Arendje mooie echo!! Ik ben echt jaloers op je,haha, ik moet nog drie weken wachten! Vandaag gegoogled Hoe echo's eruit zien met 9 weken, lijkt dan echt al een mini baby. Wat zal je opgelucht en blij zijn! Verder ook mooie testen verder! Ik begin ook misselijk te worden, maar dat is meer eten-gerelateerd. Heb totaal geen eetlust, enkel aan de misselijkheid voel ik dat ik honger heb en als ik heb gegeten ben ik misselijk van het volle gevoel.
Kleine beetjes eten is het beste. En dat geen eetlust hebben heb ik smorgens ook en juist dan ben ik misselijk en moet ik eten. Vandaag had ik een goede dag. In bed begonnen met een boterham en na het douchen beneden Cola gedronken. Werkt voor mij vandaag dus goed
Ja ik heb letterlijk geen zin om ook naar iets te eten! Vooral avondeten niet. Om toch aan mijn vitamines te komen eet ik nu bijna alleen maar zelfgemaakte soep en smoothies. Ipv cola neem ik gazeuse (dat kinderdrankje!), zit veel minder suiker in en heeft voor mij zelfde effect als cola. Oh de tijd gaat wel langzaam hoor, vind het best lastig dat wachten haha.
Wat vervelend dat jullie last hebben van misselijkheid. Hopelijk is het maar van korte duur. Mooie testen zag ik weet voorbijkomen en een mooi plaatje van een ego. Super leuk om te zien. Nu kijk ik helemaal uit naar de eerste echo! Met mij gaat het goed. Ik merk dat de vermoeidheid begint toe te slaan. Verder ben ik een beetje ongemotiveerd om mijn werk te doen. Mijn gedachten zijn graag ergens anders. Maar, niet klagen het is bijna vakantie. Oh wat ga ik dan veel slaapjes met mijn dochter meedoen!
Bedankt allemaal voor de reacties!! @1BB ik ben zeker opgelucht en heel erg blij! Jij moet nog zo lang wachten. Moeilijk is dat. Het enige wat je kan doen is veel afleiding zoeken om de tijd te doden. @AmyW nee we konden het hartje niet horen. We zagen alleen een knipperlichtje op de echo. Met 8 weken zou het wel moeten kunnen volgens mij. Wat fijn dat bij jou de echo wat eerder is! Scheelt toch weer een paar dagen wachten. @suus85 succes morgen met de echo!
Succes suus! Ik lig kotsmisselijk op bed en heb knallende koppijn.. gelukkig deze week nog vrij, steeds de neiging tot overgeven. Is nu sinds 3 dagen dat ik smorgens zo misselijk ben, net al een banaan gegeten
Ik had gister qua misselijkheid een goede dag. Vanmorgen begonnen met een banaan en na het douchen weer beetje cola. Lijkt nu ook goed te gaan maar heel soms voel ik wel wat opkomen. Ben er dus niet vanaf. Ene kant maakt het mij zorgen maar ik las ook al dat het zomaar over kan zijn en ook zo weer terug kan komen, zeker tot de 14e week. We wachten het gewoon af. Jammere is wel dat ik nog maar 6 weken ben en dus nog heel lang te gaan heb. Pff wat duurt dit toch altijd lang.
Het lijkt me vooral lastig als je overdag op je werk ook heel misselijk bent.. dan wordt het ook lastig voor je houden
Succes suus! En Wollie ik hoop niet dat dit een voorbode voor de komende 10 weken is met je misselijkheid.....
Heel veel succes Suus! Hoelaat heb je de echo? Arendje: had je de echo inwendig? Wollie: wat vervelend dat je je zo rot voelt, hopelijk is dat niet zo tot de 12 weken! Hier amper last van symptomen, wel heel moe en af en toe een vlaag van misselijkheid en last van mn rug alsof ik ongesteld moet worden
Succes suus vandaag. Wat een mooie testt Dido82 ik hoop ook over 2 dagen die test te hebben dan ben ik 5+3. Zijn er meer meiden 5 weken en totaal geen symptonen buiten gevoelige borsten om? Voel niks in mijn buik.