het zijn ouders gaat vertellen. Ik heb mijn schoonouders nog nooit gezien (wonen in het buitenland en mijn vriend heeft altijd veel gereisd dus ziet zijn ouders ongeveer nooit. Heeft hij geen behoefte aan)!

Ik ga zeker de nekplooi laten doen. Ikzelf heb een (zwaar verstandelijk) gehandicapte broer en was niet makkelijk om daarmee op te groeien.

Ik heb mijn eerste echo en intake 1 november! Vind ik best wel laat, maar hoe later Hoe meer er te zien is denk ik maar.

Ik ben totaal niet aan het shoppen voor baby dingen. Ik en mijn vriend denken beiden dat het een meisje wordt. Mijn nichtje is 3 en heeft genoeg leuke baby spulletjes nog. Daarbij wil ik zelf van biologische materialen kleding gaan maken, wel zo veilig. Ook wil ik zelf eten gaan maken, wanneer het aan potjes kan beginnen.

Qua symptomen nog steeds niet behalve gevoelige en grotere borsten en ontzettend moe. Oh en ik vind koffie opeens lekker? Dus neem nu 1x per drie dagen een mini beetje koffie met veel melk.

12. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    En straks in de winter een zwangerschaps winterjas kopen?
    heb nog weinig leuks gezien online

13. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @mama0103 ik wil wel heel graag shoppen hoor. Maar ik durf het nog niet. Ben bang om het te jinxen ofzo. Ik ben nog zo onzeker of het allemaal wel goed is. Misschien dat ik toch wat meer erin moet gaan geloven.

14. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Haha dat heb ik precies hetzelfde!!

15. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Hha moest echt om je lachen. Maar heb precies hetzelfde.
    Ik durf ook niet goed iets te kopen want wil wel graag eerst een echo. Niet op de zaken vooruit lopen.

Heb toevallig net een winterjas waar heel goed een dikke buik in past. Beetje oversized!

En het VERLOF!!! Ach dames wat een GEWELDIGE PERIODE! kan toch niet beter, ik zie mezelf al met de bugaboo lopen.

Kwaaltjes: menstruatie krampjes, borsten en nu ook hele branderige ogen. Herkent iemand dit? En snoeperig en eet de hele dag door. Geen misselijkheid te bekennen.

16. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ja dat shoppen laat ik ook maar nog even.. Misschien na de 1e echo dat ik dan iets leuks koop :) Mijn vriend denkt een jongetje en ik eigenlijk ook wel.. Al lijkt een meisje me ook echt geweldig. En winterjassen ja.. Maar heel dik zullen we dan (hopelijk) nog niet zijn toch :D Gaan jullie preventief smeren tegen striae? En heeft er hier iemand toevallig een navelpiercing?

17. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    ♡ZWANGER♡

1 juni
    TJS - 2e kindje

2 juni
    Suus85 - 2e kindje
    Ritoy - 2e kindje
    Gootje89 - 2e kindje
    Giraf - 1e kindje
    1BB - 1e kindje

3 juni
    AmyW - 1e kindje

4 juni

5 juni
    Hope19 - 1e kindje

6 juni
    Mama-in-love - 4e kindje
    Wollie92 - 1e kindje
    Maagd - 2e kindje
    Arendje - 1e kindje

7 juni
    ShirleyNick - 3e kindje
    Smeetjuh1990 - 2e kindje

8 juni
    Liva89 - 1e kindje
    ShampooL - 1e kindje
    Bo1986 - 2e kindje
    ACP0309 - 1e kindje

9 juni
    Lise87 - 3e kindje

10 juni
    Dido82 - 2e kindje

11 juni
    Carlie - 2e kindje

12 juni
    Pimp89 - 2e kindje
    PH1 - 2e kindje

13 juni
    Innas, 2e kindje
    Mama0103 - 1e kindje

14 juni
    Miszy - 1e kindje
    Hadassa - 4e kindje

15 juni

Totaal: 27

💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel

jongen ♥(0) | meisje ♥(0) | verrassing ♥(0) | onbekend ♥(0)

♡ Afspraken ♡

Oktober
    07 || Smeetjuh1990 - MVM
    07 || Plmp 89 - MVM
    11 || Arendje - 1e echo
    11 || Bo1986- intake vk
    12 || Suus85 - Echo
    13 || Hope19 - MVM
    17 || AmyW - gyn
    17 || Bo1986- 1e echo
    17 || Giraf - 1e echo
    18 || Dido82 - 1e echo
    19 || Smeetjuh1990 - Pretecho 7 weken
    20 || gootje89 - 1e afspraak VK incl. echo
    21 || TJS - intake vk + 1e echo
    21 || Miszy - 1e echo
    24 || Hope19 - 1e echo
    24 || lise87 - 1e echo
    24 || PH1 - 1e echo
    25 || Liva89 - 1e echo
    25 || Maagd - intake verloskundige
    27 || ACP0309 - 1e echo
    28 || AnyW - verloskundige
    31 || Innas - 1e echo
    31 || Mama0103 - 1e echo

November
    01 || Pimp89 - 1e echo en intake verloskundige
    01 || 1BB - 1e echo en intake verloskundige
    03 || Wollie92 - 1e echo
    03 || Hope19 - intake verloskundige
    11 || Mama0103 - intake verloskundige
    28 || Smeetjuh1990- afspraak verloskundige 12 weken

18. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Hallo allemaal,

Helaas moet ik jullie mededelen vandaag een miskraam te hebben gehad.
    Ben heel veel rood bloed verloren. Ben er echt kapot van.
    Vanavond om 17:30 krijg ik nog een echo ter bevestiging.

Ik mag dus helaas van de lijst😢

Wil jullie verder allemaal een fijne zwangerschap toewensen.
    Het is zo'n wonder als het goed mag blijven gaan. Dat gun ik jullie allemaal.

19. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Jeetje Hope wat ontzettend kut en heftig :(.. Heel veel sterkte.. ♥

20. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634