Wij hebben ook een mooi kloppend hartje gezien. Volgens de meting zou ik een laar dagen verder zijn en zou 9-6 de uitgerekende datum zijn. Met de termijn echo leggen ze de datum pas vast dus ik laat hem vooralsnog op de 11e staan. Mijn vader en mijn moeder hebben we het al verteld. We willen het ook deze week nog aan mijn schoonouders vertellen, maar overvolle agenda's.
♡ZWANGER♡ 30 mei Suus85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ TJS - 2e kindje ♥ 1 juni 2 juni Gootje89 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ♥♥ Giraf - 1e kindje ♥ 1BB - 25 jaar - 1e kindje 3 juni AmyW - 30 jaar - 1e kindje ♥ 4 juni Pannekoek7911 - 2e kindje ??? Ritoy - 27 jaar - 2e kindje ♥ 5 juni 6 juni Wollie92 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Maagd - 31 jaar - 2e kindje ♥ Arendje - 26 jaar - 1e kindje ♥ 7 juni ShirleyNick - 3e kindje ♥ Bo1986 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 8 juni Liva89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ ShampooL - 26 jaar - 1e kindje ACP0309 - 31 jaar - 1e kindje ♥ Vivienne - 28 jaar - 1e kindje ♥ 9 juni Lise87 - 29 jaar - 3e kindje - ♥ o0mona0o - 29 jaar - 2e kindje 10 juni Dido82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 11 juni Carlie - 31 jaar - 2e kindje ♥ 12 juni Plmp89 - 2e kindje ♥ PH1 - 27jaar - 2e kindje ♥ 13 juni Innas - 34 jaar - 2e kindje ♥ Mama0103 - 1e kindje ♥ Btanja - 2de kindje 14 juni Miszy - 24 jaar - 1e kindje ♥ Hadassa - 38 jaar - 4e kindje Goey - 28 jaar - 1e kindje Rammetje86 - 30 jaar - 2e kindje 15 juni Podex - 23 jaar - 1e kindje ♥ Totaal: 31 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Mieksel, Hope19, vrouwvan, mama-in-love, Smeetjuh1990 jongen ♥(0) | meisje ♥(0) | verrassing ♥(1) | onbekend ♥(23) ♡ Afspraken ♡ November 01 || 1BB - 1e echo en intake verloskundige 02 || Arendje - echo + bloed prikken 02 || Bo1986 - echo 03 || Wollie92 - 1e echo 03 || Ritoy - 2e echo 03 || o0mona0o - 1e echo 04 || Vivienne - 3e echo 05 || Goey - 1e echo en intake verloskundige 07 || Gootje89 - termijn echo 08 || Maagd - termijn echo 09 || Suus85 - 3e echo 10 || Dido82 - 10 weken echo 11 || Mama0103 - intake verloskundige 15 || Dido82 - 10 weken check verloskundige 15 || ACP0309 - uitgebreide intake 15 || Plmp89 - termijnecho 16 || Podex - intake verloskundige 16 || Bo1986- 2e echo 21 || Innas - intake en termijnecho 22 || o0mona0o - intake verloskundige 23 || ShampooL - 1e echo 23 || Arendje - combinatietest 24 || Dido82 - 12 weken echo 29 || Maagd - controle vk + hartje luisteren
Fijn hoor! Gefeliciteerd. Eigenlijk gaat het best goed in deze groep. Arendje en Bo vandaag een echo! Succes!
Rammetje, hefting meis, heel veel sterkte! Hier erg zenuwachtig, vanmiddag heb ik mijn eerste echo. Ben ook niet erg fit en gewoon beetje bang dat het niet goed is. 13.30 uur afspraak.
Heel veel succes, Hadassa! Het blijft toch spannend totdat je kan zien dat het echt goed is... Wens je een mooi kloppend hartje toe! Hier heb ik sinds een paar dagen ineens veel minder klachten en daardoor toch wat twijfels... Ik weet dat het niet per se iets hoeft te betekenen, maar het is gewoon een raar idee. Kan niet wachten tot de volgende echo !
Ik heb maandag 17 oktober de eerste echo gehad in het ziekenhuis. Zou toen volgens mijn eigen berekening tussen de 7.1 en 8.1 weken zijn en ben doorverwezen door mijn huisarts. Bij de echo was er een kloppend hartje te zien, maar het vruchtje was aan de kleine kant waardoor de gynaecoloog dacht dat ik toch minder ver was dan ik zelf dacht en schatte me rond de 6 weken. Hij gaf aan dat ik met twee weken een afspraak moest maken bij mijn eigen verloskundige. Die heb ik gebeld en in eerste instantie wou ze een afspraak inplannen op 10 november, maar omdat ik dan op vakantie zou zijn is er is een afspraak gepland op 14 november (drie weken na de eerste echo dus) Nu gaat de vakantie niet door, dus ik heb vanmorgen gebeld of ik dan toch iets eerder kon komen aangezien ik er toch wel onzeker over ben. Nu kan ik donderdag 10 november komen, maar ze gaf aan dat de echo misschien niet vergoed wordt. Iemand hier verstand van, want ik ben toch doorverwezen door de gynaecoloog?
Hoeft niks te betekenen hoor. Heb ik ook gehad. Week 6 en 7 misselijk en dat nam toen ineens af. Maakte me ook zorgen en toen vroege echo gemaakt. Alles was goed! VK zei toen dat kwaaltjes kunnen afnemen maar ook zo weer terug kunnen komen. Mijn vroege echo werd ook niet vergoed omdat er geen medische noodzaak was. je zou in je polis moeten kijken wanneer zo'n echo wel vergoed wordt, meestal is dat alleen wanneer je bv miskraam hebt gehad en om die (medisch dus) reden een vroege echo krijgt. Ik heb mijn vk gevraagd wat zon echo kost en dat was max 40 euro. Dus dat is te overzien denk ik.
Hey meiden, Hier helaas slecht nieuws. Ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nog geen bloed ofzo te zien. Dus wordt goed in de gaten gehouden. Vanmiddag wordt ik gebelt of mijn hcg gestegen of gedaald is. ( ze hebben nu net gebelt. En het is hetzelfde gebleven) vrijdag moet ik sowieso weer naar het ziekenhuis om bloed te prikken en weer een echo. Maar zoals het nu lijkt is mijn lichaam het zelf aan het afstoten. Liefs rammetje
Ow wat een schrik rammetje Hopelijk lost je lijf het zelf op. Vreselijk die angst en onzekerheid. Heel veel sterkte!
Ah bah Rammetje! Dat is niet fijn! Veel sterkte!! Waarom ben je bang Wollie? Gevoel dat er iets niet ok is?