Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38

Wij hebben echt precies hetzelfde.. mijn borsten zijn nog niets gegroeid, ook niet meer zo pijnlijk, ik plaste sowieso al niet meer dan normaal, mijn haar is ook vet, en de misselijkheid was maar heel af en toe aanwezig vandaag. Ik vind het ook eng :( bang dat het niet goed zit.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    voel je af en toe nog wel steekjes?
    Ik snachts wel regelmatig als ik me omdraai en dat herken ik nog wel van 1e zwangerschap.
    Ene kant vind ik het eng, andere kant ben ik ook heel nuchter en denk ik dat ik er toch niks meer aan kan als het mis is. Ik lees online ook wel dat kwaaltjes komen en gaan en hoeft dus niks te betekenen. Ik kan morgen wel kotsmisselijk uit bed stappen. Dus ja maakt onzeker he dit...

3. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Ik heb nog helemaal geen steekjes gehad.. soms lichte menstruatiekrampen, ik weet het ook niet, wachten tot 3 november

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Zenuwslopend!!!

5. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Zeker zenuwslopend! Soms wilde ik dat ik er pas met 8 weken achter was gelopen ipv 3,5.. wat gaat de tijd langzaam!

6. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Het is en blijft helaas een hele onzekere periode :( Kwaaltjes komen en gaan, ene dag kan je je super voelen en de andere dag gaat het van kwaad tot erger.
    Duim voor ons allemaal dames! Nog even volhouden tot we meer weten.

7. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Nou hier weer boven de wc... :D

8. ACP0309

ACP0309 Actief lid

28 jul 2016
    176
    0
    16
    Ik ben ook met vlagen ontzettend misselijk, maar nog niet zo dat ik moet overgeven. Ben wel moe, maar merk dat het (blijkbaar) helpt met m'n jetlag: ik kan hoe dan ook slapen :)!

Wij zijn gisteren thuis gekomen uit Amerika en hebben mijn ouders (die kwamen ons ophalen) het goede nieuws verteld op het vliegveld. Wij zeiden dat we een souveniertje voor ze hadden meegenomen en gaven een klein baby T-shirtje. Ze dachten eerst dat het voor het kleintje van m'n zus was (die is verwacht in februari), maar dachten tegelijk ook dat het wel raar was dat wij dat aan hen zouden geven. Dus toen ik bleef vragen: 'voor wie denk je dan dat het is?', viel het kwartje. Ze waren ontzettend enthousiast en blij! Nu binnenkort nog naar m'n schoonvader en de rest vertellen we het na de eerste echo...

9. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28

Wat een leuke manier om het ze zo te vertellen!! Ik zag t helemaal voor me bij het lezen van je verhaal, kreeg er kippenvel van!

Hier ook onwijs moe
    Gister middag een uur geslapen en gister weer om 9 uur in slaap gevallen
    Heb alleen sinds gister onwijs last van mn onderrug dus ik hoop dat dit niks negatiefs betekend
    Gelukkig morgen middag de echo en dan zullen we zien of t goed zit of niet

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Oh wat leuk om het je ouders zo te vertellen ACP.

Ik voel me laatste dagen hetzelfde... smorgens redelijk te doen. Moet wel eten om niet out te gaan of misselijk te worden en dat blijft de hele dag zo een beetje maar is dus laatste dagen minder erg dan een week geleden.
    Heb verder wel al het idee dat mn onderbuik gaat groeien. Het deel wat in mn ondergoed zit begint wat boller te staan.

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb vanmiddag contact gehad met de vk. Op een of andere manier vind ik het toch gek dat mn kwaaltjes afnemen. Ookal weet ik dat dat gewoon kan maar vind ik dat wel gek.
    Mn vk dus gevraagd en ze geeft aan dat zolang mn testen positief blijven het waarschijnlijk ook wel goed zit. Laatste test was van MvM en die knalde goed.
    Mocht ik me echt zorgen maken kon ik bellen voor een vroege echo maar was dan de vraag of ik die vergoed krijg. Nu kan ik daarover niks vinden in de polis of op website van verzekering... Pff daar een mail naartoe gestuurd hoe dat zit.

12. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat balen dat je je zo onzeker voelt maagd, kan me voorstellen dat je je van alles in je hoofd haalt! Wanneer staat je eerste echo gepland? Als het je gerust stelt zou ik gewoon eerder gaan. Ik ga ook met 8 weken, word niet vergoed maar die 25 euro heb ik er graag voor over😬
    Hier even een baal dag. Zoontje van 10 maanden heeft ineens besloten niet meer te slapen s nachts. Daardoor max 4/5 u slaap en hele dag kotsmisselijk😷
    Sorry even klagen!

13. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Hier hetzelfde probleem met zoonlief. 9 maanden is hij nu en hij wprdt elk uur wakker, erg slopend. Ben blij als hij gewoon weer doorslaapt tot 8 uur..

14. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk, bij jou zitten ze dus ook dicht op elkaar! Zal vast even heel druk worden straks en denk de afgelopen nachten ook echt hoe ga ik dat in godsnaam doen straks met een baby erbij! Maar dat komt vast allemaal goed😃

15. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Wat leuk dat jullie kindjes ook nog zo jong zijn. Mijn dochter is 9,5 maand!

16. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Pff het is zo onzeker allemaal he :(

17. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Vervelend Maagd, maar zou dan gewoon een echo plannen. Bij ons kost het 36 euro. Heb je toch (even) wat gerust stelling!

18. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb nog geen echo gepland staan. 25 okt intake gesprek en dan zal er binnen 2 weken een echo volgen aangezien ik de nekplooimeting wil.

Mijn zoontje is ruim 2 (25 maanden) en is momenteel snachts ook wakker. 2 jaar sprong ofzo. Pff best pittig soms hoor. Slaap zelf slecht vanwege verkoudheid, hartkloppingen en gewoon kwaaltje van zwangerschap.

19. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Bo1986 & Giraf succes morgen met de 1e echo!

20. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ja Bo & Giraf!!!ben benieuwd.!

Deel Deze Pagina