Van boven naar beneden: 10 dpo (middagdurine) 11 dpo (ochtendurine) 13 dpo (middagurine) Ik was zo zeker maar nu knijp ik 'm
Mijne lopen ook niet echt op en die van vanmorgen lijkt zelfs wat lichter idd. Weet je wat het is, je kunt je een heel druk om maken, maar feit is dat je er gewoon helemaal niks aan kan doen. Als het niet goed zit, zit het niet goed. Ik test vrijdag (twee dagen later) pas weer en als ie dan weer lichter is, weet ik genoeg. Ik houd er nu wel ernstig rekening mee dat het een aflopende zaak is, dus ben niet super vrolijk ofzo. Gewoon lekker hard werken en afleiding zoeken. Let wel dat ochtendurine vaak (niet bij iedereen) geconcentreerder is en dus donkerder. Middagurine kan dus lichter streepje geven. Vaker dan om de dag testen is niet handig, vanwege de schommelingen in HCG. (Eigenlijk niet in je HCG, maar in de samenstelling van je urine).
Je hebt gelijk Mieksel. Morgen doe ik een ClearBlue digital en daarna stop ik met testen. Ik word er onzeker van
Spannend dames! Ik heb geen testen meer in huis maar geloof dat ik dat maar zo laat! Mieksel gebruik jij trouwens ook nog utrogestan?
Shampoo die action testen die drogen op als hele donkere pennenstrepen, mijne ook. Vind kruidvat veel fijner voor het vergelijken
Ik snap wat je bedoelt idd maar middag urine is natuurlijk anders dan ochtend Ik zou overmorgen weer een test doen in de ochtend en dan vergelijken Zo lastig die eerste weken
Ik vind het ook heel spannend die eerste weken. Ik ben heel erg blij maar aan de andere kant ook nog bang dat het niet goed gaat. Mijn testen lopen wel wat op. Morgen ga ik nog 1x met clearblue testen en dan hoop ik 2-3 weken te zien. Daarna stop ik.
Klopt het worden hele dunne rode lijntjes. Ze zijn niet echt goed om te bewaren zullen we maar zeggen. Ik woon in het buitenland, we hebben geen kruitvat hier (wel een action met cheap testen ). Ik ga morgen een ClearBlue doen en dan stop ik met testen. Ik voel me goed (ik kan eindelijk weer poepen, lol), ik heb nog steeds krampjes en steekjes. Mijn borsten zijn giga en sinds gisteravond beginnen mijn tepels te veranderen.. Ik krijg opeens van die typische 'mama-tepels' , haha! Ik heb vertrouwen in mijn lichaam en dat lijkt mij belangrijker dan het vertrouwen hebben in (stomme) zwangerschapstesten.
Ah ok. Ik heb MvM zelf al mail gestuurd en ben daardoor zojuist gebeld over mijn vraag. Mevrouw gaf aan dat het per regio kan verschillen en ze stuurt nu mijn vraag door naar de MvM consulent hier in de buurt di mij daarover gaat contacten. Wanneer heb je voor het laatst getest? Elke dag test doen is niet handig aangezien je HCG elke 48 uur verdubbeld. Je kan beter om de dag testen. Middagurine kan ook een rol spelen, en als je voor die tijd veel gedronken heb ook. Weet je dat zeker? heb je contact gehad met MvM hierover? Ik ben zojuist gebeld door MvM omdat ik een vraag had over het ophalen van de flessen. Ik wil nl niet dat dat bij mij thuis gebeurt. In 2014 bij mijn vorige zwangerschap kon ik het nog wegbrengen. Edit: ik lees net dat je in het buitenland woont... vandaar dus Ik vind die van jou wel donkerder worden hoor
Hier beginnen mijn borsten ook pijnlijk te worden, laat maar mooi groeien, fijne bijkomstigheid ben verder totaal niet misselijk ofzo.. jullie dan?
@ Maagd, Ik denk dat het een combinatie is van anders plassen en minder geconcentreerde urine. Ook blijken Actiontesten niet goed op te drogen waardoor er eigenlijk niet te vergelijken valt. Oh, en ja, ik woon in Frankrijk, ik denk niet dat MvM zover komt rijden @ Wollie, ik ben ook niet misselijk, ik heb juist meer honger en kan meer eten dan normaal. Wat in mijn geval wel goed is want ik heb ondergewicht, een paar kilo erbij kan geen kwaad!
Ik merk nog niet zoveel aan mij lichaam, maar daar is het ook nog wel vroeg voor. Ik zie wel weer op tegen die Misselijkheid hoor.. Bleeh maar goed, het hoort erbij. Ik geef nog borstvoeding maar ben benieuwd of het nu ook snel Stopt!? Bij mijn zoontje was dat wel zo en toen werd het op Een gegeven moment ook heel gevoelig. Vertellen jullie het al aan anderen behalve dan natuurlijk je partner?
Hier juist al sinds zaterdag met vlagen misselijk Heb ik overigens bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad Vanmorgen werd ik ineens heel misselijk tijdens het tandenpoetsen 😕
Ik ben bij vlagen al erg misselijk. Vooral als ik nog niets gegeten heb in de ochtend. Daarnaast hele grote pijnlijke borsten. Ik moet veel plassen en ik heb veel dorst. Ook af en toe wat steekjes in m'n buik. Ik heb het al aan 3 goede vrienden verteld die bij ons heel erg meeleefden met het ivf traject. Voor de rest houden we het nog geheim.
Hier ook eigenlijk geen symptomen alleen extreem moe. Zou de hele dag wel kunnen slapen. Zoontje is ook echt niet te genieten dus ben blij als straks die eerste 12 weken voorbij zijn
Ik heb eigenlijk totaal geen klachten! Alleen af en toe wat menstruatie achtige krampen. Verder niet moe, niet misselijk. Alleen mega borsten. En slaap slecht, laat in slaap en vroeg wakker.
Ik heb ook weer een testje gedaan hihi.. Ze lijken mooi op te lopen gelukkig. Vreselijk die onzekerheid. Ik heb vandaag eigenlijk bijna nergens last van! Af en toe wat zeurend gevoel in m'n onderbuik, maar niet misselijk. Wel slaap ik erg slecht de laatste paar dagen, paar x per nacht word ik wakker.