Jaa, de gyn heeft net deze cylcus in de gaten gehouden en had toen nog een afspraak staan om over mijn menstruatie te praten, die er dus niet was. Toen hebben we maar even gekeken - was exact 5 weken toen, en nu mag ik met 7 weken weer. Ik houd ook van roken en drinken. Ben in maart gestopt met roken, en mag nu dus helemaal niets meer. Mis mijn drankje wel.
Ik heb het nog niet wereldkundig gemaakt, uiteraard. Mijn ouders weten het, en mijn vriend heeft per ongeluk een foto van een test aan een collega laten zien :') maar ik wil het mijn familie waar ik close mee ben na de tweede echo laten weten, ervan uitgaande dat die goed is, of course. Dus ik ben wel blij dat je hier gewoon een groepje hebt die in hetzelfde schuitje zitten en waar je er naar hartenlust over kan praten!
Ik ben smorgens wel redelijk misselijk. Ik had vanmorgen een boterham naast mn bed liggen. Moet de hele octend wat eten en drinken om van de misselijkheid af te blijven. Heb het idee dat het nu erger is dan vorige zwangerschap. Mijn vk zei toen dat als ik rond 6e week nog niet erg misselijk was het ook niet meer zou komen. Volgende week 6 weken dus zal ongeveer wel aan mn tax zitten. Verder geen klachten. Behalve slecht slapen
Hier gisteren wel aan mijn familie verteld. Ze vonden het allemaal zo geweldig, vooral ook omdat het een spontane zwangerschap is en niet via de mmm. Ik ben vooral veel moe en ook die menstruele gevoelens in mijn onderbuik. Borsten doen nog niks haha... hoop zo dat die wat gaan groeien, ben enorm afgevallen dit jaar en vooral 'my girls' hebben daar zwaar onder geleden. Hoewel, ik had nooit borstvoeding, kon mijn kindjes nooit zelf voeden. Dat vond ik zo erg😢
♡ZWANGER♡ 1 juni TJS - 2e kindje 2 juni Suus85 - 2e kindje Ritoy - 2e kindje Gootje89 - 2e kindje Giraf - 1e kindje 1BB - 1e kindje 3 juni AmyW - 1e kindje 4 juni Pannekoek7911 - 2e kindje 5 juni 6 juni Mama-in-love - 4e kindje Wollie92 - 1e kindje Maagd - 2e kindje Arendje - 1e kindje 7 juni ShirleyNick - 3e kindje Smeetjuh1990 - 2e kindje 8 juni Liva89 - 1e kindje ShampooL - 1e kindje Bo1986 - 2e kindje ACP0309 - 1e kindje Vivienne - 1e kindje 9 juni Lise87 - 3e kindje 10 juni Dido82 - 2e kindje 11 juni Carlie - 2e kindje 12 juni Pimp89 - 2e kindje PH1 - 2e kindje 13 juni Innas, 2e kindje Mama0103 - 1e kindje 14 juni Miszy - 1e kindje Hadassa - 4e kindje 15 juni Podex - 1e kindje Totaal: 29 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19 jongen ♥(0) | meisje ♥(0) | verrassing ♥(0) | onbekend ♥(0) ♡ Afspraken ♡ Oktober 10 || Maagd - intake MVM 11 || Arendje - 1e echo 11 || Bo1986- intake vk 11 || Podex - intake MVM 12 || Suus85 - Echo 14 || Pannekoek7911 - 1e echo 17 || AmyW - gyn 17 || Bo1986- 1e echo 17 || Giraf - 1e echo 18 || Dido82 - 1e echo 18 || Ritoy - 1e echo 19 || Smeetjuh1990 - Pretecho 7 weken 20 || gootje89 - 1e afspraak VK incl. echo 20 || Vivienne - 2e echo gyn 7 weken 21 || TJS - intake vk + 1e echo 21 || Miszy - 1e echo 24 || lise87 - 1e echo 24 || PH1 - 1e echo 25 || Liva89 - 1e echo 25 || Maagd - intake vk 27 || ACP0309 - 1e echo 28 || AnyW - verloskundige 31 || Innas - 1e echo 31 || Mama0103 - 1e echo 31 || Carlie - 1e echo + intake November 01 || Pimp89 - 1e echo en intake verloskundige 01 || 1BB - 1e echo en intake verloskundige 03 || Wollie92 - 1e echo 11 || Mama0103 - intake verloskundige 16 || Podex - intake verloskundige 28 || Smeetjuh1990- afspraak verloskundige 12 weken
Hey dames, ik was even druk! Vrijdag MvM gehad en had een duidelijke test Toch altijd fijn. Moest voor vandaag 36 pokemon cupcakes maken en een stapeltaart, dus ook daarmee druk in de weer. Hoop, wat vind ik het verdrietig om te lezen dat het niet goed is gegaan wel fijn dat je zoveel steun hebt en ik hoop dat je binnenkort zwanger bent van een gezond kindje. Voor alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd! Las dat sommige last hebben van krampen, ik had dat bij mijn zoontje ook heel erg. Ik moest op gegeven moment midden in de nacht maar onder de douche staan om het te verhelpen, deed zo'n pijn! Maar dit hield met 6 weken toen op gelukkig! Dit keer geen last van. Ja en echo's zijn zo ver weg altijd he... Scheelt voor mij dat ik straks vakantie heb en druk ben met werken, dan gaat de tijd wat sneller
Ja ik ben via de MMM zwanger geworden! Jij ook? Ik heb PCOS en zwanger dankzij Clomid en Pregnyl. Ik had op 10dpo een mooie test maar ze liepen niet heel snel op tot een knaller. Dus kan beide kanten op denk ik. Volgens mij kán het een tweeling zijn als je echte knaltesten hebt maar hoeft dit niet persé, en zo ook met lichtere testen.
Hadassa, super mooie test !! Smeetjuh, mooie MVM test! Mag je gelijk beginnen met plas te sparen? En wat een geweldige taart !! Ik krijg maar geen knaltest.. Hij blijft een beetje hangen zo. Hebben meerdere dat?
Ja ik ook! Ik een soort PCOS en met Menopur spuiten en Pregnyl. Ik had 9dpo een negatieve test en 12 dpo daarna pas weer getest die was positief Welke onderwerpen op het forum lezen/schrijven jullie nog meer mee?
Ik heb/had ook pcos, in een zware variant. Reageerde slecht op medicijnen en moest altijd erg lang doodspuiten in een hoge dosering voordat er een reactie kwam. Spoot Gonal F meestal, met pregnyl. Nu dus niet. Veel afgevallen, diabetes onder controle en genormaliseerd en cyclus is mooi terug gekomen met regelmaat. Zo bijzonder, nu dus in eerste ronde dat we ervoor gingen spontaan zwanger geworden.
@Miszy is da de early test van action? Ik vind die actiontest er sowieso erg mooi uitzien voor 4 weken en 4 dagen. De meeste hebben mijn inziens pas zo een positieve action test tussen 4 en 5 weken. Wij hebben nog tegen niemand gezegd van onze zwangerschap. Wij wachten af tot de echo. Ik ga pas over 2 weken een afspraak maken voor een echo. Ik ben zo hard van mijn roze wolk geblazen de laatste keer vandaar die voorzichtigheid.
Nee, dit is de gewone, die goedkope 2 voor 1,50. Je bedoelt denk ik vanwege je miskraam? Snap wel dat je het dan liever nog wat uitstelt tot je wat zekerder bent ..
wij hebben alleen ouders en schoonouders verteld. en onze beste vrienden. meer nog niet. ik vind het allemaal ook nog wel spannend hoor, het is nog zo pril..
We hebben het dit weekend aan onze ouders verteld. Ze zijn heel blij, mijn moeder had alleen verwacht dat we het eerder zouden zeggen, ze was al bezorgd omdat ze dacht dat deze ivfpoging was mislukt. Maar ja, we kiezen zelf het moment denk ik dan maar. Vandaag voel ik me weer een stuk beter en maak me dan gelijk weer zorgen. Nog 3 dagen aftellen!
Hier weet alleen mijn moeder en mn directe collega het. Ook hier pas na de eerste echo aan verdere vertellen. Ben nog steeds de hele dag door misselijk en inmiddels de trotse eigenaar van een enorme onderhuidse puist.... Deze zwangerschap is zo anders dan bij mn zoontje! Benieuwd of dit dan ook een ander geslacht is