Dankje Arendje vopr het antwoorden. Is ons 1e kindje, ik heb geen flauw idee wanneer ik ben uitgerekend. Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de verlosk. Mooie test Vivienee, gefeliciteerd, zo ziet mijn kv2 er ook uit alleen die action dus niet. Kennelijk hebben ze meer HCG nodig.
Ik heb toevallig deze ronde geen Action-test gebruikt, dus ik kan niets vergelijken. Maar als jouw test er net zo uitziet is het toch prachtig! Jij ook gefeliciteerd! En iedereen hier for that matter
Ik durf me niet op te geven voor MVM. Angst dat ik dan op me afroep dat het weer fout gaat. Stom hè...Eerst maar even goede echo afwachten.
Ik heb hem woensdag gehad. Ik was toen 4 weken en 6 dagen en je kan meedoen vanaf 6 weken omdat de hcg-waarde eerder nog iets te laag is hiervoor. Die kratten komen met een chauffeur wanneer je ver genoeg bent.
En nog even een Kruidvat gedaan.. soms vergeet ik het gewoon, dan móet ik een testje doen om weer te beseffen
Ik vind de echo over 2 weken wel héél spannend.. Ik had twee follikels tijdens de eisprong dus het zouden er ook twee kunnen zijn .. Dus als eerste; zit het goed? En als tweede; is t er 1 of zijn t er 2? 😇
Haha.. dat zei de gyneacoloog ook. Ze dacht ook dat ik verder was aangezien de testen maar was nu nog maar een stipje te zien. Het kan nog wel een eiig zijn dan he. Veel hcg kan ook op een tweeling duiden..
Wow prachige testen ladys. Miszy lekker he als die 2-3 verschijnt ik had hem ook afgelopen donderdag. Voelen jullie al iets?
Ik heb alleen echt lage rugpijn zoals je hebt als je ongi moet worden..meer niet! Hebben jullie al iets gekocht/gekregen?
Als ik t voor het kiezen heb hier ook liever eentje hoor ☺️ Kan ik al m'n aandacht daarop focussen en op grote broer natuurlijk. Ik heb sinds vandaag meer last van zeurende pijn onderin m'n buik en liezen. En volgens manlief zijn m'n hormonen al lekker in de weer.